Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Fredag 19. juni!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Fredag 19. juni!

Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18599

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jøss, idag har edt jammen vært stille her! Heldigvis, for jeg har vært på jobb og irritert meg over alt jeg kom til å gå glipp av ;)

Jobbet fra 8 til 13, klarte åp bytte vekk de siste to timene, har skjønt at jeg overhodet ikke vil jobbe allikevel og jobber iherdig med å bytte vel alle vaktene jeg selv ba om å få for et par mnd siden :blush: :p

Så har jeg vært på stoff og stil og kjøpt stoff til stormtrekk, kjøpt bevernylon (parkdressytterstoff) i samme farge som tfk'en! Og så kjøpte jeg stoff til mei tai, lilla cordfløyel, vattfyll og mønstrete gråblå bommul. Så må jeg bare finne oppskrift på internett :s
Og så kjøpte jeg fleece, vattfyll og bomull til seat insert, alt i oransjemandarin aktig som tfk'en jeg ville kjøpe, møsnter på ene siedn :)

Og Tfk'en er i danmark, ikke langt unna nå!! :cheer:

Og jo, i nat sov jeg på gjesterommet for første gang, med ørepropper. helt fantastisk, første natten med god, hel søvn, kunne nyse og host eog vri og snu meg så mye jeg ville !! lykke ;)

Håper alle har hatt en fin kveld! Jeg skal jobbe i morgen igjen :dry: så det blir sikkert en tidlig natt, og først skal vi se film :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18610

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, her har jeg vært ganske alene i dag! hihi Nei da, LilleL, vogngal, empa og et par andre har også vært innom :-)

I dag har vi tatt det med ro,igjen. Akkurat nå serjegpå en sokkelagemaskin,spennende! Jaja, Amelia har sovet godt i dagog jeg har sola meg og lest bok.Vi har også levert en video til fotografen for konvertering til dvd og besøkt oldemor. Men ikke nok med det, mormor og bestefar var innom med forskudd på 1 års presang! Noen strømpebukser, med bodyer, ei smekke det står mormors elskling på og ikke minst en HELLO KITTY gå/sparke bil! Vi snakker!

Nå sover vesla, oppvasken vokser og jeg orker ikke tenke på resten av husarbeidet..
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18611

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg har også jobbet i dag, hatt 9 ( :woohoo: ) timers dag. Er sliiiiiten nå! Er blitt jobb hver dag denne uken, og har takket ja til ekstravakt neste uke også så da blir det jammen jobb hver dag da også :)
Skal også på jobb noen timer i morgen, så er bare en kjapp tur innom her og ser hva som har skjedd i dag så blir det AV med pcen og filmkveld og tidlig i seng her også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18631

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det blir penger til nye vogner på dere da skjønner jeg ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18632

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Forresten er dere veldig flinke som jobber litt! Jeg går fortsattbare hjemme og suller.... Akkurat nå krangler jeg med lillemor,hun ligger og skravlermed bamsen sin, i steden for Jon Blund....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18695

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
pengene er jo istedet for foreldrepenger for min del da, jeg jobber en uke nå for å forlenge permisjonen over sommeren. Ba selv om å få jobbe tidligere i år, da var jo S så liten og jeg kjedet meg litt, men nå har jo sambo ferie og S er stor, så nå angrer jeg som en hund!
Men det er j9o hyggelig å treffe kollegaer og stammiser igjen da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18710

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tenker de setter pris på deg også :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Fredag 19. juni! 14 år 10 måneder siden #18715

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
håper det! Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Er kjempehyggelig å være tilbake! Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.561 sekunder