Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Prisjakt Bra tilbud på GT safari!Deal.no
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bra tilbud på GT safari!Deal.no

Bra tilbud på GT safari!Deal.no 15 år 10 måneder siden #908

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hos Deal.no. Både singel og dobbel. Singel koster bare 1999,- og dobbel bare 2999,- Det må jeg si er et kjempetilbud på denne vogna! Dessuten vil jeg tro at det er en 08 modell, fordi den har store(16")bakhjul (vises ikke på bildet).

Her er link:

www.deal.no/kategori.cfm?kid=5035&WT.svl=deal_menu_left
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bra tilbud på GT safari!Deal.no 15 år 10 måneder siden #919

  • Mamsen
  • Mamsen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Hilde
  • Innlegg: 4
Takk for tips!! Bra pris. Men ser ut som de selger vogna uten tilbehør? feks regntrekk? vet du hva som følger med om de selger det separat?.. Blir fort dyrt om en må kjøpe det separat andre plasser.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bra tilbud på GT safari!Deal.no 15 år 10 måneder siden #920

  • Mamsen
  • Mamsen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Hilde
  • Innlegg: 4
Hei igjen. Var litt kjapp der. Ser ut som vanlige trekke passer, evt. kan en kjøpe Bassons som foreslått.
Denne vogna passer perioden ut gjør den ikke? Hvordan er den sammenslått? :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bra tilbud på GT safari!Deal.no 15 år 10 måneder siden #922

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei! Hadde selv orginaltrekk til GTn vår. Og det var bra. Sitter som støpt :) Det er gjennomsiktig og har luftehull. Sammenlagt måler vogna Ca. 90x58x42 cm. Den veier 12,5 kg.

Mange hevder å kunne bruke vogna ut hele vognperioden. Og det kan den godt fordi den tåler vekt opp til opp mot 23 kg. Men den er ikke spesielt lang i ryggen, 46 cm. Og hvis man har et veldig langt barn er det jo spørs om vogna kan brukes ut hele perioden. Ellers anbefaler jeg dehg å lese brukererfariingene for vogna her på barnevognguiden. Der er bla. min erfaring :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bra tilbud på GT safari!Deal.no 15 år 10 måneder siden #927

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
Regntrekket koster vel 200 kr. Mens vanlige trekk som ikke er tilpasset vogna koster litt over en hundrelapp. Ikke mye å spare. Vogna trenger spesialtilpasset regntrekk fordi kalesjen går bak styret, på en måte. Så kalesjen vil bli våt hvis du har et regntrekk som ikke har åning for håndtaket. Så jeg ville kjøpt trekket som hører til GT vogna da..
Gt selges uten tilbehør overalt, så dette var et godt tilbd det. Vanlig pris er i underkant av 3000, uten tilbehør...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.562 sekunder