Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag

Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag 14 år 10 måneder siden #13694

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh:
Mamma spurte meg helt tilfeldig om vi hadde handlet i dag siden butikken stenger klokka 16. DA var klokka ti på :woohoo:
Gitt hvem som fikk det travelt! Vi skal ha 2 årsdag med 20-25 gjester på mandag :blink:

Hadde ikke handleliste eller noen ting, men satser på vi har fått med det viktigste likevel :)

Det burde vært påbudt å annonsere stengetiden minst en uke i forveien :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag 14 år 10 måneder siden #13707

Flaks mammaen din ringte så dere rakk det :cheer:

Hadde det ikke vert for at jeg ville til sentrum med en gang butikkene åpnet for å kjøpe kroker til å henge opp husken til Lucas, hadde jeg ikke fått handlet idag :P

Er noe med meg og å ikke få med meg de lysende plakatene som opplyser om innskrenket åpningstid :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag 14 år 10 måneder siden #13712

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Haha du er ikke alene om å misse plakatene! Vi hadde en svær en midt på inngangsdøra, men likevel var det de færreste som fikk det med seg.. Noen som stod og pakket varene sine: "Når stenger dere i dag?"
"tja.. om ca 10 min!" Gjett om de var glade for at de rakk det :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag 14 år 10 måneder siden #13836

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Men hele greien her var at det ikke var annonsert. Og butikken hvor vi pleier å handle har åpent lenge både i jul, påske og andre dager når andre stenger tidlig. Når de innimellom har redusert åpningstid så står det alltid store plakter, men ikke i går :(

Flaks jeg var hos foreldrene mine, for da kunne jeg bare hive på meg sko og reise fra unger og alt hos henne :)Og de bor bare 1 min fra butikken :) Aldri handlet så fort før jeg :laugh:

Var mange som var lettet for å ha rukket det ja, og faktisk en del som ble stoppet i døren :( Kjipt når man skal ha mat for flere dager :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag 14 år 10 måneder siden #13864

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, jeg skulle jobbe en pinseaften for flere år siden, var mens jeg var student og jobbet i matbutikk. Jeg hadde på en eller annen måte misset at vi stengte 16, og jeg ble jo SÅ glad! Trodde jeg skulle jobbe til 18 hehe... Etter det tror jeg at jeg kommer til å huske det bestandig :-)

Kos dere med 2-års dag i morgen!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen burde fortalt meg at butikkene stenger klokka 16 i dag 14 år 10 måneder siden #13899

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Takk for det :) Nå er kakene ferdig, og det meste ordnet så nå gjenstår bare litt vasking så er vi klar for storbesøk :)

Greit å ha noen opplevelser som hjelper en å huske ting :) Jeg kommer også til å huske det fra nå av :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.703 sekunder