Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da?

Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12541

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
I år er det jo søte tigere:)
Husker det var så mye styr i fjor pga motivene. Synes de var fine også jeg:)

Greit nok at det bare er motiv på bleier, men når man ser flere bleier daglig er det godt med litt forandring;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12554

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Egentlig er det fryktelig botkastet. Jeg mener, de går rett i søppla etter noen få timer, men de er jo fine :) har kjøpt dem jeg :):)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12557

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vi buker alltid up&go, så sånn sett utgjør det ikke noen forskjell, men synes det er så forfriskende å se på noe nytt:)
Selv om det ikke er mange minuttene en ser den før buksa er på igjen:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12562

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Samme her, up & go er et must! Bruker vanlige bleier på natta, up&go lekker lettere på minien.
Og det er mye triveligere med litt farge og figurer på bleiene enn bare helt hvite..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12565

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så lenge det ikke har noen innvrikning på prisen er det greit for meg, selv om jeg da lurer på hvor mye for mye man egentlig betaler. Jeg har ikke kjøpt de, men jeg stod og lurte på det. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt de er at vi bruker first price akkurat nå, de var helt greie.

Vi har brukt litt up&go også men ikke så mye.. Men de er mer praktiske om hun skal være uten klær for de med borrelås bare river hun da lett av seg.... og det er ikke like delikat hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12566

Er deilig med forrandring ;) Liker tigerbleiene godt.

Men nå blir jeg nysjerrig, hva var motivene i fjor?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12567

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Enig med du, hadde de kostet mer, hadde de ikke kommet i hus her! Dyrt nok som det er med bleier :ohmy:
er du foresten fornøyd med first price sine? Har vurdert å kjøpe de.. Har de up&go?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12570

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
First price ble jeg anbefalt av ei fra svangerskapskurset (vi treffes fortsatt jevnlig). De er helt greie. Jeg har ikke teset up & go, men mener å huske at de hadde det også.

De vanlige er litt stivere enn libero da de ikke har den flex saken bak, utsende messig ligner de litt på pampers med noen figurer foran. Ellers er de etter min mening bedre i truseforet en pampers, for de likte ikke jeg.

Jeg får kjøpe noen up&go og teste, om du ikke tør selv, hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12572

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Høres helt greit ut det da :)
Her har vi hatt perioder både med Pampers og Libero, alt etter alder osv..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12574

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Du må foresten gjerne teste om du vil ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12575

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jupp, det er jo nødvendig å bytte litt :-) Men som jeg skrev i et tidligere innlegg synes jeg 32 kr for 50 bleier var en meget god forandring hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12585

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Er deilig med forrandring ;) Liker tigerbleiene godt.

Men nå blir jeg nysjerrig, hva var motivene i fjor?

Det var en med peacemerke, en med smykke tror jeg det var... litt sånn stort smykke, en med sånt hjerte som likner en tatovering?? Nei skal ærlig innrømme at jeg husker ikke helt... Er så lenge siden:laugh: :laugh:

Men de fikk kritikk fordi de var for "voksne" og "røffe" for små bebiser:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12586

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Så lenge det ikke har noen innvrikning på prisen er det greit for meg, selv om jeg da lurer på hvor mye for mye man egentlig betaler. Jeg har ikke kjøpt de, men jeg stod og lurte på det. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt de er at vi bruker first price akkurat nå, de var helt greie.

Vi har brukt litt up&go også men ikke så mye.. Men de er mer praktiske om hun skal være uten klær for de med borrelås bare river hun da lett av seg.... og det er ikke like delikat hihi

De koster akkurat det samme som vanlige up&go, men de er jo dyrere enn first price:)
Up & go er supert om sommeren, og når de ikke har body på:) Så synes jeg de virker mer behagelig for større barn å gå med:)
Vi bruker nesten bare de:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12589

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
First price ble jeg anbefalt av ei fra svangerskapskurset (vi treffes fortsatt jevnlig). De er helt greie. Jeg har ikke teset up & go, men mener å huske at de hadde det også.

De vanlige er litt stivere enn libero da de ikke har den flex saken bak, utsende messig ligner de litt på pampers med noen figurer foran. Ellers er de etter min mening bedre i truseforet en pampers, for de likte ikke jeg.

Jeg får kjøpe noen up&go og teste, om du ikke tør selv, hihi

Med stivere, mener du hardere da? Eller bare at de ikke er like fleksible?:)
Har vurdert å prøve noe billigere, men er så redd de ikke er like gode:P
Vurderer å prøve coop sine også, de er jo svanemerket:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12598

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Har hørt at de coopbleiene ikke holder noe særlig, men Landlord er ikke så værst faktisk.

Syns d er litt artig me noe nytt jeg og, selv om d bare er bleier ;)
uNGENE SYNS JO OGSÅ D ER LITT ARTIG, snuppa mi ser på tigerne å peker mens hun lager tigerlyd ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12601

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
woopsy skrev:
Har hørt at de coopbleiene ikke holder noe særlig, men Landlord er ikke så værst faktisk.

Syns d er litt artig me noe nytt jeg og, selv om d bare er bleier ;)
uNGENE SYNS JO OGSÅ D ER LITT ARTIG, snuppa mi ser på tigerne å peker mens hun lager tigerlyd ;)

Så søt;)
Min synes også det er stas med tiger på bleien:)

Da prøver jeg ikke coop:P Hmm, landlord altså? De er jo knallbillige, så jeg ble jo selvsagt veldig skeptisk, men kanskje jeg skal gi dem en sjans da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12605

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Jeg jobber i bhg og så noen som hadde de og de er helt greie syns jeg, verdt å prøve ;)
Syns ikke de er noe dårligere enn first price ihvertfall!
Men ingen av de billige er spesielt flexible i midjen, men som sagt fungerer de fint ;)
Veksler litt mellom Landlord og Libro, men bruker mest Libro... :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12616

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg er litt kresen på det med fleksibilitet jeg da...:blush: Og at de ikke blir for stive...
Kanskje jeg bare skal fortsette med de jeg liker:laugh: Er jo ikke så dyrt heller, vi har coopkort og betaler bare 36-37 kr pakken uansett:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12629

Nå husker jeg de ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12631

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Snupsi på 3 år syntes det er sååå stas med tiger på bleien!
Jeg har ikke turt å bruke noe annet enn Libero på mine, har vel prøvd Pampers et par ganger men da tisser de rett igjennom.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12643

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vi brukte papmers en del da de var mindre, til eldste brukte vi kun det de første mnd. Men synes også Libero holder mye bedre. Fordelen med papmers er at de er tynnere, mens libero er mykere:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12718

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Artig med litt annerledes motiver. Litt ekstra stas for de litt større bleiebrukerne som stolt kan vise frem bleia si ;) Tantebarnet mitt er bare så stolt over tigerbleia si ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hva synes dere om bleiekampanjene til Libero da? 14 år 11 måneder siden #12720

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
Artig med litt annerledes motiver. Litt ekstra stas for de litt større bleiebrukerne som stolt kan vise frem bleia si ;) Tantebarnet mitt er bare så stolt over tigerbleia si ;)

Ser henne nesten for meg;)
2-åringen her også synes det er kjempestas med tiger på bleien:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.766 sekunder