Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Flere som jobber helg her inne?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Flere som jobber helg her inne?

Flere som jobber helg her inne? 14 år 11 måneder siden #13642

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gleder meg sååå til jeg er ferdig utdannet og kan ha fri i helgene :)
Sitter og gruer meg til jobb i morgen...Heldigvis ikke mange timene :)
Ikke at jeg er arbeidssky, er bare kjipt å gå på jobb når alle andre har fri :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 11 måneder siden #13665

Jeg jobber ikke i det hele tatt. Skulle ønske jeg gjorde det, men når jeg er alene med L og han ikke har bhgplass ennå er det umulig :(

Håper du får en fin dag på jobb :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13697

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var masse folk som skulle ha sommerklær i dag, så da gikk dagen kjempefort :)
Men var deilig å være ferdig :) HAr vært ute og trillet og kost oss i solen :)

Ikke så lett å jobbe uten barnepass nei, og så er han jo fremdeles ganske liten :) Får nyte å ha helt fri og være hjemme med ham så lenge du har mulighet til det, plutslig er høsten her :)
HAr du fått svar på bhg plass i Bergen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13708

Vi har ikke fått bhgplass i Bergen ennå nei. Søkte med en gang L fikk personnummer, i fjor sommer. Hadde jeg hatt OS ville jeg fått alenemorprioritet, men jeg var så dum at jeg ikke ville søke OS så lenge jeg følte vi klarte oss uten. Angrer nå. Skal ringe opptakskontoret på mandag og høre hvordan han ligger ann. Vet jo at alle søkerene er garantert plass, men vi kan ikke bo hvor som helst :(
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13711

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
JEG!!
Og helt enig med deg, det er skikkelig kjipt å jobbe når "alle" andre har fri.. men heldigvis kort dag i dag da :) Og folket handlet som gale, så hadde ikke tid til å tenke på klokka ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13716

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Og jeg :( Søndager og hellidager og det meste, gleder meg SÅNN til å være ferdigutdannet lærer. Det er stas for de fleste sikkert med lærerferier, men eksrta stas når man har jobbet helg og helligdager i ti år først!

Men jeg jobber jo egentlig ikke enda da, fortsatt eprmisjon. Men jobber en helg iblant for å forlenge den, og skal jobbe to uker snart :(

Heldige deg mamamsLille som ihvertfall jobber med klær. Jeg innbiller meg at folk tillater seg å være frekkere mot "bare" kafèarbeidere :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13727

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Jeg jobber helg, selv om jeg er ferdig utdannet. ;)
Bare hver 6. helg, men når jeg først jobber er det hele helga. Fredag kveld og 7-20 lørdag og søndag. Det går greit siden det er såpass sjelden. Mange som jobber turnus slik som meg har jo hver 3. helg. Det er tøffe dager, men når jeg er ferdig søndag kveld vet jeg at dte er lenge til neste jobbehelg. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13748

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Og jeg :( Søndager og hellidager og det meste, gleder meg SÅNN til å være ferdigutdannet lærer. Det er stas for de fleste sikkert med lærerferier, men eksrta stas når man har jobbet helg og helligdager i ti år først!

Men jeg jobber jo egentlig ikke enda da, fortsatt eprmisjon. Men jobber en helg iblant for å forlenge den, og skal jobbe to uker snart :(

Heldige deg mamamsLille som ihvertfall jobber med klær. Jeg innbiller meg at folk tillater seg å være frekkere mot "bare" kafèarbeidere :angry:

Du er nok mer utsatt ja, men du verden hvor frekke folk kan være med oss også altså :dry:
Men jeg har jobbet lenge som servitør også, og det var verre. Skulle tro noen folk trodde vi var tjenere som de kunne behandle som de ville :angry:
Og din jobb er kanskje mer i samme sjanger som servitør sånn sett
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13749

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Maybeme skrev:
Jeg jobber helg, selv om jeg er ferdig utdannet. ;)
Bare hver 6. helg, men når jeg først jobber er det hele helga. Fredag kveld og 7-20 lørdag og søndag. Det går greit siden det er såpass sjelden. Mange som jobber turnus slik som meg har jo hver 3. helg. Det er tøffe dager, men når jeg er ferdig søndag kveld vet jeg at dte er lenge til neste jobbehelg. :P

Ja det er jo mange ferdig utdannede som må jobbe turnus også! Men jeg utdanner meg til ett yrke med lite sånne jobber, men desto mer overtid kanskje :unsure:

Men når man jobber turnus, til tross for alle ulempene, så har man vel også innimellom fri mens andre jobber? Om man ser det på den lyse siden ;)

Akkurat nå går jeg fulltid på skole, og så jobbe helger i tillegg. Det blir litt mye :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13750

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Vi har ikke fått bhgplass i Bergen ennå nei. Søkte med en gang L fikk personnummer, i fjor sommer. Hadde jeg hatt OS ville jeg fått alenemorprioritet, men jeg var så dum at jeg ikke ville søke OS så lenge jeg følte vi klarte oss uten. Angrer nå. Skal ringe opptakskontoret på mandag og høre hvordan han ligger ann. Vet jo at alle søkerene er garantert plass, men vi kan ikke bo hvor som helst :(

Ikke søkt os :woohoo: Det hadde jeg søkt på flekken tror jeg, eller er det noen ulemper ved det også?
HAr du søkt studentbhg med alenemorstatus?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13769

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:


Du er nok mer utsatt ja, men du verden hvor frekke folk kan være med oss også altså :dry:
Men jeg har jobbet lenge som servitør også, og det var verre. Skulle tro noen folk trodde vi var tjenere som de kunne behandle som de ville :angry:
Og din jobb er kanskje mer i samme sjanger som servitør sånn sett

Jaaa!! Jeg forstår ikke at folk som helt sikkert (eller kanskj eikke??) er hyggelige mennesker vanligvis er så frekke og sure og kravstore som kunder?? og det er halvgamle damer som er verst :angry: :angry:
åh som jeg gledermeg til å være ferdig utdannet og jobbe med foreldre som klager eller ikk ebryr seg, pubertale tenåringer og gamle lærerinner som nekter å endre vis :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13782

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
JA du har mye å se fram til :laugh:
Og jeg kan også komme til å treffe en del misfornøyde og vanskelige mennesker i mitt yrke, kommer litt an på hvor jeg havner :)

Men da har vi jo en fordel siden vi har erfaring med å takle sånne mennesker ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13783

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Noe av det verste med å jobbe i klesbutikk er hvor mange som får seg til å bli sure på MEG fordi vi mangler ett produkt eller en størrelse :huh:
Akkurat som om jeg kan noe for det :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13784

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
klart du kan! Skulle mene det er din feil at klærne ikke passer også :p Det er akkurat som at det sselvsagt er MIN skyld at regjeringen setter opp monsen, det er JEG som har bestemt at kaffekoppene våre har blank overflate og det er JEG som bestemmer at mattilsynet ikke tillater hunder i lokaler der mat tilberedes!
Jepp. Også er det min feil at folk står og prater i telefonen til kaffen deres er kald før de ser at den er ferdig.
Aiai, jeg kjenner at jeg ikke vil tilbake på jobb, gitt. vil ha ny jobb :(
Lurer på å sende en åpen søknad til bymuseet, det måtte være en drøm å få jobbe der. menmen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13821

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om det er der du vil jobbe så skader det jo absolutt ikke å sende inn en søknad! Da har du hvertfall prøvd! :)

Og klart alt er vår feil ja :laugh: Vi gjør det rett og slett fordi vi liker å være litt ondskapsfulle, og så liker vi å bli kjeftet på uten å kunne svare tilbake :P
Det er selvsagt derfor vi står der :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13840

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
...og at det selvfølgelig er av pur ondskap at vi sier "nei, beklager, men du kan ikke få ut 700 kr i 50- og 100 lapper, fordi vi har lite av de og må ha de selv.." Spesielt et problem i disse tider med konfirmanter ol.
Mange sure og snurtne miner ja!!
Til tider er vi mer bank enn matbutikk, enda vi har minibank som nermeste nabo..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13843

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men lillevirre da, du vet vel hvor sliiiiitsomt det er å gå?? Hver eneste meter bort til minibanken er en pine, sånn er det for kundene våre også, jeg mistenker faktisk at dnb-nor har elektriske støt i kodetastene sine siden det er så fælt for kundene å måtte i minibanken :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13854

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
:laugh: Tror det brukes av flere banker :laugh:
Lettvindt for dem, så slipper de å fylle på så ofte! :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #13924

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg har jobbet helg i noen år, i og med at jeg er turnusarbeider. Har jo tatt en utdanning til et yrke hvor man må regne med sånt. Men sannheten er at jeg HATER turnus og skal ta videreutdanning for på sikt å kunne slippe jobbe sånn :)Føler man går glipp av noe av familielivet når man jobber i turnus. Eneste fordel må være at man kan ha noen formiddager fri innimellom. Men det er etter min mening ikke verdt det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som jobber helg her inne? 14 år 10 måneder siden #14126

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg skjønner det veldig godt! Jeg har vært veldig klar på at jeg ikke ønsker å jobbe turnus. Har en mamma som har samme utdanning som deg, og vi var glade både store og små når hun fikk en jobb med vanlige arbeidstider :)

Eneste jeg kan se for meg kan være litt praktisk er om man orker å jobbe natt. Var en familie med barn i en bhg jeg jobbet i som jobbet natt i full stilling, og det var jo ikke mange nettene pr. mnd selv om de jobbet fullt. De nettene de hadde jobbet så sov de mens hun var i bhg, men ellers så hadde de jo veldig mye tid sammen :)
Når de er sagt så er det vel ikke så mange som klarer det i lengden, tror jeg hadde fått alvorlige søvnproblemer av å jobbe natt på sikt. F
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.644 sekunder