Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Skravletråden Jeg blir så sint!!! *Breezen min*
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg blir så sint!!! *Breezen min*

Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10180

Bestemte meg for å la problemene med Breezen og posten ligge litt, så jeg kunne få konsentrere meg om andre ting. Siden jeg ikke har hørt noe mer fra forhandler om de har fått noe svar fra TNTpost om pakken er funnet, tenkte jeg å bare sjekke sporingen idag. Tror dere ikke at pakken kom til Norge igjen 7. mai (sånn ca rett etter jeg sjekket sporingen siste gang!!!), og ble sendt i retur enda engang med årsak som ufullstendig adresse!!!! Åhh!! De har jo opprettet sak på pakken min, og har min kontaktinformasjon, men har de tatt kontakt om det, nei!!!! ÅÅååå! :angry: Det merkligste som står der, er at det øverst står at pakken er forsøkt utlevert (uten noen dato). Postens kundeservice kan glede seg til en telefon fra meg når de åpner klokken 8 :angry:

Er så sint på meg selv også, hadde jeg bare fortsatt og sjekket sporingsnummer flere ganger daglig kunne jeg ringt inn og fått pakken sendt til meg :(

Ikke meningen og ødelegge den ellers så positive stemningen her inne, er bare så frustrerende at posten roter sånn :( :angry:


Litt positivitet: :) ;) :laugh: :cheer: :) :P ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10181

Forsøkt utlevert var at pakken er forsøkt utlevert til Nederland. Om det har lykkes eller ikke, visste de ikke. Mest sannsynlig ligger den på et tollager eller omlastningsterminal der. Det merklige er at TNT post fortsatt ikke har noen inkommende sporing på den.

Hvorfor den var blitt returnert enda en gang, etter at det er opprettet sak på den og de visste at pakken skulle til meg, visste de ikke. De sa bare at når en pakke er sendt frem og tilbake blir den seende ut som en fargeklatt.. og når man da registrerer sporing og ser at den er sendt i retur før blir den ofte sendt rett i retur igjen! :angry: Skal sjekke sporingsnummer minst 1 gang i timen fremover, så jeg kan ringe med en gang om den kommer til Norge igjen. Det dumme er at nyeste annkommet mottakerland og sendt i retur er oppført på akkurat samme tidspunkt, jeg hadde altså ikke hatt mulighet til å stoppe pakken uansett.

For å unngå at pakken blir sendt i retur flere ganger, må jeg kontakte forhandler igjen, som må kontakte TNT post igjen.. også må de embalere pakken på nytt og gi den nytt sporingsnummer :dry:

Håper virkelig det ordner seg snart!
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10182

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Høres fryktelig frustrerende ut det der. Hadde det vært meg, hadde jeg nå tatt kontakt med forhandler og sagt at jeg vil heve kjøpet og ha pengene tilbake, så får de ordne opp med Posten og TNT selv. Hvis de virkelig vil vise service for deg burde de gi deg tilbud om å sende deg en en annen vogn, slik at du slipper å sitte å vente på ei vogn som til stadighet sendes fram og tilbake over halve europa. Det er ikke din fei, og du skal ikke måtte lide for det. Dette er strek i regningen både for posten og for nettbutikken i Nederland. Du burde få pengene dine tilbake, slik at du kan få kjøpe vogna et annet sted.

Masse lykke til!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10183

Jeg har akkurat skrevet en lang e-post til forhandler igjen. Venter og se hva jeg får til svar og hva som skjer vidre. Har jeg fortsatt ikke mottat varen 22. mai, en måned etter den først ble sendt fra Nederland, tar jeg kontakt med forbruker europa og får hjelp til å kreve pengene tilbake. Synst det er ekkelt og skulle gjøre det og, forhandler har jo sendt varen og alt, det er posten som lager rot :(
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10187

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Huff så irriterende dette må være for deg!
Jeg synes for øvrig ikke at det er forhandleren sin feil dette. Med mindre de har skrevet feil adresse eller gjort noe annet feil som kan ha skapt dette problemet?

Jeg ville ringt ned kundeservice på posten og fått dem til å ordne opp sporenstreks!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10194

På den siste returen var grunnen ufullstendig adresse. Men da tror jeg adressekortet må ha blitt skadet under frem og tilbake turene, for den aller første jeg snakket med på postens kundeservice for et par uker siden las opp rett adresse til meg.

Har snakket med postens kundeservice og folkene på utland nå. Rett før pakken ble sendt i retur andre gang lovde de å gjøre alt de kunne for å få den tilbake til meg :angry: Er veldig missfornøyd med de. De sier det er lite jeg kan gjøre og kreve, forhandler må ta den delen da de fortsatt eier pakken.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10196

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
mamman~til~lucas skrev:
På den siste returen var grunnen ufullstendig adresse. Men da tror jeg adressekortet må ha blitt skadet under frem og tilbake turene, for den aller første jeg snakket med på postens kundeservice for et par uker siden las opp rett adresse til meg.

Har snakket med postens kundeservice og folkene på utland nå. Rett før pakken ble sendt i retur andre gang lovde de å gjøre alt de kunne for å få den tilbake til meg :angry: Er veldig missfornøyd med de. De sier det er lite jeg kan gjøre og kreve, forhandler må ta den delen da de fortsatt eier pakken.

Rart at de sier det. Er ikke pakken forsikret når de sendes via posten. Har ikke de et ansvar? Synes det høres ut som en ansvarsfraskrivelse...Skjønner så godt at du er frustrert og sint!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10200

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Huff, så kjedelig dette var da. Jeg bestilte jo min i påsken (breeze) og synes det var lenge å vente til over påske, så nå føler jeg med deg som må vente så lenge. Utrolig rart at ting skal være så vanskelig, håper virkelig du får trilla di nå og at posten leverer som de skryter slik av.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10205

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så utrolig kjedelig, det må være kjempeirriterende :( du kan ikek få igjen pengene og kjøpe den et annet sted da?
Hvor kjøpte du fra, spentsmurf?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10207

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg kjøpte fra Tøffeliten :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10211

Pakken er forsikret, og de har et ansvar for den. Men jeg har ingen rettigheter. Avsender, altså forhandler i Nederland, har alle rettigheter og må komme med erstattningskrav til posten om det blir aktuelt. I postens øyne eier avsender pakken helt til mottaker fysisk har mottat den.

Har jeg ikke mottat pakken eller fått bekreftelse på at den er på vei den 22. krever jeg pengene mine tilbake Marihøna :) Da får jeg heller bare kjøpe en av de fargene jeg ikke ville ha :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10212

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Så ufattelig frustrerende!! Skjønner godt at du er sint! Håper virkelig noen tar ansvar snart sånn at du får vogna di, og den fargen du vil ha. Dette er altfor dårlig av alle parter..
Klem til deg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10310

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Da må vi få en oppdatering hva som skjer etter den 22. mai :) Håper dette ordner seg :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Jeg blir så sint!!! *Breezen min* 14 år 11 måneder siden #10470

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå så kjedelig!!!
Jeg hadde også krevd å fått heve kjøpet, for makan til rot altså!

Håper det løser seg i en eller annen retning iallefall....og det veldig snart :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.625 sekunder