Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Babycall

Babycall 14 år 10 måneder siden #16413

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg lager en egen tråd om det jeg, mammanlucas sa hun angret på at hun ikke hadde den med video på, vi har den... Og jeg er ikke fornøyd idet hele tatt. VI har faktisk vurdert å bytte den ut...

Grunn: den fungerer ikke på batteri! Heldigvis har vi stikkkontakter i nærheten av der hun sover så vi får brukt den på strøm.

Vi får ikke skrudd av "filmingen", og det sluker batteriene. Da hun var liten og sov opptil tre timer var den batteritom etter 2,5 time. Og det er ikke aktuelt å begynne med batteribytte på slutten av en bitte liten baby sin soveøkt.

En annen grunn er at det er så sjelden vi får brukt kamera, i vogna f.eks. Hvor mange er det osm har en "hylle" til å ha den på da?!

Tja, men siden L er så festlig når han sover kunne du jo hatt veldig mye underholdning, jeg ser den altså. Men alt i alt er den ikke verdt mellomlegget fra f.eks supernova slik jeg ser det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16421

Nå ble jeg gla jeg endte med å være økonomisk å kjøpe supernova når jeg kjøpte babycalling i fjor sommer. Selv om den trøbler litt innimellom, er jeg veldig fornøyd :) Den kan jeg bruke i flere dager uten å lade batteriet. Bruker vibreringsfunksjonen mye når jeg har musikk på ørene, og den holder bra på større avstander også.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16429

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vibreringsfunksjon?! det har ikke vi på den elendige saken vi har. VideoNova. Når/om vi skal ha flere blir det ny babycall. Fulgte det med oppladbarebatterier?! Det gjorde det ikke på vår, så vi har brukt noen pakker kan du si...

I delen "vår" så holder de kjempelenge da, om det er noen trøst. Og den har den fantastiske oppfinnelsen av at om du trykker på en knapp eller er det fler, så lite er det brukt, så kommer det vuggesanger ut på den delen som er ved barnet. Veldig fint, jeg klarte å trykke på den knappen ved et uhell, og da våknet hun. Nei den babycallingen kan du få billig av meg... Mulig mannen er fornøyd, men det er bare fordi han ikke bruker den.

En siste ting, stor er den også, så den er vanskelig å få plassert... hehe angrer du fortsatt på at du ikke kjøpte med video?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16434

Under batteriet er det en on/off knapp for vibrering på supernovaen. Jeg synes det er dumt å måtte ta ut batteriet, men det er verdt det. Blir mye brukt her.

På supernova er det fastbatteri i callingen, som et mobilbatteri :) Fulgte med en lader til hver enhet også, begge er trådløse, så kan fint brukes ute i vognen osv.

Angrer ikke nå lenger nei, skjønner at supernova alt i alt er et bedre alternativ. Vet ikke hvordan jeg skulle fått plasser callingen så den filmet L i sengen heller, når jeg tenker på det :blink:

:)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16436

Vuggesang på callingen gikk jeg også å drømte om, men da sa mamma nei, at det var ikke vitsi.
Han fikk seg en spilledåsebamse, og det er hans beste sovevenn nå.
Nanna :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16443

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, men som du skjønner så bruker jeg knapt nok babycallingen vår. Jeg er rett og slett så misfornøyd.

Ikke noen knapp under der vi kan ha batterier..... Alt i alt et dårlig kjøp.

det fulgte med en hylle vi kunne henge opp over sengen slik at vi kunne få stilt kameraet rett på rommethennes. Det er bare det at det er ikke fristende å skru opp en liten svart plasthylle der inne. haha

Lurer på å om jeg heller burde kjøpt meg en supernova i dag jeg....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16599

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Supernova her og!
Vi er veldig fornøyd :)
Eneste minuset tror jeg må være at det noen ganger slår inn radio på foreldreenheten!! Har holdt på å få hjertestopp flere ganger, for det slår inn helt plutselig med masse skurring :laugh: Har ikke prøvd å bytte kanal på babycallen, kan hende det hjelper.
Det er ikke noe som skjer veldig ofte altså! :)

Batteriene varer lenge, og er babyenheten fri for strøm, er det bare å bytte batteri med foreldreenheten, så kan den lades opp inne når minien sover ute i vogna :) Veldig greit.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16606

Vi har aldri fått inn radio. Men fikk inn et hylskrikende barn noen kvelder i julen, mest sannsynlig noen som var på ferie i et hus i nærheten.

Om du føler behovet for en skikkelig babycall er der, anbefaler jeg absolutt supernova Spentsmurf :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16617

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
søke etter på finn kanskje...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16629

  • bigmama
  • bigmama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 817
Vi kjøpte nova sin med kamera første gang.
Største møkka jeg har vært bortig. Tok inn alt!! Kunne ikkke ha internett på, micro eller snakke i tlf :angry:
Forsvant fort ja.
Endte med å kjøpe biltema sin som er uten kamera, hakke bedre men kan desverre ikke ha den uten strømforsyning. Så klir ikke brukt så mye. Lurer på om jeg skal kjøpe en ny tl å ha med på feri. Greit å ha mulighet å ha den uten strøm.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16636

Å søke etter på finn er sikkert ikke så dumt, så taper du ikke så mye på å kjøpe ny :)
Min erfaring er at supernova holder seg godt ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16642

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg får sjekke litt... Vi har aldri fått inn radio eller naboens unger vi heller... Men det går ikke an å stille frekvens på denne greia heller da så...

Forresten sitter jeg og ser på at hun sover nå da ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16669

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg hadde en me masse funksjoner (ikke kamera), men d var jo så mye innstillinger at d var varslinger for alt som var, temp, avstand osv osv. Og da var d ikke lett å bruke...dessuten var d noe feil, for den tok ikke lading (var ikke billig heller, men husker ikke hva den het)
Måtte bytte to ganger, men andre gangen spurte jeg om jeg kunne få et annet merke. Da valgte jeg "Prima Nova" som bare er en enklere modell av Super Nova! Den er jeg kjempefornøyd me, og holder i massevis for vårt bruk :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babycall 14 år 10 måneder siden #16681

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe :-) Visjon NOva som vi har har ikke noen fancy greier utenom kameraet altså, men dersom du mener at prima nova også holder så kan jeg titte etter den og :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.701 sekunder