Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hva skjer idag da, folkens?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva skjer idag da, folkens?

Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20146

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vi skal vel ned til byen og trille litt, drikke iskaffe, sitte i parken eller på stranda, og så shoppe litt ;) Og så har vi gjenoppdaget vår egen veranda og hageflekk, så vi ender nok der i kveld også. Kjøpt oss to nye brettspill og et par flasker med vin, så da trenger ikke vi mer :laugh:
Håper dere får en knalldag!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20149

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
stønn, nå har S begynt å reise seg ved bordene og rive ned ting. og å krabbe etter katten, prøve å spise kattemat, osvosv. Jeg var aldri der at jeg tenkte "skal hun ikke snart begynne å krabbe skikkelig", og det var det en grunn til :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20153

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe i dag har vi en dg helt uten planer, det er deilig. Jeg kunne tenkt meg en tur i byen, men det er så varmt at jeg tror vi camper på verandaen i hele dag. Det er så fantastisk her om dagen! Håper alle dere har det minst like bra.

i kveld skal jeg ut å handle inn til helgen, men den tid den sorg.

I dag fikk jeg sove til 7.30 for pappa'n tok A fra hun våknet i 6 tide, deilig med 1,5 time ekstra på øyet... :)

Jeg skal forresten lese foreldre og barn bladet i dag...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20163

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg blir altså så sint! så utrolig rasende, det er da for pokker (beklager sterkt språk men sterk sak også) ingen vettuge folk som GLEMMER 1 åringene sine i bilen! INGEN! Det er ingen unnskyldning for dette, og jeg tror jeg blir dårlig av verden til tider og at det er derfor jeg har lullet meg inn i vognverden.

www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559645
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20165

Høres ut som dere får ein finfin dag, begge to :) Brettspill og vin høres koslig ut MHMH. Hvilke brettspill har dere kjøpt?
Symre høres ut som en skikkelig rampejente :cheer:

Vi skal som Spentsmurf campe på verandaen :D Er så deilig. Vurderer å gå på butikken og kjøpe et basseng jeg kan bade i også, blir nesten missunnelig når L koser seg i plaskebassenget sitt :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20166

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg var på nattåpent i nabobyen i går, er harnisk over bedriten service i en av barneutstyrsbutikkene der.. men nok om det ;) Kort sagt, så gikk jeg derfra uten å ta med/kjøpe det jeg kom for. (Noe vi ikke kunne skaffe fort nok til ferien vår selv... )

Men jeg kosa meg veldig med ei venninne/kollega, og var hjemme alt for sent... hehe...

I dag er planen å vaske klær, pakke, og handle litt. Vi skal reise på ferie i morra, og jeg må pakke alt ut i bilen i kveld, siden mannen jobber sent :) En liten tur nedom jobb og så skal vi trille til barnehagen i ettermiddag og hente eldstejenta... og teste vår nye TFK !!!!! Yey !!!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20167

Spentsmurf skrev:
Jeg blir altså så sint! så utrolig rasende, det er da for pokker (beklager sterkt språk men sterk sak også) ingen vettuge folk som GLEMMER 1 åringene sine i bilen! INGEN! Det er ingen unnskyldning for dette, og jeg tror jeg blir dårlig av verden til tider og at det er derfor jeg har lullet meg inn i vognverden.

www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559645

Det er helt grusomt :( Tragis, trist :( Har så vondt av den stakkars lille jenta. Pappaen har det helt sikkert helt forferdelig, men jeg klarer ikke føle medlidenhet for han når han har glemt sitt eget barn :( Synes jeg han kunne prøve det selv.. sitte fastspent i en bil i den heten og sikkrert skrike seg til bevistløshet før han døde! :angry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20168

Glemte å skrive at jeg skal teste Scooter idag!! :) Får den mellom to og tre en gang, forhåpentligvis :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20172

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Å, så da skjønner du hva jeg mener?! Hvorfor jeg tok turen til noen andre?! jeg er oppgitt altså...

Må bare si vi har to utstyrsbutikker som har mulighet til å skaffe til veie det meste av utstyr men desverre er det ikke alltid det virker like lettvint.... eller noe...

GOD TFK TUR!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20177

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mamman~til~lucas skrev:
Høres ut som dere får ein finfin dag, begge to :) Brettspill og vin høres koslig ut MHMH. Hvilke brettspill har dere kjøpt?
Symre høres ut som en skikkelig rampejente :cheer:

Vi skal som Spentsmurf campe på verandaen :D Er så deilig. Vurderer å gå på butikken og kjøpe et basseng jeg kan bade i også, blir nesten missunnelig når L koser seg i plaskebassenget sitt :cheer:

Phenomena og ticket to ride :lol:

Basseng ja, det har vi så lyst på også Tror dere det er greit å ha et lite ett i hagen som vi tar inn hver kveld? Er på en måte et hus formet som en L, med fire leiligheter. Vi bor i hele den korte streken, de andre er spredd på den lange. Naboene våre er foreldrene til utleierne. Hagen går rundt hele huset på alle sider, vi kan vel ha et lite ett akkurat bak vår leilighet? Eller? ville dere spurt eller bare gjort det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20178

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Å, så da skjønner du hva jeg mener?! Hvorfor jeg tok turen til noen andre?! jeg er oppgitt altså...

Må bare si vi har to utstyrsbutikker som har mulighet til å skaffe til veie det meste av utstyr men desverre er det ikke alltid det virker like lettvint.... eller noe...

GOD TFK TUR!


Jeg "kjenner jo til dem fra før", begge to. Men denne gangen var det helt ute av fatning for min del... at det går an å yte så bedriten service, eller ikke service, er ufattelig. Forstår deg veldig godt !

Jeg kommer ikke til å sette mine ben i den butikken mer, fy fillen.. .men men...

Takk takk ! Jeg er superspent. Liker vogna såååå godt ! :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20179

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og god tfktur, god scootertesting!
Og herlighet, hadde ikke fått med meg han ettåringen jeg. så utrolig grusomt :( Så en unge som satt utenfor bensinstasj igår, vinduet halvåpent da, men allikevel. Man bør vel kanskje ikke gå fra sånne scener..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20191

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
lille og knøtta skrev:
Spentsmurf skrev:
Å, så da skjønner du hva jeg mener?! Hvorfor jeg tok turen til noen andre?! jeg er oppgitt altså...

Må bare si vi har to utstyrsbutikker som har mulighet til å skaffe til veie det meste av utstyr men desverre er det ikke alltid det virker like lettvint.... eller noe...

GOD TFK TUR!


Jeg "kjenner jo til dem fra før", begge to. Men denne gangen var det helt ute av fatning for min del... at det går an å yte så bedriten service, eller ikke service, er ufattelig. Forstår deg veldig godt !

Jeg kommer ikke til å sette mine ben i den butikken mer, fy fillen.. .men men...

Takk takk ! Jeg er superspent. Liker vogna såååå godt ! :)

Regner med du var på senteret? Eller var du i byen?!
I byen skulle jeg se på happy og spørre om Joyful, men endte med å få en skikkelig forklaring om emmaljunga city cross!??!!!!! For hun selger ikke Brio sier hun, hvorfor står det da masse brio vogner utsilt?!?!?!? Og ikke viste hun at det var Joy som stod oppe heller, hun bare sa den med små hjul fremme... hehe Go spurte jeg og løp opp da hun sa ja... Jaja
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20194

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
lille og knøtta skrev:
Spentsmurf skrev:
Å, så da skjønner du hva jeg mener?! Hvorfor jeg tok turen til noen andre?! jeg er oppgitt altså...

Må bare si vi har to utstyrsbutikker som har mulighet til å skaffe til veie det meste av utstyr men desverre er det ikke alltid det virker like lettvint.... eller noe...

GOD TFK TUR!


Jeg "kjenner jo til dem fra før", begge to. Men denne gangen var det helt ute av fatning for min del... at det går an å yte så bedriten service, eller ikke service, er ufattelig. Forstår deg veldig godt !

Jeg kommer ikke til å sette mine ben i den butikken mer, fy fillen.. .men men...

Takk takk ! Jeg er superspent. Liker vogna såååå godt ! :)

Regner med du var på senteret? Eller var du i byen?!
I byen skulle jeg se på happy og spørre om Joyful, men endte med å få en skikkelig forklaring om emmaljunga city cross!??!!!!! For hun selger ikke Brio sier hun, hvorfor står det da masse brio vogner utsilt?!?!?!? Og ikke viste hun at det var Joy som stod oppe heller, hun bare sa den med små hjul fremme... hehe Go spurte jeg og løp opp da hun sa ja... Jaja

Japp... var inne der. Vi har mildt sagt dårlig erfaring med de fra før. Stokke vogna er kjøpt der, og vi burde jo ha lært.. men neida,men nååå har vi det :p Nå venter man heller litt, eller er ute i bedre tid og får det gjennom jobb selv :)

Hehe, hu i byen er festlig da... :) Litt sånn aner ikke hva hun har der, og sånn.. kan ha sine dager, hun hadde en god dag i går :) Og kan ha sine dårlige.... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20200

MariHønaMedHvitveis skrev:

Phenomena og ticket to ride :lol:

Basseng ja, det har vi så lyst på også Tror dere det er greit å ha et lite ett i hagen som vi tar inn hver kveld? Er på en måte et hus formet som en L, med fire leiligheter. Vi bor i hele den korte streken, de andre er spredd på den lange. Naboene våre er foreldrene til utleierne. Hagen går rundt hele huset på alle sider, vi kan vel ha et lite ett akkurat bak vår leilighet? Eller? ville dere spurt eller bare gjort det?

Brettspill jeg ikke har hørt om engang :laugh: Det er altfor lenge siden sist jeg spilte spill.

Jeg tror det går helt fint at dere har et lite basseng i hagen uten å spørre, det er jo deres hage også. Det er jo ikke noe fast som kommer til å stå der hele tiden. Jeg ville ikke tenkt på å spørre om tilatelse engang :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20201

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Spentsmurf skrev:
Jeg blir altså så sint! så utrolig rasende, det er da for pokker (beklager sterkt språk men sterk sak også) ingen vettuge folk som GLEMMER 1 åringene sine i bilen! INGEN! Det er ingen unnskyldning for dette, og jeg tror jeg blir dårlig av verden til tider og at det er derfor jeg har lullet meg inn i vognverden.

www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559645

Hjelp!!! Jeg fikk vondt langt inne i hjerterota jeg nå asså :(
Tenk på d stakkars barnet som har sitti der så lenge uten å kunne gjøre noe, d er jo rene torturen :angry:
Jeg sitter her å griner jeg faktisk, tenk den følelsen hun har hatt :(
D er så mye fælt at jeg gidder ikke se nyhetene engang jeg...
Er d virkelig mulig... :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20218

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
lille og knøtta skrev:
Spentsmurf skrev:
lille og knøtta skrev:
Spentsmurf skrev:
Å, så da skjønner du hva jeg mener?! Hvorfor jeg tok turen til noen andre?! jeg er oppgitt altså...

Må bare si vi har to utstyrsbutikker som har mulighet til å skaffe til veie det meste av utstyr men desverre er det ikke alltid det virker like lettvint.... eller noe...

GOD TFK TUR!


Jeg "kjenner jo til dem fra før", begge to. Men denne gangen var det helt ute av fatning for min del... at det går an å yte så bedriten service, eller ikke service, er ufattelig. Forstår deg veldig godt !

Jeg kommer ikke til å sette mine ben i den butikken mer, fy fillen.. .men men...

Takk takk ! Jeg er superspent. Liker vogna såååå godt ! :)

Regner med du var på senteret? Eller var du i byen?!
I byen skulle jeg se på happy og spørre om Joyful, men endte med å få en skikkelig forklaring om emmaljunga city cross!??!!!!! For hun selger ikke Brio sier hun, hvorfor står det da masse brio vogner utsilt?!?!?!? Og ikke viste hun at det var Joy som stod oppe heller, hun bare sa den med små hjul fremme... hehe Go spurte jeg og løp opp da hun sa ja... Jaja

Japp... var inne der. Vi har mildt sagt dårlig erfaring med de fra før. Stokke vogna er kjøpt der, og vi burde jo ha lært.. men neida,men nååå har vi det :p Nå venter man heller litt, eller er ute i bedre tid og får det gjennom jobb selv :)

Hehe, hu i byen er festlig da... :) Litt sånn aner ikke hva hun har der, og sånn.. kan ha sine dager, hun hadde en god dag i går :) Og kan ha sine dårlige.... :p

Jepp, men var du i den i byen i går?! Titta du på trillene de hadde satt frem?! Hva var det!? Eldgamle Quinny triller? og den Teutonia'n i 2. etg... merkelig sak. Men men...

Dumt at de skal være så håpløse i byen her da, ganske så teit. Men men, godt vi har flere alternativ ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hva skjer idag da, folkens? 14 år 10 måneder siden #20242

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har igjen vært på harrytur og hamstra kjøtt og sikla på barnevogner ;) Dog med masse kynnere og ubehag, men makta ikke å sitte ute i varmen idag, så da ble det heller en biltur dit.

Artig med rampunger som er høyt og lavt :) Det er nå moroa virkelig begynner, Marihøna ;)

Fryktelig vondt og tragisk med den lille jenta som døde. Det at Jackson er død bryr meg ikke...

Nå skal jeg ut med ungene i vannspreder :) Blir artig!!! Ha en fortsatt fin em/kveld!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.741 sekunder