Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden TV2 Hjelper deg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: TV2 Hjelper deg

TV2 Hjelper deg 17 år 1 måned siden #115

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Var det noen som så Tv2 hjelper deg i dag? Utrolig synd at de ikke hadde med de populære tre-hjulingene! Hvor var Quinny og TFK feks? :blink:
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TV2 Hjelper deg 17 år 1 måned siden #116

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Men kriteriene de hadde for vognene, var jo ikke så mange, da... kun sikkerhet, brukervennlighet og en ting til som jeg ikke husker... Ingen ting om feks vekt, størrelse, håndbrems, vendbart sete, trilleegenskap i all slags vær og terreng osv. for meg er dette vel så viktige kriterier!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TV2 Hjelper deg 17 år 1 måned siden #117

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Hadde vært greit med sikkerhetstest og brukertest, spør du meg. Da blir testresultatet noe man faktisk kan bruke til noe! www.smartson.se har fks. testet cityvogner. Den testen har jeg faktisk litt mer tro på...<br><br>Melding redigert av: Slaraffen, den: 30.03.2007 06:30
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TV2 Hjelper deg 17 år 1 måned siden #118

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
Det var en kjempefin test ja! Også tar den for seg vogner som er litt mer i \"vinden\", om jeg kan si det.. Ser de har test av joggevogner der også! Vurderer å kjøpe en, for å få tilbake kondis og figur etter fødselen:whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.526 sekunder