Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Den store trilleinnspurten!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Den store trilleinnspurten!

Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11285

Bikinisesongen er faretruende nærme, og jeg trenger absolutt å strammes opp litt her og der! Skikklig trening er det ikke tid til, så da har jeg bestemt meg for å trille en lengre, god tur daglig - uansett vær - frem til sommeren kommer for fullt. Og for å holde motivasjonen oppe lager jeg denne tråden. Her skal jeg skryte av hvor langt vi har trillet, og kanskje vise bilder fra trilleturen ;) Det er bare å bli med om noen vil det :cheer:


Dag 1:
Dagens trilletur var på 5 km.
Halvparten i oppoverbakke, resten ned igjen ;)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.


Dag 2
En tur på 5 km, og en liten runde på 2,5 km :)

Dag 3
Naturstien pluss litt ekstra trilling etterpå, 7km.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11287

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Så flink du er !!
Jeg har begynt på samme prosjektet, bare at jeg sykler til jobben istedet for å kjøre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11288

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
<For en strålende idè! jeg melde rmeg herved på! Eller, jeg går tur hver eneste dag da, men den ender stort sett etter 20 minutter med en mokka med helmelk, så den gjør ikke helt nytten :laugh: fra nå av skal jeg gå turer som gir like fine bilder som ditt, selv om det skorter på vakker vestlanbdsnatur her :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11290

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så flink du er! Kjempegod ide med denne tråden da, hjelper nok å holde motivasjonen! Hadde det ikke vært for at min er bhg gutt og jeg må lese til eksamen så skulle jeg absolutt vært med!
Men skal følge med på deg, gleder meg til å se turbilder:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11295

Er 20 minutters turer med noko attåt det har gått i her til nå og, satser på at dette blir en positiv forrandring. Kanskje jeg til og med blir hekta og fortsetter med det ;) Bra du er med Mari, blir enda lettere og holde motivasjonen om vi er flere ;)

Så flink du er som sykler istedet for å kjøre til jobb LilleVirre! Mange kunne lært av deg der. Broren min kjører til jobben som ligger ca 7 min unna i gangavstand. Han kjører faktisk til trening også, som ligger 5 min unna i gangavstand, det er toppen av latskap!
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11305

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er med!

I dag gikk vi ca 2 km, spiste is og koste oss i solen... jaja.... Ikke helt det som var tnekt.. Men i går var jeg avgårde og lekte oceangirl to ganger, først babysvømming og så var jeg og svømte 1000 m på ettermiddagen. Fort går det ikke med meg altså.

I morgen håper jeg på støvsugevær fra morgenen av og så turvær etter det. Hvor langt bør man gå da tro???

Lucas var utrolig nydelig på det bildet ditt!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11315

Mm, is i solen høres deilig ut. Og å svømme 1000 meter er jo kjempegod trening. Skulle ønske jeg hadde hatt tålmodighet til å svømme, du er flink :) Kjekt at du er med på trilleinnspurt også ;)

Imorgen er det meldt øsepøsevær her, så da tror jeg at jeg skal gå en av de korte rutene jeg har laget meg. Ca 4 km, med liten stigning halve veien ;)

Hvor langt du går bestemmer du helt selv, du vet best hva som gir deg mest ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11317

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fikk lyst å henge meg på jeg også, for jeg trenger det virkelig:) Teller det å være med selv om man går på kveldstid uten vogn?:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11318

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
æsj, trodde aldri jeg skulle si det, men nå syns jeg det er skikkelig kjipt at jeg har avtalt å treffe en venninne med barn på kafè i morgen, jeg vil heller gå tur :woohoo:
Særlig siden det er meldt regn, jeg elsker å gå tur i regnet :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11327

Alt teller, på kveldstid uten vogn også ;) Jeg håper å få tatt noen kveldsturer i trappene her, ca 1200 trinn rett opp. Puh, blir sliten bare av å tenke på det.

Du får ta deg en liten trilletur før eller etter cafebesøket Marihøna, dagen er laaang :cheer:

Jeg liker best å gå tur når det er overskyet uten regn ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11332

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
du er heldig som har så fine omgivelser å gå tur i!
Jeg er allerede i pysjen nå, men kanskje jeg skal satse på kveldsturer fremover, et lite avbrekk fra å sitte her med dere. det er som de sier når man gruer seg til de små skal starte i barnehage, at det er viktig å være litt borte for å kjenne på savnet :laugh:

Overskyet uten regn ja, jeg glemte gore-texen min på sykehuset da jeg fødte i oktober og har enda ikke hentet den, så jeg bør kanskje ikke ønske meg regn nei :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11339

Fine og fine :P Føler meg litt innesperret her, med fjell på alle kanter.

Kveldsturer er deilig, man føler seg så oppfrisket når man kommer inn igjen. Sover mye bedre også :)

Oj, da er det virkelig på tide og hente gore-texen din!! Jeg ønsket meg regnbukse i julegave, men har ennå ikke brukt den. Vet faktisk ikke hvor den er engang. Kommer det meldte regnet får jeg heller hoppe i støvlene og bli litt våt ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11344

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
de har den sikkert ikke lenger. det er jo snart 8 måneder siden, tror du ikke de har no sånn hittegodsauksjon eller marked eller noe? sukk, at det gåran. parkerte sykkelen min der også og hentet den aldri, og da jeg skulle se etter den i april sto bare hjulet igjen. og sykehuset er femten minutter hjemmefra :blush:

Ønsket meg fjellsko til jul, og jeg ahr ikke brukt dem heller! Du har inspirert meg ikveld, sjeg skal på tur i morgen!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11346

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det er faktisk litt herlig å gå i regn og bli klissvåt, komme hjem, ta en varm dusj og legge seg:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11350

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg er alt for glad i sofaen min... Men tror jeg sakl gå tur i øsregn i morgen. Det er godt å komme inn i varmen da. Men kanksje jeg skal ha datafri i morgen kveld og heller gå tur da? Vi får se, jeg må i alle fall forsøke å trne litt. Det er ikke bra å bare trene fingrene, hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11351

Du sier noe der, den er nok borte for lenge siden.

Når jeg spilte fotball ønskte jeg meg alltid regn på kamp. Det var så deilig å spille i regnet, og ble ekstra engasjert. Liker egentlig å gå og bli klissvåt også, men ikke når jeg går med barnevogn ;)

Godt at jeg kan inspirere litt :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11352

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Alt teller, på kveldstid uten vogn også ;) Jeg håper å få tatt noen kveldsturer i trappene her, ca 1200 trinn rett opp. Puh, blir sliten bare av å tenke på det.
quote]

Oi, 1200 trinn! Det er jo skikkelig trening det, får vondt i lårene av å tenke på det:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11355

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei kanskje ikke med barnevognnei. eller, hvis hun sover er det greit, men hun syns ikke det er så festelig å sitte bak regntrekket, så det kunne blitt en sutretur.
Men å gå i regn er virkelig fantastisk, og jeg kjnner jeg gleder meg SÅNN til høsten, jeg elsker høst!!! Og så kommer jul og vinter og ski, oioioi :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11358

Melkesyren kommer snikende iløpet av de første 300 trinnene, det er tungt. Jeg var superstolt når jeg gikk for første gang siden jeg ble gravid med L her for noen helger siden, og hadde tiden 18.44 :cheer:

Det er et sett til med trapper her, på over 2000 trinn. Men de er faktisk lettere, ikke like bratt stigning.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11367

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det høres så utrolig flott ut! Ene stedet vi var i hellas med klassen var det 1000 og noe trappetrinn opp til en gammel middeladerfestning og så masse natur rundt, men det var jo så forbasket varmt!
Å trake sånne trapper i passe norsk vår og høtvær høres fantastisk ut! Men hva gjør du på vinteren da? Hihi, fiskebenlangrenn opp trappene? :laugh: :p

Og dere saom går mye tur, har dere musikk på ørene da eller nyter dere naturens harmoni? ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11376

Vi har selvfølgelig fantastiske turmuligheter oppe på fjellene vinterstid, ås da trenger vi ikke trappene :cheer: Har til og med trekk her, men det våger jeg meg ikke opp i nå :ohmy:

Jeg prøver å huske iPoden når jeg går tur uten vogn, men glemmer den stort sett. Går jeg alene i trappene kan jeg begynne å synge, men bare så lenge jeg VET at ingen andre enn fuglene hører meg :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11379

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: Jeg tror det er større fare for at jeg hadde begynt å synge MED musikk på ørene, og uten å være klar over det selv:laugh: :laugh:
DA hadde det vært pinlig å møte folk da, om man plutslig registrerer at man faktisk synger:laugh:

Går og nyter stillheten jeg:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11384

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ah, jeg går alltid uten jeg... synes det er så deilig med stillhet når jeg endelig har mulighet til det. Vil tro det kommer av at vi alltid har på radio eller tv inne....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11385

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
trekk nei takk! Fikk høydeskrekk for 4 år siden og den blir bare værre og værre. Selv om bakker i marka på ski er helt problemfritt :huh:

Stakkars fugler :laugh: ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11389

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Høydeskrekk her også, men heldigvis bare når jeg er nær kanten. Ellers tenker jeg ikke så mye på det:) VAr det en spesiell grunn til at du fikk høydeskrekk akkurat da? Her har den kommet mer gradvis
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11391

Stillhet er deilig det og. Men når jeg går i trappene blir jeg redd om jeg ikke har musikk, ca 100 trinn er inne i en tunell. Der er det mørkt, vått og det knirker sånn at jeg hører det selv om musikken står på fullt. Grøss :woohoo:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11397

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jøje meg, jeg er så mørkredd at jeg tør knapt gå ut døra når det er mørkt. Takk og lov for at jeg har vakthund! hihi

Den tunnelen hørtes ekkel ut.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11401

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Høydeskrekk her også, men heldigvis bare når jeg er nær kanten. Ellers tenker jeg ikke så mye på det:) VAr det en spesiell grunn til at du fikk høydeskrekk akkurat da? Her har den kommet mer gradvis

Nei, den kom snikende! Plutselig da vi skulle ta flyet ned til hellas merket jeg at jeg var redd, det var første gang. aldri hatt flyskrekk før heller, flydd masse. og så gikk det gradvis videre til høydeskrekk i andre former også :huh:

Men det er mest når jeg ikke har kontroll selv, fly, taubaner, skiheiser, tog mellom finse og myrdal ( :woohoo: ) osv. Går helt fint å gå tur på fjellet, ski ned lange bakker osv når det er beina mine som bestemmer ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11402

Er ganske mørkredd av meg jeg også, hender fortsatt at jeg må ringe noen om jeg går hjem veldig sent :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11404

MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Høydeskrekk her også, men heldigvis bare når jeg er nær kanten. Ellers tenker jeg ikke så mye på det:) VAr det en spesiell grunn til at du fikk høydeskrekk akkurat da? Her har den kommet mer gradvis

Nei, den kom snikende! Plutselig da vi skulle ta flyet ned til hellas merket jeg at jeg var redd, det var første gang. aldri hatt flyskrekk før heller, flydd masse. og så gikk det gradvis videre til høydeskrekk i andre former også :huh:

Men det er mest når jeg ikke har kontroll selv, fly, taubaner, skiheiser, tog mellom finse og myrdal ( :woohoo: ) osv. Går helt fint å gå tur på fjellet, ski ned lange bakker osv når det er beina mine som bestemmer ;)

Huff, ekkelt. Håper det etterhvert går gradvis over igjen :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11414

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Høydeskrekk her også, men heldigvis bare når jeg er nær kanten. Ellers tenker jeg ikke så mye på det:) VAr det en spesiell grunn til at du fikk høydeskrekk akkurat da? Her har den kommet mer gradvis

Nei, den kom snikende! Plutselig da vi skulle ta flyet ned til hellas merket jeg at jeg var redd, det var første gang. aldri hatt flyskrekk før heller, flydd masse. og så gikk det gradvis videre til høydeskrekk i andre former også :huh:

Men det er mest når jeg ikke har kontroll selv, fly, taubaner, skiheiser, tog mellom finse og myrdal ( :woohoo: ) osv. Går helt fint å gå tur på fjellet, ski ned lange bakker osv når det er beina mine som bestemmer ;)

Det er akkurat sånn jeg har det også! Før var jeg SÅ tøff, hadde hoppet i fallskjerm på flekken om jeg fikk lov. Nå tørr jeg ingenting:( LIker ikke å fly heller, sitter med klump i magen hele flyturen. Fløy alene hjem fra Hong Kong, og trodde jeg skulle få panikkanfall halvveis. Gikk heldigvis bra da.
Tror kanskje at det er akkurat det med kontrollen som gjøre det, for generelt så hater jeg å ikke ha kontroll
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11419

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Var det etter at du fikk barn? Haddde skjønt det bedre om det var derfor, når man har barn er man vel mer bekrymret og redd for "fare". men det var lenge før med meg, så ikke forstår jeg noe!
Fallskjerm drømte jeg omfør faktisk, men det skjer aaaaaaaaaaldri i verden nå! Har veldig lyst til å prøve strikkhopp, men tør nok ikke det heller :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11422

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei, var før jeg fikk barn. Var vel rundt 20 tror jeg. Men ble ENDA verre etter at ungene ble født:dry:

Strikkhopp hadde jeg aldri i verden turt nå! Har blitt skutt opp i strikk, er det bunjijumping det heter? Er omvendt strikkhopp. Var knallmoro, men hadde aldri gjort det nå. Det var da jeg var ung og gal:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11429

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ha, akkurat samme msom meg, var 19 år, og er blitt myyyyyyyyye verre siden symre kom. Nei, godt vi er flere ihvertfall, men det er jo innmari kjedelig å ha det sånn.
Trodde bunjijumping var vanlig strikkhopp jeg? men det spiller ingen rolle, begge deler er heeeeeeeeeeelt uaktuelt!
Tenkte meg på tusenfryd en dag også, har alltid elsket det, håper jeg tør å ta noe da :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11437

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Karuseller tar jeg enn så lenge:laugh: Var i Dyreparken i fjor, og der var det EN karusell for voksne, måtte ta den og tenkte som så at det er da sikkert med sånne karuseller. Det var knallmoro, og jeg tenkte at jeg er hvertfall ikke redd karuseller. SÅ datt den karusellen i Liseberg ned (om du husker det):dry: Men tror jeg tørr prøve igjen uansett:)

Du har sikkert rett ang. bunjijumping, var bare noen som kalte det for det, men er sikkert det samme. Mener at de kaller det for det når de hopper fra broer og sånn, og det er jo ned. Kanskje en fellesbetegnelse.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11443

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det er jo strikk og hopping begge deler ;)

Jeg satser på at det går bra jeg ogwså! Tenkte jeg aldri skulle på tusenfryd igjen etter den liseberghendelsen, men kjenne rjeg gleder meg skikkelig og legger planer om å ta både thundercoaster og kjempetømmerrenna ihvertfall, så får vi se om jeg våger meg på de nye gigagreiene også :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11462

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, vi kan ikke bli heeeelt handikappet av det heller! Du må storkose deg i Tusenfryd:) Heldigvis skjer sånne ulykker utrolig sjelden, og hvertfall i Norge med så strenge regler og kontroller.

Er vel bare Liseberg som har hatt (flere) ulykker de siste årene, så der reiser jeg ikke igjen. Dessuten fikk jeg varige men av spøkelseshuset det:dry: :blush:

Tusenfryd er nok trygt og godt, og veldig gøy;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11588

Da var trilledag 2 over! :)

Trillet en tur på 5 km i formiddag.
Og tok en liten runde på 2,5 km i ettermiddag.
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Gikk og tenkte på mulige trilleruter idag, og skjønner at når man bor på en liten plass der eneste vei ut er gjennom tunell eller med båt - så er mulighetene ganske begrenset. Blir nok samme rutene opp igjen et par ganger ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11590

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ååååååååååå du er så flink!! Og ååååååå det er så fint! Nå sitter jeg nesten og gleder meg til å besøke svigers igjen :woohoo:
Jeg SKAL bli like flink som deg! du er helten ;) :laugh:

Jeg er bar elitt usikker på det med vogna på skogssti. Men jeg må vel bare prøve, skikkelig lei av å gå i byen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11592

Haha, ro ned nå, har bare holdt på i 2 dager enda :laugh:

Og det er mer sivilisasjon her enn bildene mine kan gi inntrykk av :laugh: Er bare vi som har gått litt avsides disse to dagene. Fikk faktisk litt rovdyr følelse når jeg gikk tilbake, fant et sånt merklig oppheng i enden av veien.. og hørte masse rare lyder :blink:

Hvilken vogn er du usikker på? EWen går helt sikkert supert på skogsvei. Spirit er ikke så god.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11600

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
tenkte egentlig på begge to jeg, trehjulinger generelt. men jeg får prøve begge to! EWn er sikkert best, bare lurer på hvor bra det kan få blitt.

Åjada, er sikkert kjempesivilisert der du bor, vi tror deg vi altså :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11603

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så flink du er!!
Og så koselig det er med bilder fra trilleturen :)
Ser ut som du bor på et nydelig sted.
Lydene hørtes litt ekkelt ut da :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11612

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kjempeflink både til å gå tur, og til å ta bilder :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11623

Takk. Dere gir meg god motivasjon til å fortsette :cheer:

Du må oppdatere på hva du synst var best av EW og Spirit på skogsvei Mari, selv om jeg tipper EW!! ;)


Det opphenget var verre enn lydene. Var inntil muren bak et hjørne der tunnelen slutter (går ikke ann å se fra bilveien). Hang noen greiner der, men bamser i :dry: Og en lenestol da, vi må ikke glemme den. Så for meg at bamsene tilhørte bortførte barn. Men jadda, fantasien min løper litt løpsk innimellom :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11626

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: god fantasi ja! Men det er bare bra å ha det! fantasi og en dose nysgjerrighet!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11633

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: Fantasi er bra ja...har en god dose selv...spesielt når det gjelder absurde og skremmende ting!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11637

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har jo ikke så mye erfaring med vogner enda, men jeg synes spirit funker på skogsveg om man bare låser hjulet ved ekstremt dårlig skogsveg.... hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11642

Jeg skremmer meg selv altfor mye med fantasiene mine.

Jeg synst spiriten går greit så lenge det ikke er mye hinder i veien, men med en gang det blir litt hullete eller litt større steiner, blir det humpetitten mens det skrangler og rister :blink: :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #11651

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fantasien kan løpe litt løpsk i blandt ja :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12136

Da var dag 3 på trilleinnspurten over ;)

Idag tok jeg mot til meg, og vågde meg på naturstien med
Lucas i spiriten. Kusinen min hadde gått der med vogn
for noen dager siden, og det gikk supert sa hun.

Det ble en humpete tur, ristet som bare det på enkelte parti.
Måtte dra vognen etter meg i de bakkene med mest steiner.
Men det var verdt det, og absolutt deilig å gå der. Lucas sov
store deler av turen, men når han våknet satt han og lo ;)
Og ja, turen var på ca 7 km ;)
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 11 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12174

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så skjønn han er! Alle ser at han trives godt på tur.

Vi har også gått tur i dag, og jeg har fått farge ettersom jeg bare gikk i singlett ;-) Ser nemlig skille hihi

Ja, nå kom jeg på at jeg sikkert bør velge en vogn med store gode lufthjul ved siden av spirit'n, fordi da vil det kanskje ikke bli like humpete for pasasjeren min.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12175

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Sitter han mot deg igjen nå eller???? Synes plutselig det så slik ut.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12181

Snudde sittedelen mot meg når vi kom på naturstien. Hadde glemt innsektsnettet, og ville ikke at alle innsekter vi triller på der skulle havne inne hos han når han sov ;)

Så heldig du er som har fått farge! :) Håper det snart blir strålende sol så jeg kan få den fordelen også :cheer: Det minner meg på at jeg MÅ huske å ta sol et par ganger denne uken. Har så lyst å bli brun til jeg skal i bryllup, og har helt glemt det.

Å velge en vogn med store lufthjul høres lurt ut. Så har du en vogn til hvert behov :) . Å bruke spiriten på naturstien ble noe det samme som å bruke den på vinterstid.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12187

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så kjekkt, da har dsu testet det også for meg :laugh: Hadde tenkt å prøve spiriten i skogen idag,men da tror jeg heller jeg går elvelangrunden! :p
Er så deilig å kunne ha henne mot meg igjen at EWn får nok stå ubrukt en ukes tid fåør jeg tar den frem igjen, men da skal jeg teste den i skogen ihvertfall!
7 km! Du er s flink!! Du blir bare den veldreide, brune dama til sommern :laugh: ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12193

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så flink du er å gå lange turer! Og på litt ulendt terreng, det er jo veldig bra for kroppen:)
Om det blir sol og varmt framover trenger du ikke ta sol, da er det nok og gå i singlet og shorts på de lange turene dine;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12203

Bryllupet er om under 2 uker, og yr melder bare regn de neste dagene, så jeg må i alle fall i solarium og få litt grunning :laugh:

Marihøna, prøv spiriten i skogen :) Kan være forholdene der er bedre enn naturstien her er. For på de gode partiene gikk det helt supert. Skulle tatt bilder og vist problemområdene :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12205

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Spirit fungerer fint på snille skogsveier i alle fall =)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12281

Tenkte egentlig å prøve meg med spiriten i fjellvegen idag, den er ganske snill ;) Men mormor kom på besøk, så da ble vi heller med henne og tok bestefar ut på tur. Vi var lenge ute, men det går ikke så fort med han, så har bare trillet 2,5 km tilsammen idag.

Også har vi vert i svømmehallen og koset oss. Deilig ;) Fjellvegen skal testes så fort det slutter å regne igjen.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12285

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
2,5 km er jo en anstendig tur det:)
Du har vært veldig flink å gå hver dag!

Svømmehallen hørtes deilig ut;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12297

Svømmehallen er helt supert. Vi går på babysvømming på torsdager, men Lucas har vert så redd hver gang. I dag når vi gikk var han i storform hele tiden. Håper håper det går sånn på torsdag også.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12300

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så flinke dere er til å finne på ting!! Kjenner du mange med barn i nærheten?
Vi har jo flunka ny superflott svømmehall, men jeg har ikke testet den, selv om jeg eeelsker å svømme :blush:

Hvor lenge har dere gått før han endelig likte det da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12316

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Svømmehallen er helt supert. Vi går på babysvømming på torsdager, men Lucas har vert så redd hver gang. I dag når vi gikk var han i storform hele tiden. Håper håper det går sånn på torsdag også.

Kanskje han er kommet over en sperre? Mine liker ikke å bade, hvertfall ikke i basseng eller sjø. Skulle ønske det var en svømmehall i nærheten så vi kunne øvd litt:dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12319

Jeg gikk gjevnlig i svømmehallen med L fra i fjor høst til rundt mars i år, og han elsket det hele veien. Av og til gikk vi sammen med en som bor et lite stykke unna og har en jente på samme alder. Så dabbet det av i mars da, og før babysvømmingen begynte nå i mai (har bare vert to ganger ennå), var vi ikke i svømmehallen. Og begge de gangene har han som sagt vært så utilpass, spesielt etter at vi går i det store bassenget. Begynte å lure på om han ble redd når han ikke hadde noen plass å feste armene og bena. Men idag gikk det supert, så da vet jeg ikke. Han har fått en ny tann hver torsdag de tre siste ukene, kanskje det var det som gjorde det :)

Har ingen nære venner med barn her som vi bor nå, men kjenner noen få. Før jeg flyttet tilbake hit 3 uker før L ble født, hadde jeg bodd borte i over 5 år. De fleste av mine aller beste venninner har ikke barn ennå.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12326

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ny tann hver torsdag ja, :laugh: det var utrolig praktisk forutsigbart :laugh:

Kjenner ikke så mange her i byen heller, hverken med eller uten barn, så jeg burde bli myyye flinkere til å gjøre som deg, gå i svømmehallen, gå lange turer i gokk.. Hvi sjeg bare finner gokk da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12336

Tann 6, 7 og 8 har absolutt komt som perler på en snor :cheer:

Du blir nok helt sikkert kjent med flere, både med og uten barn, når du begynner på skolen :) Jeg gleder meg sånn til å studere, og være i et studentmiljø igjen. Det er så koslig :cheer: Og aller helst i Bergen, der jeg har størsteparten av vennene mine fra før :cheer:

Du finner nok gokk skal du se, det kan ikke være såå langt unna :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12351

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Og om du havner i Bergen så kan vi ha bergenstreff med oss her inne:) Vi får legge det til en dag når Marihøna er i nærheten, og overtale ett par av de andre til og ta turen;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12353

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja, hgleder meg masse jeg også, særlig siden jeg ikke skal tilbake på blindern!
Bergenstreff O'hoi! Høres bra ut :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12355

Jeg er med på Bergenstreff uansett om jeg havner i Bergen eller ikke, er der så ofte atte :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12360

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg kommer i juli, og er åpen for alle invitasjoner som redder meg fra svigerfar i noen timer :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12364

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Juli høres bra ut for meg:)
Tror det er jeg som har kortest reisevei, så dere får gi en lyd når dere er i nærheten;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12367

Det blir bra, I'm in! ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12383

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
FØrst så må jeg få si at overalt hvor du er i NOrge så er GOKK veldig tett ved.

Så må jeg si at Bergenstreff høres koselig ut, selv om det er minimal sjanse for at vi kommer oss til Bergen, desverre.

Og så må jeg si at det er flott at Lucas liker å bade! Her er bading ukas høydepunkt! VI har gått på babysvømming hver onsdag (ca) siden snuppa var 3 mnd. VI er nå på kurs tre, og har siste svømming på onsdag. Snufs. Men, da får vi gjøre som dere å reise i svømmehallen.
Vi har bare blitt litt bortskjemt, fordi vi går på svømming på Thon hotellet i byen, og det er mer sånn spa opplegg hehe
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Den store trilleinnspurten! 14 år 11 måneder siden #12466

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jaja, de får komme de som klarer det:) Og om du skulle komme til Bergen en gang Spentsmurf så er det bare å gi en lyd så møter jeg deg gjerne, og kan også være guide om du trenger det :P Om mamman til lucas havner i Bergen, så er hun sikkert med hun også :laugh:

Og GOKK er alltid nær ja:laugh: :laugh: Jeg vet det for jeg bor der:laugh: :P
Hvor i all verden kom den setningen der fra??:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.502 sekunder