Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld?

Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18273

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gleder meg jeg :laugh:
HAr hatt så lyst å lære å danse sånn helt siden jeg så dirty dancing første gang for MANGE år siden :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18281

Har ikke fått med meg at det skal være en gang! Må inn på vg.no/tv å se nå :P

Jeg også har hatt lyst å danse ala dirty dancing (både en og to - mest to nå) siden jeg så filmene.. :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18287

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Glemmer litt 2 for har ikke samme forhold til den, men når det gjelder dansingen har jeg også minst like lyst til å lære det :)
Skulle ønske jeg var flink å danse altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18289

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den går forresten halv ti på tv3 :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18291

Jeg er forelsket i alt med toeren jeg.. stemningen, musikken, dansen.. kjolene! :) Også har jeg alltid drømt om å reise til Cuba. Jeg var på salsaklubb i Tromsø litt etter toeren kom ut, og det var bare så fantastisk. Var på kurs engang etterpå, men jeg eier ikke takt og tone :laugh: :P :(
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18294

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
alle andre kanaler enn nrk er borte :( :angry:
Jeg ser gjerne på filmer og serier, men å danse selv.. neppe! Eller jo, jeg danser faktisl minuett og tarantella, èn gang i året på operaball :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18295

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er ikke noe på dansing selv heller, men vil så gjerne ;) Kanskje en gang :) Men noen stor danser blir jeg garantert aldri :laugh: :laugh:
Men skal jeg gifte meg skal jeg på kurs, og det blir ikke vals for å si det sånn :P

Salsaklubb er sikkert fantstisk om man kan danse! Menjeg har vel ikke nok takt og tone til å klare deg godt jeg heller :( Men kanskje godt nok til å danse i bryllupet mitt :laugh: :laugh:

Elsker også kjolene og stemningen i den filmen (stemningen på dansestedene altså :P ). HAr også lyst å reise til Cuba en gang :) Helst litt utenfor de typiske turiststedene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18301

Godt vi er flere uten takt og tone :) Og du kan definitivt lære litt godt nok til å danse i bryllupet ditt ;) Da er du festens midtpunkt, og ser fantastisk ut uansett. Om man gjør en feil her og der er det ingen som legger merke til.

Jeg hadde aller mest lyst til Cuba før Castro var ferdig. Men eller annen gang må det bli Cuba tur selv om det ikke ble sånn :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18304

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
i mitt bryllup blir det danseforbud! Ingen får kle seg bedre enn meg og ingen får danse bedre enn meg, og det medfører at inge nfår danse :laugh:
Apropos, idag tittet jeg på forlovelse/gidfteringer i butikken ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18309

Åå, så spennende!! :) Er du nyforlovet? Eller blir det snart? Gratulerer :) :kiss:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18313

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ehm.. JEG har vært og sett på ringer idag ;) :p
Nei, vi snakker om det støtt og stadig (eller jeg snakker om det :laugh: ), men han vil gjøre det ordentlig, og da må vi ha litt bedre råd :(
Jeg blir litt klam når jeg tenker på at vi kunne fått et toppers sett med ringer for hver andre barnevogn jeg har kjøpt :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18318

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er alltid ting vi heller kunne brukt penger på, enten det er barnevogner eller andre ting ;) Men klart, om dere virkelig vil spare penger til fine ringer så er det sikkert best at du blir veldig fornøyd med den tfken :laugh:

Men nå er det jo ikke bare ringer som skal til når det kommer til bryllup, selv om det er starten :) Bryllup er (kan iallefall være) steindyrt, så da er det sikkert greit å være ferdig utdannet og i full jobb og innstilt på å spare en del :)

Og man kan få veldig fine ringer for de store stipendene i august og desember :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18320

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg e rikke ute etter noe diamantgreier, så det er ikke så mye egentlig: en vil ha hvitt gul, og der lå det på mellom 4 - 9000 for sett uten sten. Tar helt fint de billigste jeg, men nå har vi ikke råd til det heller. Vogn må man jo nesten ha ;)

Bryllup ser vi ikke for oss før ihvertfal lhan er ferdig nei. Vi vil ha det enkelt og lite, men det blir uansett masse penger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18322

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vil også ha hvit gull ;) Liker de helt, helt enkle ringene. Synes faktisk de er finest ;)
Men så er ikke jeg noen smykkeperson, og ringen bør passe min personlighet :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18325

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
liker også de helt enkle, men jeg vil ikke ha den aller smaleste typen, vil ha litt bredere. Men ikke fo rbred heller :p
disse feks blir for mye for meg :s
www.gifteringen.no/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18329

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
liker også de helt enkle, men jeg vil ikke ha den aller smaleste typen, vil ha litt bredere. Men ikke fo rbred heller :p
disse feks blir for mye for meg :s
www.gifteringen.no/

Alt for mye for meg også :blink:
Vil heller ikke ha den smaleste, den blir for smal igjen :) Den som er sånn midt i mellom er fin ;) Lurer på om vi ser på omtrent de samme ringene :cheer:
Men her i gården er det bare jeg som ser ( så vidt jeg vet iallefall :laugh: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18331

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jepp, her også. Samme ringpreferanser, samme tafatte mannfolk :laugh: Men jeg vet at han vil ihvertfall, bare venter på at han skal få ut fingern. Bokstavelig talt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18333

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:
Vi har ikke planer om å gifte oss, vet ikke helt om vi vil. Det gjelder begge ;) Men jeg forbereder meg litt, sånn i tilfelle :laugh:

Ang om vi vil eller ikke har det ikke noe med følelser med hverandre å gjøre altså, bare så det er sagt :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18335

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
trodde ikke det ;) Jeg skulle heller aldri gifte meg da, ombestemte meg først i fjor, vil ha ring å fing, kjole og to ukers ferie med sykkel eller hest på høyfjellet i skottland :kiss: :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18337

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kanskje vi plutselig er der en dag vi også ;)
Høyfjellet i Skottland hørtes fint og romantisk ut :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18339

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tilbake til trådens overskrift - de er knallflinke!!! Hadde jeg vært halvparten så god som de dårligste der så hadde jeg vært storfornøyd ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18342

Veldig flinke!! :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18345

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Hadde jeg ikke fått med, så det heller ikke. Sørn...
Går det i reprise kanskeje :huh:

[hide]Her blir det aldri ring eller bryllup på meg sidne vi har veldig forskjellig syn på hvordan vi skal ha det :laugh: [/
hide]
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18369

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
alle andre kanaler enn nrk er borte :( :angry:
Jeg ser gjerne på filmer og serier, men å danse selv.. neppe! Eller jo, jeg danser faktisl minuett og tarantella, èn gang i året på operaball :laugh:

er ikke eurytmi en form for dans????
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18370

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MÅ også bare si at det er en del å spare på å kjøpe ringer på nett, noen vi kjenner gjorde det.

Selv kjøpte vi ringene hos en lokalgullsmed med giftet oss i utlandet.

www.oleaas.no/Bilde_Kalk.asp?path=http:/...923502.jpg&Width=175
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18371

Nydelige ringer, spentsmurf :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18436

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
alle andre kanaler enn nrk er borte :( :angry:
Jeg ser gjerne på filmer og serier, men å danse selv.. neppe! Eller jo, jeg danser faktisl minuett og tarantella, èn gang i året på operaball :laugh:

er ikke eurytmi en form for dans????

Vil ikke kalle eurytmi en ans nei, det er bevegelse til musikk eller dikt. Oppramsing av eurytmialfabetet vil feks ikke se velig mye ut som ans. skal emonstrere for eg en vakker ag :laugh:

kjempefine ringer :) skal se mer på nettpriser!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som skal se den dirty dancing serien på tv 3 i kveld? 14 år 10 måneder siden #18477

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Litt skeptisk til å bestille på nett jeg, for må ha en ring som jeg VET sitter godt ;)
Men man kan jo prøve i butikk og se om man finner samme på nett :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.323 sekunder