Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jenterom

Jenterom 14 år 8 måneder siden #23950

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg lovet en eller annen å ta bilder av rommet til jentene når K sin seng var på plass. Nå er mammut senga plassert på samme rom som storesøsters jooooosa mammut rom... hehe... legger ikke ut bilder her, men bilder kan sees her i bloggen min. (trykk på ordene: bloggen min - linket)

Ble litt mørke bilder, for bildene ble tatt kl 0710. Slik er det når minsten våkner og fiser rundt, lenge før fugla... ( 05:30) :lol:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jenterom 14 år 8 måneder siden #23951

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ser koselig ut :-) SKjønner at du ville ha senger i samme serie,jeger SUR for at denne serien går ut litt og litt for hvert år....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jenterom 14 år 8 måneder siden #23997

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var jeg som spurte etter bilder ;)
Utrolig koslig, pent og gjennomført rom!

Veldig fint med de matchende sengene...
Har lurt litt på å kjøpe vanlige mammutsenger og kommoder til begge guttene (de skulle kommet som køyeseng også med HØY sengekant oppe :P )
Ble enda mer fristet når jeg så dette :laugh: Tror jeg må ta meg en runde med kalkulator og måleband.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jenterom 14 år 8 måneder siden #23999

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Å ja ! Køyseng i mammut hadde vært noe. Men den hadde sikkert blitt svintung.. hehe. For mammut sengene veier ett tonn hver :)

Jeg driver å planlegger deres neste rom nå.. :p
Der mangler vi hengeskap til jentene, så jeg leker litt med tanken å lage et åpent stativ. Kosteskaft på to stativer i tre, og male det rødt. Kjøpe trehengere på panduro etc å male dem rosa.. og dermed la kjoler +++ henge åpent på det stativet. Kan det bli stilig tror dere?

De skal få en ensfarget rosa blendegardin på neste rommet, og så tenkte jeg på røde tynne tullstykker til gardiner, som bare er hengt opp på sidene med et rosa bånd.

Her skal nemlig alt være joooooosa i følge storesøster :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.764 sekunder