Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Beste serien på tv?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Beste serien på tv?

Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10658

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Savner å ha noe å kikke på, det er ikke så mye på tv for tiden..og iallefall ikke når jeg har tid til å kikke litt :laugh:

Hva er den beste serien du har sett? Uansett sjanger :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10663

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
vertshuset den gyldne hale :p
Neida. Men jeg er kostymedramafanatiker til min hals. Bbc-produserte kostymedrameaerr med kjekke menn i nikkers og vest! :lol: Gjerne filmatiserte bøker a la avonlea og anne fra bjørkely og pride&predjudice.
Liker IKKE serier a la frustrerte fruer og lost, uten at de er like i det hele tatt, var bare de jeg kom på.
Så mye på csi og krim før, men nå gidder jeg ikke, for i påsken våknet symre midt under poirot og holdt det gående til episoden var slutt - det tar jeg ikke sjansen på igjen nei ;)
Så nå går det stort sett i dvd og gamle opptakskasetter - jeg er skikkelig nostalgisk, og har brukt hele denne kvelden på å se Håkon Håkonsen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10679

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Håkon Håkonsen er SÅ koslig film:) Var kjempespennende da vi var små:) Så den faktisk selv for en liten stund siden:)

Frustrerte Fruer er faktisk en av de få tingene jeg ser for tiden:) Elsker alle serier klokken 21.40 på tirsdager:laugh:

Anne fra Bjørkely ja, nå begynner jeg å mimre også:laugh: Så faktisk tilfeldigvis deler av en episode av den, i påsken tror jeg kanskje det var:) Likte den så godt! Og den som var litt lik, tror det er samme forfatter som har skrevet bøkene de er basert på. Det er også om en ung jente som mister foreldrene, må bo hos noen gamle tanter på landet og så har hun mange kusiner og fettere som er barn av en onkel eller noe. Kommer IKKE på hva den heter... Den var like gøy:)
Likte også godt Heidi.

Så synd at jeg ikke har noen sånne gamle opptak å se på.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10697

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Anne fra Bjørkely ja....mimre mimre :)

Av serier lastet jeg ned True blood for et par uker siden. Den var veldig gøy, men nå har jeg kanskje tingen for vampyrer for tiden!

:laugh: :laugh: Høres ut som ei hyggelig dame jeg nå! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10701

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Takker for alt av tips uansett vampyrer eller ikke :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10707

  • Anjalef
  • Anjalef's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Hjertebarnmamma
  • Innlegg: 415
Jeg er tv slave delux.
Jeg ser på:
- Home And Away
- Den syvende himmel
- Hotel Cæsar
- NCIS
- Frustrerte fruer
- Privat Praksis
- Brothers & Sisters
- Criminal Minds
- Spesialstyrken

Det er vel det jeg ser på.
Anja og gullgutten Marcus, født 27.09.06.

Vi triller rundt i EW Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10709

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Takk :) Her var det masse gode tips!
Da har jeg litt å lete igjennom!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10750

Jeg har lastet ned Gossip Girl, One Tree Hill og 24 ferskt fra USA hver tirsdags morgen, men igår var det siste epiodene, så nå må jeg vente helt til 31. august :blink: Gossip Girl og One Tree Hill er typiske jente(!)serier. 24 har jeg aldri sett før, men åhh, det er jo superspennende!

Også gleder jeg meg veldig til Himmelblå begynner igjen. Det er absolutt verdt å kjøpe dvd med de første sesongene om du ikke har sett det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10752

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg sitter konstant her jeg, så jeg rekker ikke se på tv! hahahah

Nei da, ser brothers and sisters, private practice og greys.... Men that's it :-)

Det hender også at jeg får med meg den 7. himmel eller hva den presteserien på tv 2 heter, den er koselig. Men ofte så kræsjer det med andre ting.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10765

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
På dagtid er tv-en okkupert av småkrypene her hjemme:laugh: Og om de ikke ser på tv, og jeg er så syndig å slå den på så er det ikke lenge før de har overtatt. Så alt før klokken 19.30-20 utgår for min del:P

Private practice har jeg fulgt litt med på, kanskje jeg skal forsøke å få det med meg litt mer regelmessig:)

Håper Prison Break begynner igjen jeg, den er bra!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10782

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Håkon Håkonsen er SÅ koslig film:) Var kjempespennende da vi var små:) Så den faktisk selv for en liten stund siden:)

Anne fra Bjørkely ja, nå begynner jeg å mimre også:laugh: Så faktisk tilfeldigvis deler av en episode av den, i påsken tror jeg kanskje det var:) Likte den så godt! Og den som var litt lik, tror det er samme forfatter som har skrevet bøkene de er basert på. Det er også om en ung jente som mister foreldrene, må bo hos noen gamle tanter på landet og så har hun mange kusiner og fettere som er barn av en onkel eller noe. Kommer IKKE på hva den heter... Den var like gøy:)
Likte også godt Heidi.

Så synd at jeg ikke har noen sånne gamle opptak å se på.

Tenker du ikkepå veien til avonlea nå? samme øy, nbnoen av de samme folkene som anne fra bjørkely? Har noen opptakskassetter av den også. strålende! Fikk kjempelyst til å se på alt igjen nå! :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10835

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
I sin tid var det nok Twin Peaks. Absolutely fabolous er vel min favoritt gjennom tidene. Fikk alle episodene på DVD i 30 års gave :) Himmelblå er jo veldig koselig,og Ugly betty (som er i kveld :) Skal kose meg).

Ellers fikk jeg som liten lov til å se på mye rart på TV, deriblant Dynastiet og Falcon crest. Det er utrolig morsomt å se reprisene av det idag ;) Hehe.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10838

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Håkon Håkonsen er SÅ koslig film:) Var kjempespennende da vi var små:) Så den faktisk selv for en liten stund siden:)

Anne fra Bjørkely ja, nå begynner jeg å mimre også:laugh: Så faktisk tilfeldigvis deler av en episode av den, i påsken tror jeg kanskje det var:) Likte den så godt! Og den som var litt lik, tror det er samme forfatter som har skrevet bøkene de er basert på. Det er også om en ung jente som mister foreldrene, må bo hos noen gamle tanter på landet og så har hun mange kusiner og fettere som er barn av en onkel eller noe. Kommer IKKE på hva den heter... Den var like gøy:)
Likte også godt Heidi.

Så synd at jeg ikke har noen sånne gamle opptak å se på.

Tenker du ikkepå veien til avonlea nå? samme øy, nbnoen av de samme folkene som anne fra bjørkely? Har noen opptakskassetter av den også. strålende! Fikk kjempelyst til å se på alt igjen nå! :lol:

Jo, det var akkurat den jeg tenkte på! Fikk så lyst å se den jeg også nå, den var så kjekk! Og så var det en serie som gikk hver påske, om en jente på en privatskole så døde faren og så måtte hun bli tjenestepike men det endte selvsagt bra. Det var en sånn miniserie. Husker kanskje hva den også heter du?;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10839

Åh ja, Twin Peaks er fantastisk!! En kamerat fikk meg med på å se en episode før vi skulle på fest for noen år siden.. Jeg synst det var så harry og teit med en gang, men ble hekta. Endte med at vi satt i flere timer og såg på før vi kom oss ut. Nå har jeg alt på dvd :laugh:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10840

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Empa skrev:
I sin tid var det nok Twin Peaks. Absolutely fabolous er vel min favoritt gjennom tidene. Fikk alle episodene på DVD i 30 års gave :) Himmelblå er jo veldig koselig,og Ugly betty (som er i kveld :) Skal kose meg).

Ellers fikk jeg som liten lov til å se på mye rart på TV, deriblant Dynastiet og Falcon crest. Det er utrolig morsomt å se reprisene av det idag ;) Hehe.

Twin Peaks er bare skummel:unsure:
dynastiet har jeg også sett på, men det var da den gikk på tv2 om ettermiddagen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10845

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Håkon Håkonsen er SÅ koslig film:) Var kjempespennende da vi var små:) Så den faktisk selv for en liten stund siden:)

Anne fra Bjørkely ja, nå begynner jeg å mimre også:laugh: Så faktisk tilfeldigvis deler av en episode av den, i påsken tror jeg kanskje det var:) Likte den så godt! Og den som var litt lik, tror det er samme forfatter som har skrevet bøkene de er basert på. Det er også om en ung jente som mister foreldrene, må bo hos noen gamle tanter på landet og så har hun mange kusiner og fettere som er barn av en onkel eller noe. Kommer IKKE på hva den heter... Den var like gøy:)
Likte også godt Heidi.

Så synd at jeg ikke har noen sånne gamle opptak å se på.

Tenker du ikkepå veien til avonlea nå? samme øy, nbnoen av de samme folkene som anne fra bjørkely? Har noen opptakskassetter av den også. strålende! Fikk kjempelyst til å se på alt igjen nå! :lol:

Jo, det var akkurat den jeg tenkte på! Fikk så lyst å se den jeg også nå, den var så kjekk! Og så var det en serie som gikk hver påske, om en jente på en privatskole så døde faren og så måtte hun bli tjenestepike men det endte selvsagt bra. Det var en sånn miniserie. Husker kanskje hva den også heter du?;)

hmmmm, nei den kan jeg ikke huske! Nerkelig.. må prøve å google.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10848

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Håper du finner noe:) Den kunne jeg faktisk tenkt meg å se igjen:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10849

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke glem jessica fletcher og love boat her da, ineg som så på det?? :laugh:
Ooooooooooooog Huset på prærien!! Kjøpte meg faktisk en sesong av det lille huset på prærien ad jeg var svangerskapskvalmesyk, glodde på den nesten hver dag i nesten tremåneder, det var supert gjensyn altaå :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10850

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mamman~til~lucas skrev:
Åh ja, Twin Peaks er fantastisk!! En kamerat fikk meg med på å se en episode før vi skulle på fest for noen år siden.. Jeg synst det var så harry og teit med en gang, men ble hekta. Endte med at vi satt i flere timer og såg på før vi kom oss ut. Nå har jeg alt på dvd :laugh:

Huff, vi har også alt på dvd og jeg ble også hektet. Så fram til det begynte å bli overnaturlig og rart, da turde jeg ikke mer:blush:
Er ikke så glad i skrekkfilmer, noe som har med gjenferd å gjøre (bortsett fra komedier og sånn da) og overnaturlige ting. Synes det er spennende, og bra, men blir så redd at jeg ikke tørr å være alene i huset eller får sove om natten:dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10864

Så redd blir jeg også, kan ikke se sånt når jeg er alene :blink:
Du må finne noen å se Twin Peaks med, og gjøre det når du ikke skal legge deg alene. Det er verdt å få sett alt.

Har Sex and the City på dvd også, har sett alle sesongene så mange ganger nå at jeg ikke har telling :blush:
Og Nord og Sør (kostymedrama Marihøna :P ) og Narniaen som gikk på barnetv før.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10868

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg må også få lastet meg ned et par serier! Får masse tips her :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10879

TorrentLeech er utrolig raske på nedlasting ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10882

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Takker :)
Jeg sliter faktisk virkelig med å finne ei god side å laste ned fra. Skal prøve den du tipset om neste gang :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10884

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
mamman~til~lucas skrev:
Så redd blir jeg også, kan ikke se sånt når jeg er alene :blink:
Du må finne noen å se Twin Peaks med, og gjøre det når du ikke skal legge deg alene. Det er verdt å få sett alt.

Har Sex and the City på dvd også, har sett alle sesongene så mange ganger nå at jeg ikke har telling :blush:
Og Nord og Sør (kostymedrama Marihøna :P ) og Narniaen som gikk på barnetv før.

åååh, gamle bbc-narnia! Mer jul enn den versjonen av løven, heksa og klesskapet blir det ikke! Jeg ELSKER den serien!! :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10885

Håper torrent leech funker for deg :) Lurer på om du kanskje må bli invitert dit, skal høre med broren min senere. Han som har ordnet det til meg, sånn at jeg alltid er innlogget på hans konto :) Isåfall skal jeg få sendt deg invitasjon.

Elsker den jeg også Marihøna. Den er bare helt fantastisk! Den musikken, stemningen.. alt! Det er helt priceless :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10899

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Narnia serien er fantastisk ja!Enda bedre enn de nye filmene, var gode de også men ble liksom ikke heeelt det samme
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10901

Filmene er i en helt annen klasse, men de kan fortsatt ikke måle seg med den gode gamle tvserien i mine øyne :kiss:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10910

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei det er noe spesielt med den serien altså:) Liker godt bøkene også, lurer på om jeg skal lese dem en gang til i sommer:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10914

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
musikken kan aldri slås, og ikke aslan og tummnus og barna heller! Mr tumnus og Lucy er gode i filmen også, men de er alle så utrolig mye mer i serien!
Bøkene er knall, det er mye man skulle lest igjen ja- og så liten tid :( Nesten så jeg vurderer å ta barneskoleretningen i utdannelsen bare for å få mest mulig barnelitteratur i norskpensumet :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10915

Den generasjonen som ble kjent med Narnia gjennom filmene ville helt sikkert synst serien var så dårlig, men det er noe magisk med den for oss som så den først :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10926

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den er ikke noe teknisk vidunder nei :laugh: Det var litt sånn å se håkon håkonsen igjen faktisk. den store skumle gorillaen på den øde øya var jammen ikke mye skummel og realistisk lenger ;)
Også så jeg titanic her igjen en kveld (jadajada, men det er historiske kostymer jo !! :blush: ), husker alle syntes det knekte skroget så sååååååååååå ekte ut :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10927

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Å takk! :) Send meg gjerne en invitasjon ja!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10933

Titanic ser jeg også igjen nå og da :blush: Liker den fortsatt ganske godt.

Nå er det VIKING LOTTO trekning!! :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10941

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
godt å høre! Jeg likte den aldri da den kom og var så overlegen og syntes de andre jentene i klassen var teite fjortiser - nå 12 (?) år siden er det JEG som sitter og griner :laugh: :blush:

lotto ja, jeg får aldri tippet jeg. bestemoren min vinner alltid rundt 30 kroner, jeg il nesten kalle det hån :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10971

Synst det er gøy å vinne 30 kroner og jeg :laugh:

Jeg var titanicfrelst helt fra begynnelsen! Var på kinoen 3 ganger, hadde plakater over sengen, og høre My hear will go on på repeat på cd-spilleren :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #10974

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
på bygdekinoen? :laugh: :p
Jeg så ringenes herre 16 ganger på kino- men de siste to gangene sovnet jeg på midten da :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #11009

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Ser på:
CSI
Frustrerte fruer
Greys
Prison break
og Paradise hotell :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #11015

Vi har faktisk skikkelig kino!! :laugh:

Ringenes Herre så jeg faktisk ikke på kino. Hadde venner som sov ute i kø for å få gode premierebilletter (da bodde jeg heller ikke her), jeg skjønte aldri hvorfor :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #11020

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Sov i kø i til sammen 3 uker, så det skjønner jeg veldig godt at de gjorde! Det var utroooolig koselig! Hadde kostymer, satt foran bålet kvelden lang! To tårn-køen var i frognerparken i november, og vi sov i telt i to uker. Var kjempekalt, så vi holdt oss varme med masse leker og moro. Også fikk jeg sete nummer 15, midt på rad 1 :lol: (og klem av viggo mortensen - jeg var fjortis :blush: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Beste serien på tv? 14 år 11 måneder siden #11034

Åh, det var jammen lange køer!! Blir jo nesten som å være på en lang campingferie sammen med mange likesinnede :laugh: Høres gøy ut.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.859 sekunder