Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hønemor!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hønemor!

Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2208

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
La ikke merke til det før nå, litt treg visst ;)
Men 13 måneder mellom barna?? WOW!!!
Hvordan er det? Det blir jo virkelig to babyer på en gang.
Hvordan var det å være gravid så rett etter du var gravid sist?
Nei den står det respekt av gitt :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2211

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hehe. kjapp du:laugh: B)
Du, det har vært helt ærlig veldig tøft..Jeg ble gravid i overkant av 3 mnd etter fødselen (treff på første:laugh:) . og jeg må innrømme at jeg ikke hoppet i taket akkurat:blink: Men, det forklarte jo hvorfor min ammende baby ikke ville ha pupp lengre, og hvorfor jeg ikke ville ha middag og sov hele dagen:P Jeg hadde stort sett fin form gjennom svangerskapet, men merket at jeg måtte være mer forsiktig, for alt var liksom litt mer lealaust.. Det var også ganske tungt å drive med gåtrening på eldste mens jeg var høygravid, i allefall før babyen hade sunket ned i magen. Hun ble veldig knyttet til pappan i den perioden, da de var veldig mye sammen :) Etter at babyen kom, var det som å ha tvillinger på to ulike stadier. Det kalles jo psaudotvillinger;) Men, de to fant tonen utrolig raskt! minste var bare noen få måneder når de begynte å "leke" sammen. veldig søtt:) og, jeg merker nå, når de nå er 2 og 3 år gamle at ting bare blir enklere og enklere. Vi ser på det sånn at de 3 første årene nå er litt unntakstillstand, men når begge er over 3 - om et år altså, har jeg hørt at livet endrer seg for mor og far, og overskuddet kan begynne å komme tilbake. jeg merker det allerede :) Så nå er jeg superfornøyd!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2215

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg syntes liksom mine kom tett da jeg ble gravid 1 år etter forrige fødsel :)
Merket godt på kroppen også at svangerskapene var tett oppi hverandre, syntes også jeg hadde to babyer på en gang....derfor kjente jeg at jeg ble ganske så imponert over hvor tette dine er!
Forstår godt du ikke har hatt allverdens med overskudd! Godt å vite den tøffeste perioden begynner å avta :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2231

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hehe
Ja, det er godt å kunne senke skuldrene bittelitt i allefall :)

Det er jo slitsomt nok å bli gravid når minsten bare er ett år og, da. Kroppen bruker jo en god stund på å komme tilbake til seg selv, om den noen gang gjør det..:blink: og jeg må vel egentlig få si takk det samme (med å bli imponert - mener jeg) med dine 5 barn! hehe Jeg sier til alle jeg møter at jeg er ferdig med å få barn, og standard svaret er at Nuvel... det kommer vel et lite kjærlighetsbarn om noen år, tenker jeg.. :laugh: Ja, man vet jo aldri:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2235

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hehe :)
Nei man vet aldri, hadde jeg visst hadde jeg ikke hatt min minste lille skatt i hverfall...eller når jeg tenker meg om er det bare nest minste som er planlagt :laugh:
Veldig godt man ikke vet hva som er rundt neste sving!
Vi fikk høre da vi dro hjem fra barsel med minste at de regnet med å se oss igjen innen et par år :laugh:
Det må i tilfelle bli uten meg, for jeg steriliserte meg når jeg først tok keisersnitt med minste!
Fem barn er ikke noen sak når det er to kull barn, og en fantastisk mann som er pappa til de to minste.
Mine tre eldste er tenåringer, og en nesten tenåring.
Forstår godt du føler deg ferdig med to så tette, det vil jeg tro er MYE mer jobb enn å få dem spredt over 15 år som jeg har ;)
Men som du sier, man vet jo aldri...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2237

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hihi. Plutselig skal du se at jeg drar på barselbesøk til noen om 4-5 år, og eggstokkene begynner å rasle igjen. hehe. Neida - vi er egentlig ganske enige her i huset :)

- og - mens vi snakker om barsel, så fikk jeg faktisk spørsmålet på hjemreisesamtalen: "fikk ikke du informasjon om prevansjon på forrige hjemreisesamtale?" :blush: hahaha
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2238

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kom forresten på et vennepar av mamma når jeg snakket om sterilisering her :)

De hadde to unger, og anså seg som ferdige med barn så han steriliserte seg. Etter en tid oppdaget hun at hun var gravid!! Ja ja, et barn til går nå bra likevel da :)
Men nå tar de ingen sjanser, så hun steriliserer seg også, og jammen blir hun ikke gravid igjen :ohmy:

hehe :) Satser på at jeg er ferdig uansett jeg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2239

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hønemor skrev:
hihi. Plutselig skal du se at jeg drar på barselbesøk til noen om 4-5 år, og eggstokkene begynner å rasle igjen. hehe. Neida - vi er egentlig ganske enige her i huset :)

- og - mens vi snakker om barsel, så fikk jeg faktisk spørsmålet på hjemreisesamtalen: "fikk ikke du informasjon om prevansjon på forrige hjemreisesamtale?" :blush: hahaha


Hahaha :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hønemor! 15 år 2 måneder siden #2244

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Plummis skrev:
Kom forresten på et vennepar av mamma når jeg snakket om sterilisering her :)

De hadde to unger, og anså seg som ferdige med barn så han steriliserte seg. Etter en tid oppdaget hun at hun var gravid!! Ja ja, et barn til går nå bra likevel da :)
Men nå tar de ingen sjanser, så hun steriliserer seg også, og jammen blir hun ikke gravid igjen :ohmy:

hehe :) Satser på at jeg er ferdig uansett jeg!

herlighet:woohoo: hvordan er det mulig?? Det bekrefter jo bare det jeg tenker, at for noen holder det å sitte på samme doskål! :laugh:

Jeg har ihvertfall fått bekreftet EN ting: fullamming fungerer IKKE som prevensjon:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.694 sekunder