Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut?

Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12670

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Bare tenkte på hvordan jeg ser for meg dere her inne...lurer på om det stemmer, for det gjorde det tydligvis ikke på mammaslillevidunder.

Slik ser noen av dere ut i hodet mitt

Mammaslillevidunder- Midt på treet høy, slank, langt bølgete mørkt hår, veldig smilende og blid.

Mammaen til Lucas- hmmm...der har vi jo sett bilde, så blir litt juks dette :) Men mørk rett hår ned til skuldrene, ganske lav, mørke bryn og vipper.

Marihøna- Har jeg jo også sett flere bilder av :)
Ganske høy, mørk langt hår, kan nesten se litt indiansk ut..

Vogngal- Ganske kort hår, litt bustete. Ser henne egentlig for meg som Alice i Twilight. Må legge ved link :) Ikke det at jeg tror hun er såååå bleik da.

content9.flixster.com/photo/11/01/56/11015619_gal.jpg
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12672

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Spentsmurf- Du må jo være lita og lys, og akkurat som Mammaslillevidunder er du sikkert veldig smilende og blid :) Du kan godt ha et dryss av fregner over ei lita oppstoppernese. Store blå øyne.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12674

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
:laugh: :laugh: :laugh:

Dette var morsom tråd. Men jeg er nok temmelig langt fra bilde i linken.
Ikke har jeg kort hår, ikke er det bustete og ikke er jeg bleik...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12675

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Woopsy- Lyst halvlangt hår, litt rufsete. Ikke så høy. Store litt sad sam øyne.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12676

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Plummis, tror du er høy og mørk, me oppklippt halvlangt og rett hår og grønn-bryne øyne? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12680

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh:
Morsomt! Mørk med grønne øyne er riktig....men jeg er veldig lav! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12681

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vel, jeg er som sagt høy, ganske lys (lys mellomblond??), blå øyne. Blid er jeg da stort sett, men har temperament så det holder:P

Plummis- har jeg sett bilde av, så det blir juks:) Men jeg fikk ikke sjokk da jeg så bildet:)

Marihøna - har faktisk sett deg for meg først som liten og lys, men etter bildene av Symre så jeg deg for meg som mørk(og det stemte jo) og etter bilde av den blå simoen så jeg jo at du var ganske så høy også:P

Mamman til lucas - har det jo vært bilde av, men synes Plummis beskriver bra hvordan jeg tror du ser ut:)

Spentsmurf - ser deg for meg som passe høy, og mellomblond eller lys brunt hår:)

Empa - ser jeg for meg som midt på treet høy, med brunt hår med litt bølger og blågrønne øyne.

Hønemor - veeeldig vanskelig. Se for meg at hun er stilig, og klassisk. Kanskje litt kort hår:)

Vogngal - litt mørk, gjennomsnittlig høy og slank

Woopsey - liten og mørk, stilig frisyre:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12683

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg trodde også at du var høy plummis.

Er jeg høy eller lav da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12684

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, rart denne tråden var her nå, jeg stod å tenkte på akkurat det samme da jeg dusjet etter trenignen i dag! haha

JEg er 162 høy, 57 kg tung (her kommer alt frem), langt blondt hår, blå øyne og noen fregner etter en dag på verandaen!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12686

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Tror du er ganske lav :)
Og høy er jeg laaangt i fra, jeg er nemlig 153 cm :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12687

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg har rødlig, halvlangt, litt rufsete hår, er også ganske lav, men ikke spes store øyne :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12689

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
haha, morsom tråed ja!
SPENTSMURF har naturlig rødt, halvlangt bølgete hår, fregner og oppstoppernese, grønne øyne. Slank og rundt 168 ;)
Plummis har jeg jo sett, du var nesten som jeg trodde ut ifra bildet av adtteren din :)
MammasLille er veldig blond i mitt hode :laugh: med langt bølgete hår og blå øyne, ikke så fryktelig høy.
Vogngal har også rødlig hår, i oppklippet bob med pannelugg! Høy.
Woopsy har langt mørkt hår, høy og slank, kanskje litt fregner.
Og mammatilLucas har mørkt hår, har anlagt pannelugg, er ikke så høy, men veldig veltrent etter tiden i militæret ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12690

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:

Empa - ser jeg for meg som midt på treet høy, med brunt hår med litt bølger og blågrønne øyne.

Der har du meg ;)Slettes ikke verst gjettet :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12692

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
hihi, rart denne tråden var her nå, jeg stod å tenkte på akkurat det samme da jeg dusjet etter trenignen i dag! haha

JEg er 162 høy, 57 kg tung (her kommer alt frem), langt blondt hår, blå øyne og noen fregner etter en dag på verandaen!

Da var jeg ikke helt borte når det gjaldt deg :) Og Plummis traff jo veldig bra!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12694

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg har sett for meg Empa som veldig mørk...nesten sort i håret, og ikke minst helt glatt og blankt hår. Egentlig ser jeg vel for meg Empa som Snehvit...kanskje med litt andre klær :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12695

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Her kommer fasiten for Vogngal:

- Høy og tynn med halvlangt mørkt hår og blå øyne :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12696

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det skulle jeg si om empa ogaså! Og hønemor er lang og slank, med mellombrunt hår i stram hestehale og beige trench coat, men med skikkelig rampete blink i øyet :laugh:

Jeg er som plummis og mammas har konkludert høy og mørk. 175 over bakken og halvt eksotisk (ihvertfall genetisk, ikke så fryktelig eksotisk i topplokket, med bunadfetish og langrenn som eneste frivillige idrettsutøvelse :laugh: ) :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12697

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
MammasLilleVidunder skrev:

Empa - ser jeg for meg som midt på treet høy, med brunt hår med litt bølger og blågrønne øyne.

Der har du meg ;)Slettes ikke verst gjettet :)

Så rart:) Og så bra, da slipper jeg å endre bilde i hodet:) Det er vanskelig:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12699

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Var morsomt dette her asså :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12700

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
spentsmurf, du ljuger!! Du HAR rødt hår, det VET jeg :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12702

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Haha :) Ja, bare behold det bildet, men se også for deg ei som i tillegg er høygravid og sliten, da er bildet komplett :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12703

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
En høygravid, sliten Snehvit...ok da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12704

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
ja det skulle jeg si om empa ogaså! Og hønemor er lang og slank, med mellombrunt hår i stram hestehale og beige trench coat, men med skikkelig rampete blink i øyet :laugh:

Jeg er som plummis og mammas har konkludert høy og mørk. 175 over bakken og halvt eksotisk (ihvertfall genetisk, ikke så fryktelig eksotisk i topplokket, med bunadfetish og langrenn som eneste frivillige idrettsutøvelse :laugh: ) :p

Da er jeg faktisk høyere enn deg, er 179-180 alt etter hvor jeg måler:P
Men blond og blåøyd, det stemmer:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12706

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vogngal skrev:
Her kommer fasiten for Vogngal:

- Høy og tynn med halvlangt mørkt hår og blå øyne :)

Ikke helt bortevekk når det gjaldt deg heller da:) Jeg er visst ganske flink:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12709

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
Haha :) Ja, bare behold det bildet, men se også for deg ei som i tillegg er høygravid og sliten, da er bildet komplett :D

Da plotter vi inn høygravid i bildet, enn så lenge;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12710

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:


Da er jeg faktisk høyere enn deg, er 179-180 alt etter hvor jeg måler:P
Men blond og blåøyd, det stemmer:)

Neida, du er nok ikke mer enn 168, det har jeg nemlig sett i hodet mitt. Du tar nok feil :laugh: <Det bildet med simoen er vel tatt i litt rar vinkel, jeg var ikke så ruvende over den høye vogna nei! Men spiriten ser litt lv ut da :dry: Men jeg syns egentlig jeg kler den godt fordet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12711

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
MammasLilleVidunder skrev:
Vogngal skrev:
Her kommer fasiten for Vogngal:

- Høy og tynn med halvlangt mørkt hår og blå øyne :)

Ikke helt bortevekk når det gjaldt deg heller da:) Jeg er visst ganske flink:P

Ja, du hadde ganske så rett. Flink er du!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12715

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:


Da er jeg faktisk høyere enn deg, er 179-180 alt etter hvor jeg måler:P
Men blond og blåøyd, det stemmer:)

Neida, du er nok ikke mer enn 168, det har jeg nemlig sett i hodet mitt. Du tar nok feil :laugh: <Det bildet med simoen er vel tatt i litt rar vinkel, jeg var ikke så ruvende over den høye vogna nei! Men spiriten ser litt lv ut da :dry: Men jeg syns egentlig jeg kler den godt fordet!

Du har bare med å kle spiriten når det gjelder høyde, for jeg har veldig lyst til å prøve den om vi får baby igjen:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12727

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
her er jeg og Amelia, mens jeg bærer henne imanducaen. Sjalet er for å beskytte mot solen... HUn hadde ikke bukse den dagen hihi
Vedlegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12731

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
her er jeg og Amelia, mens jeg bærer henne imanducaen. Sjalet er for å beskytte mot solen... HUn hadde ikke bukse den dagen hihi


Jaja,det er en usminket bustet sydenutgave... men her ser dere både meg og manduca'n som vi snakket om i et tidligere innlegg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12734

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Men mammaslillevidunder du vet da at alt kler den smukke :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12735

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
her er jeg og Amelia, mens jeg bærer henne imanducaen. Sjalet er for å beskytte mot solen... HUn hadde ikke bukse den dagen hihi


Jaja,det er en usminket bustet sydenutgave... men her ser dere både meg og manduca'n som vi snakket om i et tidligere innlegg.

Vedlegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12736

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikkeno bilde av den ikke rødhårede spentsmurf og amelia :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12737

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Fikk jo sett bilde av MammasLilleVidunder nå...før tlf min gikk tom for strøm :P
Veldig pen jente, og faktisk...selv om jeg trodde hun tullet...hun er helt lys altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12738

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ah, min tur til ikke å få til dette..: Selvsagt. Jaja.... Da får dere fortsatt lure på begge deler, bildet var ikke så bra heller så kanskje likegreit.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12744

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Neeei, vi må se bilde!! :cheer:
Prøv igjen. Kan det hende det var for stort?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12748

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jepp det var selvsagt for stort...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12755

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Prøv igjen Spentsmurf! Vil se bilde av deg og jenten din;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12756

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Men mammaslillevidunder du vet da at alt kler den smukke :laugh:

:laugh: :laugh: Da så:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12778

Supermorsom tråd og våkne til :laugh:

Og jeg veltrent etter tiden i militæret? Haha, har aldri før lagt på meg så mye som der (gravid), ikke fikk jeg trent mye etter rekrutten heller :laugh: Det stemmer at jeg er liten med mørkt hår, men det er lenger enn skulderlangt.

Når alt skal avsløres er jeg 1.57, 50 kg, mørkt hår et stykke ned på ryggen, blågrå øyner.


Jeg har sett bilde av Plummis, og mange har avslørt hvordan de ser ut, men jeg forteller om mine bilder fra før det:

Marihøna - Store grønne øyner som matcher fargen på spiriten/mistralen perfekt! Høy og slank med laaangt mørkt hår.
Plummis - Middels høy med nydelig blondt hår og smittende smil.
MammasLilleVidunder - Helt kort sort hår. Også heter du Ada!
Vogngal - Blondt, skulderlangt hår, mørkeblå øyner, også tror jeg du ofte går med drakt!
Hønemor - Stort, krøllete brunt hår med gyllene stiper, brune øyner. Lav.
Spentsmurf - Får bare opp rosa når jeg tenker på deg!! Sikkert avataren som gjør det :blush:
Empa - Mørk og mystisk! :) Lang, slank.
LilleVirre - Middels høy, langt askeblondt hår og isblå øyner.

Har flere forestillinger om dere også, men er aaaltfor tidlig om morningen ennå :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12780

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
:laugh: Dette var gøy! :laugh:

Mamman til Lucas: det stemte faktisk sånn høvelig.. Er 170 høy, mørk blondt hår med striper til skuldrene, og lyseblå øyne :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12783

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Har ikke dannet meg bilde av så mange av dere, men her er noen :

Mamman-til-lucas :
Har også tenkt på deg som ganske veltrent, med bein i nesa, litt "ordentlig" kanskje- altså har full kontroll på ting :) Saklig og reflektert. Mørkt slett hår,brune/grønne øyne og middels høy.

Marihøna
Du har brunt, langt og bølgete hår, kvikke brune øyne, ca 160-165 høy.
Alltid godt humør :) og veeeeeldig vimsete :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12788

LilleVirre skrev:
:laugh: Dette var gøy! :laugh:

Mamman til Lucas: det stemte faktisk sånn høvelig.. Er 170 høy, mørk blondt hår med striper til skuldrene, og lyseblå øyne :)

Så gøy :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12790

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kjempemorsomt, uansett om man tar rett eller galt her :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12795

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Faktisk så er jeg utrolig rosa av meg så det stemmer!!!! hihi I dag har jeg rosa hårspenne, en rosa baby (ups faktisk brun bukse), jeg vraket en rosa topp til fordel for en hvit....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12817

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
LilleVirre skrev:
Har ikke dannet meg bilde av så mange av dere, men her er noen :

Marihøna
Du har brunt, langt og bølgete hår, kvikke brune øyne, ca 160-165 høy.
Alltid godt humør :) og veeeeeldig vimsete :laugh:

Vimsete ja, på+ seg selv kjenner man andre?? :laugh:
Har bølgekrøllekorker i godvær og stålull i fuktig småregnvær og er 175, men humøret er stort sett godt, så vi får si du hadde ganske rett ;)
LilleVirre er mellomblond-lysbrun med langt hår, og lager mye mat fra bunnen av, ser deg alltid for meg på kjøkkenet :laugh:

MammanTilLucas, jeg ahr alltid drømt om teutonia fashion 3330-grønne øyne, men ahr det desverre ikke :laugh: Vi kan godt si slank og så ser ingen de kryssede fingrene bak ryggen min :p Men har du ikke pannelugg?? søren!

Helt enig i at spentsmurf er rrrråååsa!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12818

Ingen pannelugg nå nei. Men tenkte å få ny skrålugg når alt håret jeg mistet i begynnelsen av ammingen vokser ut igjen :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12864

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
MariHønaMedHvitveis skrev:
LilleVirre skrev:
Har ikke dannet meg bilde av så mange av dere, men her er noen :

Marihøna
Du har brunt, langt og bølgete hår, kvikke brune øyne, ca 160-165 høy.
Alltid godt humør :) og veeeeeldig vimsete :laugh:

Vimsete ja, på+ seg selv kjenner man andre?? :laugh:
Har bølgekrøllekorker i godvær og stålull i fuktig småregnvær og er 175, men humøret er stort sett godt, så vi får si du hadde ganske rett ;)
LilleVirre er mellomblond-lysbrun med langt hår, og lager mye mat fra bunnen av, ser deg alltid for meg på kjøkkenet :laugh:

MammanTilLucas, jeg ahr alltid drømt om teutonia fashion 3330-grønne øyne, men ahr det desverre ikke :laugh: Vi kan godt si slank og så ser ingen de kryssede fingrene bak ryggen min :p Men har du ikke pannelugg?? søren!

Helt enig i at spentsmurf er rrrråååsa!

Eh..ja kanskje det :blush:
:laugh: På kjøkkenet??! På grunn av den meldinga da eller? :laugh:
Men liker å lage mat, så lenge jeg VET hva jeg skal lage :P
Jeg har mørkblondt stripete skulderlangt hår med fall i.. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12869

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm, tror den meldinga bare bekreftet en tanke jeg har hatt en stund, det er sikkert fordi du alltid kommer på kun etter barneleggetid, så jeg ser for meg en veldig oppofrende, god husmor :p
Hehe, i den siste meldinga skrev du at du absolutt ikke kunne kjøpe noe på barnashus-kampanje, og så kommer jeg på og ser du har kjøpt en vogn til en baby du ikke har :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12883

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
MariHønaMedHvitveis skrev:
hmm, tror den meldinga bare bekreftet en tanke jeg har hatt en stund, det er sikkert fordi du alltid kommer på kun etter barneleggetid, så jeg ser for meg en veldig oppofrende, god husmor :p
Hehe, i den siste meldinga skrev du at du absolutt ikke kunne kjøpe noe på barnashus-kampanje, og så kommer jeg på og ser du har kjøpt en vogn til en baby du ikke har :laugh:

:laugh: Nåja, tror du hadde revurdert de tankene om du hadde sett hvordan huset ser ut nå..
Ehm..ja.. Denne kan jeg hvertfall (kanskje?) forsvare på ett vis.. Og den er nok mye billigere enn TFK hadde vært på salg uansett! :D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12884

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
mehn. eh, datt litt av her nå, du kjøpte en simo men ønsker deg en tfk??? hm... tja, likheten er at det er barnevogner begge to???

Åh, jeg skulle så gjerne vært en slik super mor som mange av dere er! Ingen data på dagtid, ryddige og ganske så rene hus og sikkert ajour klesvask.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12888

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Jadda, nå skal du høre.. :) neida, det er ikke så veldig komplisert :laugh: Har lyst på TFK sportsvogn til minien, men mannen sitter helt på bakbeina der.
Så da ble det heller bagvogn til babyen vi ikke har ennå :laugh:
Skjønn det den som kan! :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12895

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: det var kjempelogisk ja, faktisk noe av det mest logiske jeg har hørt her inne! :laugh:
Men han har bare godt av det, 3-hjulingfordomsfull som han er ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #12967

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Hehe.. Men har litt dårlig samvittighet da, burde strengt tatt ikke gjort det av diverse årsaker. Men det går nok helt fint :)
Nå er det oppslag på Coopen og Finn som gjelder ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #13029

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
LilleVirre skrev:
Jadda, nå skal du høre.. :) neida, det er ikke så veldig komplisert :laugh: Har lyst på TFK sportsvogn til minien, men mannen sitter helt på bakbeina der.
Så da ble det heller bagvogn til babyen vi ikke har ennå :laugh:
Skjønn det den som kan! :P

Du må bare få mannen til å prøve en trehjuling ordentlig så skal du se han blir helfrelst han også;)
Mange menn liker jo tfk, de har ett litt tøft utseende og noen kjekke funksjoner. Og skivebrems:laugh: Så han må jo bare så og prøve den skikkelig først:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #13030

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:

Åh, jeg skulle så gjerne vært en slik super mor som mange av dere er! Ingen data på dagtid, ryddige og ganske så rene hus og sikkert ajour klesvask.....

Hvor i all verden har du det fra Spentsmurf?:laugh: :laugh:
Har du lest den hva har du på stuebordet tråden?:laugh: :laugh:
Og en drøss med andre tråder om det samme;)

Noen av oss kanskje ja (noen som melder seg?) men så langt i fra mange:laugh: Og vi sitter da her inne støtt og stadig alle sammen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #13031

Haha, jeg passer i alle fall ikke beskrivelsen :laugh: :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Inspiret! Hvordan ser dere ut, og hvordan tror dere de andre her inne ser ut? 14 år 11 måneder siden #13133

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Absolutt ikke jeg heller :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.962 sekunder