Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;)

Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12002

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: fant dette bildeet nå, tatt av badet mitt i iskald vestlandsfjord i påskeferien ;)


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12012

Brrrr.. fryser bare av å se på det. Tøffa! B)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12016

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men det må være det mest elendige beviset noensinne, det der kunne like gjerne vært en gedigen fisk ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12021

Nei nei nei, det finnes ikke gedigne fisker i vestlandsfjordene!! :laugh:

Bare badende Marihøner ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12023

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja man ser ett stort plask:)

Men tror deg likevel, og du er tøff som orker. Har badet i påsken selv, men da var jeg ung og tøff:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12024

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
gost å høre, for jeg er egentlig alltid litt bekymret for å bli spist når jeg bader der :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12027

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Wow, jeg er imponert.

Enig at bildebeviset er litt vagt, men jeg tror helt og fullt på deg altså :)

Tøff er du!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12028

Haha, bra jeg ikke er den eneste med den bekymringen :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12038

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm.. Neste gang må du sørge for å få tatt en hel serie med bilder. MEn, mitt spørsmål er hva som er poenget med å bade i så kaldt vann? Jeg blir jo forkølet av å gå ute med litt vått hår, huff....

Du tøffe Marihøna får ta et stup i Mjøsa når du skal på slektstreffet ditt neste helg
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12040

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Dere er absolutt ikke alene om å være redd for store fisk i Vestlandsfjordene... Jeg bader kun på strendene, er livredd for å bade midtfjords:laugh: :laugh:
Og jeg eroverbevist om at langt nok nede så er det store fisker også...
Men er vel heller tvilsom til at de kommer til overflaten på den måten her;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12041

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det er deilig! Virkelig, når man først er blitt lam i hele kroppen :laugh: ;)
Nei det begynte vel egentlig med at jeg elske rå bdae og vil at badesesongen skal starte så tidlig som mulig. Og så ble det om å gjøre å bade tidligst plutselig, i forifjor badet jeg 31. februar. Da ble jeg syk :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12042

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Dere er absolutt ikke alene om å være redd for store fisk i Vestlandsfjordene... Jeg bader kun på strendene, er livredd for å bade midtfjords:laugh: :laugh:
Og jeg eroverbevist om at langt nok nede så er det store fisker også...
Men er vel heller tvilsom til at de kommer til overflaten på den måten her;)

så godt å høre vi er flere! Det avr helt forferdelig på hellasturen, for jeg var eneste i klassen som var redd for skummelheter i vannet. Så dermed endte det opp med at jeg var den som badet mest, og hoppet uti i bekmørket på natta, bare for å bevise at jeg også turte. <så redd har jeg aldri vært i vann :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12054

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:

HUff vi to må høres helt nevrotiske ut om folk leser diskusjonene våre her inne:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12056

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
det er deilig! Virkelig, når man først er blitt lam i hele kroppen :laugh: ;)
Nei det begynte vel egentlig med at jeg elske rå bdae og vil at badesesongen skal starte så tidlig som mulig. Og så ble det om å gjøre å bade tidligst plutselig, i forifjor badet jeg 31. februar. Da ble jeg syk :blush:

31. februar??? :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12057

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: ja huff! Men det er bedre å være på den sikre siden enn å bli spist av gigantiske fisk :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12058

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: ja huff! Men det er bedre å være på den sikre siden enn å bli spist av gigantiske fisk :laugh:

Helt enig i det:laugh: Dessuten er jeg ikke bare redd for å bli spist av en, jeg er redd for å se en eller komme borti en også jeg da...:blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12059

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
det er deilig! Virkelig, når man først er blitt lam i hele kroppen :laugh: ;)
Nei det begynte vel egentlig med at jeg elske rå bdae og vil at badesesongen skal starte så tidlig som mulig. Og så ble det om å gjøre å bade tidligst plutselig, i forifjor badet jeg 31. februar. Da ble jeg syk :blush:

31. februar??? :laugh: :laugh:

Dumming :laugh: 28. februar da!! :p jeg skylder på ammetåke, selv om jeg bare ammer en gang om dagen :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12060

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: ja huff! Men det er bedre å være på den sikre siden enn å bli spist av gigantiske fisk :laugh:

Helt enig i det:laugh: Dessuten er jeg ikke bare redd for å bli spist av en, jeg er redd for å se en eller komme borti en også jeg da...:blush:

Jeg også! :blush:
hihi, nå lurer jeg på hva mer du er redd for! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12062

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh: Du er unnskyldt;)

Det var jammen tidlig, ikke rart du ble syk av det altså...Da er det jo ikke bare vannet som er kaldt, det er jo ofte minusgrader i luften også. Fryser bare jeg tenker på det:lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12064

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
menjeg er veldig varm av meg generelt da, fryser veldig sjelden! er godt isolert :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12065

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: ja huff! Men det er bedre å være på den sikre siden enn å bli spist av gigantiske fisk :laugh:

Helt enig i det:laugh: Dessuten er jeg ikke bare redd for å bli spist av en, jeg er redd for å se en eller komme borti en også jeg da...:blush:

Jeg også! :blush:
hihi, nå lurer jeg på hva mer du er redd for! ;)

Tror ikke jeg skal fortelle mer her inne:laugh: :laugh: Jeg er ikke helt nevrotisk altså!
Vel jeg kan jo fortelle at den virkelig store skrekken min er fugler, og når det gjelder dem så er jeg virkelig nevrotisk. Andre redsler kan jeg til en viss grad fortrenge, men ikke fugleskrekken. Og jeg som må gå gjennom Bergen sentrum hver gang jeg skal til skolen.
Masse fugler, ekle nesten tamme fugler fordi en haug idioter faktisk mater dem :angry:
HAr faktisk egne "løyper" for å unngå dem:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12066

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
menjeg er veldig varm av meg generelt da, fryser veldig sjelden! er godt isolert :dry:

Du er ikke den eneste som er godt isolert:P HUff høres kaldt ut selv om du er varm av deg:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12068

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:


Tror ikke jeg skal fortelle mer her inne:laugh: :laugh: Jeg er ikke helt nevrotisk altså!
Vel jeg kan jo fortelle at den virkelig store skrekken min er fugler, og når det gjelder dem så er jeg virkelig nevrotisk. Andre redsler kan jeg til en viss grad fortrenge, men ikke fugleskrekken. Og jeg som må gå gjennom Bergen sentrum hver gang jeg skal til skolen.
Masse fugler, ekle nesten tamme fugler fordi en haug idioter faktisk mater dem :angry:
HAr faktisk egne "løyper" for å unngå dem:)

Fugler?? Hva er det med fugler da? jeg er redd fr insekter og villdyr i skogen ;) Men hvem har noen sinne blitt spist av en fugl? :p :laugh: (håper det er lov å erte vennskapelig her)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12073

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tåler litt erting ja:) Og du er ikke den første:laugh:

Jeg synes bare de er usannsynlig ekle. Insekt og småkryp er jo heller ikke farlige, hvertfall ikke de norske, og de er det jo helt akseptert å være redd. Fugler er i det minste større:laugh: :laugh:
Har vært redd for fjær siden jeg var babyB)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12074

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er livredd for rotter, slanger, mark, orm, fugler, mus, edderkopper, fugler og sikkert mange andre dyr også.... Takler høyder til en viss grad, hater tannlegen, sprøyter og blodprøver. jeg er generelt nevrotisk.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12076

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kan forsåvidt forstå det, byduer feks kalles jo ofte rotter med fjær. men hva med koselige fugler da, som dompap? får du julestemning av å e en duk med broderte dompaper? ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12079

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Jeg er livredd for rotter, slanger, mark, orm, fugler, mus, edderkopper, fugler og sikkert mange andre dyr også.... Takler høyder til en viss grad, hater tannlegen, sprøyter og blodprøver. jeg er generelt nevrotisk.

:laugh: så utrolig godt vi er fler! Hater også tannlegen, lege, sykehus, forsåvidt også å stå på en buss oringet av helt sikkert pestbefengte mennesker :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12080

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Broderte fugler går bra:laugh: :laugh:
Dompaper er fine på avstand når de sitter i juleneket (men gjør de egentlig det, eller er det bare på postkort?:P ).

Duer og måser er det verste, men liker ingen fugler...Ekle nebbet, ekle fjær, ekle bein, ekle vinger...Og full i bakterier og drit. Nei det er bare alt på engang:(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12081

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kan få fugleinfluensa av de også. Men, jeg liker både kylling og kalkun da ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12085

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
haha, der sier du noe, jeg har aldri i mitt liv sett en dompap på et julenek :laugh:
Måker HATER jeg også, jeg ble bæsjet på forrige uke :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12089

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
haha, der sier du noe, jeg har aldri i mitt liv sett en dompap på et julenek :laugh:
Måker HATER jeg også, jeg ble bæsjet på forrige uke :angry:

:laugh: :laugh: :laugh: Der ser du at fugler rett og slett er noen ondskapsfulle vesener:laugh:
Er ikke få mennesker som blir bæsjet på av fugler i løpet av ett år. EN som bæsjet på vognen til lillegutt i fjor:angry: DA ble jeg sint da:laugh:

Pestbefengte mennesker som presser seg på en på bussen ja:S Skrekk og gru:dry: Samme med de som absolutt MÅ nyse og hoste rett ut i luften på forelesning...
Kanskje vi treffes på nervesanatorium til slutt Marihøna:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12094

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: :laugh: nå hørtes det ikke så ille ut å bli tvangsinnlagt på nervesanatorium allikevel :laugh:

Alltid ment at mennesker er utrolig ekle! Kroppen er ekle, og folk eier ikke manerer og kan ikke beholde kroppsvæskene sine for seg selv! Da jeg hentet spiriten i oslo sto det en fyr og snøt seg i hendene og liksom slang snørra av seg på bakken på togstasjonen :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12098

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: :laugh: nå hørtes det ikke så ille ut å bli tvangsinnlagt på nervesanatorium allikevel :laugh:

Alltid ment at mennesker er utrolig ekle! Kroppen er ekle, og folk eier ikke manerer og kan ikke beholde kroppsvæskene sine for seg selv! Da jeg hentet spiriten i oslo sto det en fyr og snøt seg i hendene og liksom slang snørra av seg på bakken på togstasjonen :woohoo:

:woohoo: Jeg hadde flykta! Og han mannen går sikkert inn i en butikk og betaler med penger han i hendene, og holder seg kanskje i stenger på bussen, eller triller en handlevogn... Noe så vemmelig:X
Mennersker er ekle ja. Men jeg prøver å ikke tenke på det...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12101

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:woohoo: ikke snakk om det!! Uææ. la oss heller tenke på blomster og bier og røkelse, og for all del MASSE steriliseringsvæske av ren sprit;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12118

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
HUff ja B)
*maner fram gode tanker*

Og jeg som jobber på butikk og må ta i de ekle pengene hele tiden:( Får tenke på MANGE koslige ting:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12120

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
uff, jeg også. Og brukte kaffekopper med leppestiftmerker. og tallerkner med snusklyserog tyggegummi. IIk.
Nei nå skal jeg leggemeg ov drømme søtt om hygiene :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12128

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har jobbet på kafe og resturant selv, så har tatt i min andel skitne glas, tallerkner og koppper :unsure:

Min tur til å stå opp med trollene i morgen, så skal sove jeg også.
Og drømme om antibakteriell krem til å smøre på hendene:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12138

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Antibak damer, det er tingen!

Det og å kun fokusere på barnevogner, ikke noe annet. ;-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12147

Haha, ser at jeg har gått glipp av mye mens jeg ble oppslukt i tv'en :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Her er beviset på at jeg badet i fjorden i påsken ;) 14 år 11 måneder siden #12264

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: fant dette bildeet nå, tatt av badet mitt i iskald vestlandsfjord i påskeferien ;)



Sikker på at det ikke er meg det bildet viser? Det ser omtrent sånn ut når jeg og magen er på svømmetur ;) Hehe.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.186 sekunder