Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter?

Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18285

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
litt inspirert av Oprah som gikk tidligere i kveld :) Handlet mest om dette med plastisk kirurgi, og dette med skjønnhetsideal og hva kvinner i ulike land fikser på ;)

Selv har jeg aldri seriøst vurdert plastisk kirurgi, kunne aldri operert ansiktet osv om det ikke var av medisinske grunner. Men puppene og magen derimot... :laugh: :laugh:

Bruker særdeles lite tid og penger på kroppspleie selv, smører meg med body lotion innimellom og skrubber litt innimellom. Men det er vel det ;)
Er heldig og har ren hud, som ikke trenger noe rensing o.l
Men kunne godt tenke meg å gå til fotpleier av og til, særlig nå før sommeren :) Skal ta meg råd til det når jeg er i jobb :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18297

Kan ta plastisk kirurgi først, det føler jeg absolutt ikke noe behov for nå. Er ikke noe jeg har vurdert noen gang. Men kan godt være at jeg vil fikse litt på kroppen når jeg er ferdig med å få barn ;)

Og når det kommer til enklere kroppspleie.. Jeg bruker bodylotion hver kveld, tar på solkrem hver morgen når det er sol, aftersun om kvelden etter mye sol. Altså ikke mer enn helt basic. Eneste som får ekstra pleie er føttene, og det er bare på sommeren. Liker ikke føtter, men vil at de skal se freshe og fine ut i sandaler på sommeren :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18298

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg liker heller ikke føtter....Men desto viktigere at de ser bra ut sommerstid :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18299

Må legge til at jeg definitivt brukte mer tid og penger på kropp- og skjønnhetspleie før jeg fikk barn. Nå venter jeg på skattepengene for å kunne kjøpe pram pack, da ville jeg kjøpt ny mascara, dyr fuktighetskrem osv.

Nå er det ikke alltid jeg har tid til å ta på mascara en gang :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18302

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
null plastisk kirurgi på agendaen her heller, men det hadde nok ikke vært helt unyttig ;) Men jeg satser på trening og sunt kosthold jeg. Fra og med i morgen. Eller var det i overimorgen? Eller nei.. neste uke.. Osv osv :laugh:

kroppspleie: bruker bodylotion hver morgen og det er det. litt neglenakk når jeg får ånden over meg. Har kjempelyst på både manikyr og pedikyr, gjerne på spa med full pakke på resten av kroppen i tillegg. Sukk..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18303

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mamman~til~lucas skrev:
Må legge til at jeg definitivt brukte mer tid og penger på kropp- og skjønnhetspleie før jeg fikk barn. Nå venter jeg på skattepengene for å kunne kjøpe pram pack, da ville jeg kjøpt ny mascara, dyr fuktighetskrem osv.

Nå er det ikke alltid jeg har tid til å ta på mascara en gang :blink:

Jeg bruker hverken mer eller mindre på kroppspleie nå. Pengene mine har alltid gått til klær, tilbehør og hår ;) Hadde jeg hatt råd hadde jeg nok brukt langt mer på kroppspleie ja. Så en serie på cubus idag, den har jeg hatt så lyst til å prøve men den har ikke vært å få tak i i norge før. REN heter den. men den var dyyyyyyyyyyyyyyyyyyr :ohmy: det får bli neste gang jeg får penger!

Ellers koster det meg 1000 kroner hver tredje måned å t aantipermanent, pluss at jeg farger håret i blant. Klippe gjør jeg selv. Men nå ha rjeg ikke tatt antipermanent siden juli ifjor, så jeg har fem cm krøller inntil hodebunnen og resten er glatt, det ser fullstendig bakendekjørt ut :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18308

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh: Fikk et bilde i hodet av håret ditt nå, som jeg egentlig ikke tror stemmer :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18311

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18314

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18316

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
[hidejeg skal slenge meg rundt og skrive en del søknader i løpet av ferien altså! Men jeg klarer ikke bestemme meg for hva slags type jobb jeg vil ha. Vil gjeeeeeeerne jobbe i bokhandel, norli eller ark, og vil jobbe i klesbutikk, vil jobbe på museumsbutikken og vil jobbe i barneutstyrsbutikk! Jeg får bare søke bredt over alt og ta det jeg får om jeg får noe :) [/hide]
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18321

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kan være lurt å sende rundt flere steder ja :) Så får du la skjebnen avgjøre hvor du havner :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18352

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18361

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18405

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nei, bruker ikke så mye tid og penger på slikt. Må ha på sminke og føle meg vel før jeg skal ut blant folk, ja. Og jeg liker klær og mote. Men er ikke lenger så opptatt av merker. Det var jeg før, i mine single dager. Da var jeg opptatt av merker og det å ta meg bra ut til enhver tid ;) Hadde i en periode langt blondt hår og var skikkelig berte.
Men ikke nå mer. Nå er jeg mer dame....og mamma. Og kommer nok til å bli sånn, for jeg har unektelig nok bikket 30 ;)Og det deiligste med å bli såpass "voksen" er at jeg ikke lenger er så kritisk til min egen kropp. Jeg er for første gang i livet fornøyd med meg selv sånn som jeg er, og jeg føler meg trygg! Herlig :)

Tror nok at jeg kanskje kan komme til å bli mer opptatt av å pynte meg når mine minste barn blir større. For det handler også om tid og overskudd :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18414

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi heretter kommer jeg til å tenke på Empa som den klassisk pene superhusmoren med masse armer og et perfekt hjem! Empa virker så rolig og fattet bestandig, jeg er imponert!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18421

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Spentsmurf skrev:
hihi heretter kommer jeg til å tenke på Empa som den klassisk pene superhusmoren med masse armer og et perfekt hjem! Empa virker så rolig og fattet bestandig, jeg er imponert!

Sånn som hun på reklamen :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18439

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Empa skrev:
Men ikke nå mer. Nå er jeg mer dame....og mamma. Og kommer nok til å bli sånn, for jeg har unektelig nok bikket 30 ;)Og det deiligste med å bli såpass "voksen" er at jeg ikke lenger er så kritisk til min egen kropp. Jeg er for første gang i livet fornøyd med meg selv sånn som jeg er, og jeg føler meg trygg! Herlig :)

Tror nok at jeg kanskje kan komme til å bli mer opptatt av å pynte meg når mine minste barn blir større. For det handler også om tid og overskudd :)

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18444

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
bigmama skrev:
Spentsmurf skrev:
hihi heretter kommer jeg til å tenke på Empa som den klassisk pene superhusmoren med masse armer og et perfekt hjem! Empa virker så rolig og fattet bestandig, jeg er imponert!

Sånn som hun på reklamen :laugh:

Haha! Nå tror jeg dere har fått en total vrangforestilling ;) Sannheten er jo at jeg per idag et høygravid, slitent vrak ;) Hjemmet her er langt fra perfekt!

Marihøna, så bra at du også føler det samme ang. deg selv. Det er en god følelse :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18455

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Empa, jeg tror deg ikke! Du er antagelig veldig slank gravid og i super form!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18459

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ser at vi ikke er storforbrukere av kroppspleieprodukter her inne noen av oss :) Normalforbruk på oss alle sammen ;)

Kanskje fordi vi bruker så mye penger på barneutstyr :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18462

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er vel det som er sannheten!

Men, om været er litt bedre i morgen tror jeg at jeg skal gå og bestille meg en time på spa... Jeg har nemlig gavekort!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18463

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Heldiggris ;)
Selv om jeg ikke er så opptatt av sånne ting så hadde jeg jammen satt pris på en spatime ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18468

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Fikk det i morsdagsgave, og så har jeg bare ikke fått surret meg av gårdehihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18470

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
På tide nå da :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18474

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nesten overtid!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18479

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Heldiggris ;)
Selv om jeg ikke er så opptatt av sånne ting så hadde jeg jammen satt pris på en spatime ;)

Enig, enig! Vet ikke helt hva spa innebærer, men jeg sier ja takk til alt av massasje, svømmebasseng og gratis, sunn mat ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18482

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Alle småbarnsforeldre skulle fått sponset en spahelg i året :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18492

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi :-) Er det nå jeg skal si at vi har gått på babysvømming på spa hver onsdag i hele vinter?! Utrolig deilig, men lite masasje ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18495

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh: :laugh:
Nei det trenger du ikke fortelle :P :laugh:
Litt småmisunnlig B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18499

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp,jeg savner det....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18502

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kanskje det begynner nytt kurs til vinteren? Er det ikke kurs på babysvømming til ungene er 3? :)

I nærmiljøet vårt finnes dessverre ikke noe fungerende basseng i det hele tatt:(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18506

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Isj, så kjedelig. Her er det to ulike steder med babysvømming.vi valgte det som hadde tilbud på dagtid,og det var spaet. Det andre er på kveldstid og det er ikke så lett synes jeg.

Det er nytt kurs til høsten, men siden det er på dagtid er det ikke sikkert det blir noe, da det ikke er så mange som kan.... Og nå er vi jo litt viderekommende etter tre kurs ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18539

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei hvis barna er noenlunde i samme alder så er vel mange begynt i bhg på den tiden...Men det kan jo være andre som skal være hjemme en stund til eller som bare går deltid i bhg. Skal ikke se bort fra at det er nok til en gruppe ;)

Skulle virkelig ønske at det kom basseng her altså! Skal vi på babysvømming må vi reise såpass langt at det ikke er noe særlig å ha med baby på turen, og da er jo vitsen vekke :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18541

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi helt klart.VI går på 10 minutter vi da...

Jeg tror ingen av de fra vårt kurs skal fortsette og grunnen til at jeg vet det er jo at vi var en gjeng som meldte oss på sammen ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18673

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg må jo bare si at jeg nå kjenner at jeg begynner å lengte etter å få kroppen min for meg selv igjen ;) Å kunne kjøpe de klærne jeg har lyst på uten å måtte tenke på magen....

Tror nok det blir brukt en del penger på i allefall klær til mamma når babyen er født ;) Og det passer jo bra at det klaffer i hop med sommersalget :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18675

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Kanskje det begynner nytt kurs til vinteren? Er det ikke kurs på babysvømming til ungene er 3? :)

I nærmiljøet vårt finnes dessverre ikke noe fungerende basseng i det hele tatt:(

babysvømming er utrolig gøy :) Var med førstemann på dette. Kan så absolutt anbefales. Det å svømme/være i basseng med småttisene er så koselig!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18694

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er kjempestas, og jeg er glad vi prioriterte svømming.

Jeg hadde også tenkt meg på masse salg i fjor, men hehe jeg rakk det liksom ikke ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvor mye tid og penger bruker dere på kroppspleie/kroppsprodukter? 14 år 10 måneder siden #18822

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Sommersalget er allerede startet, og tilbudene blir bare bedre og bedre ;) Må unne seg noe nytt etter fødsel :)

Kan tenke meg at babysvømming er supert ja, kunne veldig godt tenke meg å gå på det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.951 sekunder