Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Hvorfor er det ALLTID noe som må gå i stykker??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvorfor er det ALLTID noe som må gå i stykker??

Hvorfor er det ALLTID noe som må gå i stykker?? 15 år 6 måneder siden #1117

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Jeg begynner å bli smårar.:woohoo: :side: :S Hvorfor er det allllllltid noe som må gå i stykker på en barnevogn??
Jeg synes hele tiden det er noe småting, og nå er det jaggu glidelåsen som røk (TFK - glidelåsbasert; dobbelt grrrrr). Ellers er det knappene. Eller så hopper hjulet av (teutonia). Eller bremsene får noe rusk i seg og må pilles fra hverandre. Greit nok nå og da. Men HELE TIDEN??:angry:
Plutselig funker ikke mekanismen som legger ned ryggen (Mclaren), eller at kallesjen hopper av sporet (Peg Perego). Hvor er vognen som tåler en trøkk?? (og som er komfortabel på tur, god plass, stor handlevogn, lett å legge sammen, tar liten plass - ja... :blush: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det ALLTID noe som må gå i stykker?? 15 år 6 måneder siden #1118

  • MiMa
  • MiMa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • To små propeller...
  • Innlegg: 126
ja, det er litt sant som du sier. Men samtidig må man tenke på at barnevogn er en bruksting, som faktisk har ganske røff bruk. Den triller ganske mange mil og i all slags terreng. Og dette med en belastning på 8 - 15 kg i..
Men jeg er enig med deg, det burde holde. Jeg har dessverre ikke hørt om en barnevogn som det ikke har vært noe kluss med. Men det har kanskje noen andre?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvorfor er det ALLTID noe som må gå i stykker?? 15 år 2 måneder siden #1291

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har ikke hatt problemer med OTHen min :) Men har opplevd litt av hvert med andre vogner da..
Bugabooen hadde en feil i understellet, så den kollapset faktisk da jeg trillet ned en trapp...skikkelig skummelt.
Ellers så har det vært alt fra defekte bremser til solbleket trekk...det er som regel alltid noe ja
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.523 sekunder