Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1554

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
hehe :) Godt å ha noen å spørre ja!
Jeg liker meg aller best på østsiden av byen! Det er nærme ALT!!
Du må selvfølgelig ha et par dager i Dyreparken, en kveld på Sabeltann. En tur i| Ravnedalen er heller ikke å forakte ;) Det er en nydelig park i utkanten av Kristiansand sentrum. Det er en koselig liten kafe der, og en stor fontene barna pleier å vasse i.
Fiskebrygga må også avlegges et besøk, samme med nupenparken...det er også et fonteneanlegg, rett ved gjestehavna. Fantastisk fint der, og artig for ungene å vasse i fontenen.
Plasser å bo er Hamresanden, ansgard sommerhotell og hotellene ved dyreparken veldig ok :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1559

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja i Kardemommeby blir det veldig fort utsolgt, pluss at det er kjempedyrt ( skal prøve å finne en pris)
Men det er en fantastisk opplevelse for ungene, man kan gå rundt i parken etter stengetid, det hender til og med at noen av skuespillerne i Kardemommeby dukker opp etter stengetid.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1548

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kristiansand skullle det stå :)

SÅ utroli greit at vi kan dele litt erfaringer! Vi var i dyreparken i sommer, og planen er å reise ned igjen neste sommer. Men da vil vi gjerne være lenger og oppleve litt mer av selve byen!
Hva må vi få med da? Og hvilke områder er det greit å bo i? Tenkte å leige privat neste gang. Forrige gang sov vi i dyreparken sine hytter, og var dessverre ikke særlig fornøyd...Alt annet var topp da =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1557

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Takk for tips!
Sabeltann er jo ett must med gutter i rette alderen:) Luret også på om vi skulle unne oss en natt i Kardemommeby:) Vet du noe om det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1566

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Og om du liker Indisk mat har de bare verdens beste her i Kristiansand :P
Mother India i markensgate anbefales på det varmeste!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1610

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vi sjekket priser i fjor så vet at det er dyrt:) Blir uansett ikke mer enn en natt da eventuelt. Kommer også litt an på om vi reiser med ett vennepar av oss, da blir det litt rimeligere pr familie, og mer gøy for ungene:)
Er jo deilig å kunne gå i parken på kveldstid uten alle folkene. Få tid til å se seg skikkelig rundt:)

Blir litt svimmel av mye folk:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1624

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg liker indisk mat, men vet ikke om resten av familien liker det:P
Kanskje vi må reise med barnevakter sånn at jeg og mannen kan ta oss en tur ut å spise alene:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1626

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ungene var for små til å ha glede av sabeltann-showet så vi fant ut at det var like greit å reise uken før det åpnet, både billigere å bo og mindre folk:) Var der vel første uken i juli tror jeg. Hadde fantastisk vær:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1628

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har ikke oppdaget før nå at nicket ditt er skrevet feil i overskriften :laugh:
Sorry:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Pljummis, du spør om Bergen, jeg har noen spm om K 15 år 2 måneder siden #1621

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Må innrømme det er litt bedre å gå rundt i Dyreparken på forsommeren, når alle aktivitetene nettopp har åpnet :)
Midt på sommeren er helst for barnas skyld, slik at de skal få med seg litt av showene som går på dagtid og sånn!
Når på sommeren var dere her sist?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.581 sekunder