Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =)

Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 11 måneder siden #13643

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gruer meg allerede til vognene jeg låner skal reise hjem igjen :dry:
til tross for at mine kom hjem i dag :laugh:

Men har jo vært utrolig spennende å prøve. Skaal hvertfall ut å trille tfk i morgen når jeg er ferdig på jobb :)
Skal se om jeg ikke kan få til ett turbilde også ;)

Ble litt kortere enn tenkt også, hvertfall for de som lånte mine men sånn ble det når vi ordnet gratis frakt ;)

Utrolig glad for å få prøve noe nytt, det forfrisker hverdagen :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 11 måneder siden #13659

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Har noen av dere blitt noe klokere angående låningen da? Er det noen av de som frister?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13696

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tja Plummis fikk ikke ha vognene så lenge, så vet ikke om hun er blitt noe klokere ;)

For min del har byttet på en måte bare bekreftet inntrykket jeg hadde fra div butikktesting :)

Nå var egentlig hovedformålet med bytte å få prøve noe annet, ikke at jeg egentlig er på jakt etter ny vogn (hvertfall ikke sånn i første omgang :P )
Og det var veldig greit å få prøvet dem :) Tfk kommer jeg 99%sikkert til å kjøpe om vi får flere.
Brio sing liker jeg også godt, men den har sine begrensninger og tror nok ikke den kan måle seg helt med en del av de andre vognene jeg ønsker meg :) Men vi får se, finner jeg en fint brukt billig så kan det godt være jeg slår til :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13717

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
akkurat hvilke vogner har dere byttelånt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13723

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg fikk låne Scooter og Timmy, og sendte oppover TFKen min og min venninnes Sing :)

Jeg har sendt fra meg vognene igjen nå, men det var sååå flott å få prøve to vogner jeg har vurdert selv!
Jeg likte begge to veldig godt, kanskje aller mest Timmyen :)
Tror jeg må ha meg en liten Timmy altså! Scooteren er jeg mer usikker på, knallgod vogn altså for all del så hvem vet :)

Helt genialt det å kunne byttelåne vogner litt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13754

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Får sende timmyen ned igjen, og så sender du oppover zappen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13755

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Helst for evig og alltid :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13937

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så smart å byttelåne :) Så får du prøvd ut en da flere. Og det kan komme oss andre til gode. Synes du gjør så fine og grundige vurderinger av vogner, jeg :)Ser fram til å lese brukererfaringene!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #13987

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig! Det er utrolig spennende å lese brukererfaringene, det betyr jo at man får et utrolig mye bedre bilde av vognene.

Spennende med timmy'n vs scooter, jeg hadde nok trodd scotter var best. :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Gruer meg allerede til å levere lånevognene fra meg =) 14 år 10 måneder siden #14024

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja det er fantastisk moro å byttelåne vogner :) Føler også at jeg har såpass mye erfaring med vogner nå at jeg fort klarer å gjøre meg opp en mening om vognene, hvor gode de er på ulike områder osv. DA blir det enda morsommere, nesten en liten vitenskap :)

Nå har jeg levert dem fra meg, og i morgen tidlig er de på vei tilbake til sine lykkelige eiere som sikkert savner vognene sine ;) Utrolig snilt å låne dem bort!

Ang scooter vs timmy så er jeg mest fornøyd med scooter når det gjelder trillekomforten, og synes også setet er bedre. Mykere, og han sitter bedre i den. Den har også nesten 10 cm lenger liggelengde.

Men Timmy er hakket lettere, den har full liggestilling og egner seg derfor bedre for de mindre barna. Man kan også ha softbag i den. Så har den en veldig lun og god kalesje, med lufting i.

Så hvilken som er best kommer igrunnen på hvilke behov man har, de er gode på hver sin måte :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.608 sekunder