Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden

Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden 14 år 10 måneder siden #19918

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var det ikke du som la ut en link til en side med bilder av ulike farger og årsmodeller av mange forskjellige barenvogner? Eller husker jeg helt feil da??? Er kanskje ett par mnd siden altså.

Om det var deg, har du linken enda? Trodde jeg hadde lagret den men finner den ikke :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden 14 år 10 måneder siden #19981

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmmmmmm, mener du denne:

barneutstyr.wikispaces.com/ ?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden 14 år 10 måneder siden #20026

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tusen takk! Var den jeg mente ja :)

Leter etter produsentbilder av sittyen min, men var ikke der heller :dry:
Og orker ikke lete mer i dag, har så vondt i ryggen og nakken at jeg holder på å krepere her :( Klarer nesten ikke å skrive innlegg heller...*klageklage*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden 14 år 10 måneder siden #20030

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
auda :( Hva har du gjort? Leggv ekk pcn og slapp av! :)
Hvilken sitty er det , hva leter vi etter? Kan jo prøve å se jeg også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden 14 år 10 måneder siden #20038

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vet ikke hva jeg har gjort :( Sittet for mye ved pcen kanskje :laugh: Nei, jeg sover litt dårlig og har stresset en del så er vel en dårlig blanding. Har kjent litt på det hele uken, men nå er jeg helt stiv. Er så vondt at jeg er kvalm :dry: Skal legge vekk pcen ja, og komme meg i seng. Måtte bare innom en kjapp tur for å se hva som skjer :P
Skal prøve tempurpute i natt, kanskje ddet hjelper :)

Leter etter en turkis brio sitty 07 modell med sort understell :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Marihøna, lurer på en link jeg tror du la ut for en stund siden 14 år 10 måneder siden #20039

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jobbet en del også, har du ikke? og så data og så stress og dårlig søvn - ikke bra! God bedring da (om man sier det ved sånne plager) :)
Jeg skal legge meg jeg også, så jeg skal ikke bidra til mer du kan føle du går glipp av i kveld :laugh:
Skal titte etter sittyen i moirgen !
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.536 sekunder