Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2?

Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12669

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fikk bare sett deler av den sist, og lurer på om jeg orker å holde meg våken for å se i dag. SAmtidig så er det jo fryktelig interessant, og veldig viktig å bli klar over disse problemene...Litt delt her nå.

Var det bare om de jentene i Frankrike sist, eller gikk jeg glipp av noe?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12752

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Her sitter vi å diskuterer vogner til tusenvis av kr, og så har de knapt råd til mat selv om de jobber livet av seg:( Nå ble jeg litt dårlig jeg:(

Setter ting i perspektiv...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12758

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Ja, og tenk på hvilke bekymringer vi har med å velge vogner... Litt av et luksusproblem her vi sitter å syns synd på oss selv når vi er litt misfornøyd me en vogn.. :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12759

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg orker nesten ikke tenke på det:blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12761

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
MammasLilleVidunder skrev:
Jeg orker nesten ikke tenke på det:blush:

Vi burde vel skamme oss litt :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12764

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du sier noe! Det er en brutal verden vi lever i. Jeg skulle ønske jeg klarte å ta ting mer inn over meg, men jeg blir så apatisk til tider. Så dere nyhetsinnslaget om grisene i Egypt som led en pinefull død pga redselen for svineinfluensa? Det er også brutalt at noen kan få seg til å gjøre slik mot dyr.

Slaveri er noe vi ikke tenker på i dagens samfunn, men sannelig eksisterer det ikke i aller høyeste grad. Jeg har ikke fått sett programmet selv, men hadde tenkt det da jeg så reklamen. Dumme meg sitter alt for mye her inne på dette forumet og koser meg med dere i steden for å delta i den virkelige verden. Kanskje det blir bedre nå som jeghar funnet drømevonga? Da kan jeg delta i deres samtaler og så følge halvt med i verden ialle fall.

Men, sov godt!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Noen som ser på den dokumentarserien om moderne slaveri på tv2? 14 år 11 måneder siden #12769

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tenker det samme, burde slukket pcen og sett helt på programmet!

Skal gjøre det nå!

God natt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.558 sekunder