Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bleier

Bleier 14 år 11 måneder siden #11526

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Før vår datter ble født handlet jeg inn lass med tøybleier, mormor (oldemor) striket ullbusker og vi var SÅ klare. Faktisk handlet vi ikke inn papirbleier. Vel, babyen kom hjem og det var varmt, ullbuskene ikke fete nok og vi hadde lekkasjer både her og der.

Det gikk en mnd og vi la vel bort tøybleiene for godt.

Vi har etter det stort sett benyttet oss av KIWI sin bleieavtale, men etter litt regning så er jo ikke dette bestandig det billigste alternativet. Rema har blant annet hatt slike bleiebokser på kampanje i ny og ne. Men, nok om det. Jeg heier på bleiekort likevel.

Vi mottok en RIMI pakke, og etter det testet vi litt pampers. Pampers virker lette og gode, men jeg liker ikke det "nettet" som blir i bleia på morgene. Det blir jo merker av bleienettet på rompa til barnet. Ellers virker de gode.

LIbero er da det vi har følt har stått igjen som alternativ, men så kom en venninne og sa de brukte first price bleier (også KIWI, så nå reklamerer jeg godt for de her i dag).

VI har nå akkurat kjøpt en pakke 4'r bleier. Det var 32 kr for 50 bleier. Bleiene har samme overflate som Libero, men virker litt stivere når man tar de på. Den lille damen her ser ikke ut til å merke forskjell, så da går vi får disse en periode. Har ikke testet de natterstid enda, men uansett...

Jaja, flere med lignende erfaringer??
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bleier 14 år 11 måneder siden #11533

Her har vi bare to dagligvarebutikker, Ica Nær og Mega. Og ettersom Mega har minus 10,- i medlemsrabatt på hver bleiepakke uansett merke, mens Ica bare har bleiekort på Pampers, handler vi bleiene på Mega.

Vi har brukt Libero hele veien, og er i grunn fornøyd. Prøvde såvidt papmers en liten periode, men da ble L sår, og både bæsj og tiss kunne gå rett gjennom bleien.

Har hørt om flere som er kjempefornøyd med First Price bleiene, desverre for oss har de ikke det her.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bleier 14 år 11 måneder siden #11536

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Startet også med store ambisjone rom å bruke tøybleier da jeg fikk min fæørste. men ette rnoen dager hjemme orket jeg ikke mer. har vært papirbleier i huset siden ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bleier 14 år 11 måneder siden #11537

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Av papirbleiene er jeg forresten mest fornøyd med libero og pampers. Vi veksler mellom å bruke de.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bleier 14 år 11 måneder siden #11538

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, tøybleier er antagelig veldig bra for de som får ullbuksene tette, eller eventuelt går for lommebleier, men jeg heier litt på papir også jeg, det er jo utrolig lettvint!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.648 sekunder