Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Prisjakt poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp

poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 2 måneder siden #2983

  • ims
  • ims's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
takket være dere her inne, så har jeg endelig fått snust meg til forhandler i utlandet som selger TFK.


FLOTT!

lurer nå på hvordan jeg skal få fraktet vognen billigst mulig til meg, bor i Oslo. men har ingen problemer med å ta en tur til strømstad.
spørsmålet er om vinninga går opp i spinninga, med drivstoff etc.

har noen her kjøpt vogn derifra og gjort det på en slik måte?


leser jo også at barnenshus i Karlstad fører TFK,
noen som vet hva som er billigst av den og kiddies?

(skal ha hardbag og komplett utstyr med).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 2 måneder siden #2986

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Hmm.. ja det er godt spørsmål.. Har du sett den tråden her inne som Plummis har skrevet om poste restante? Jeg ville ringt til Karlstad og spurt om pris, jeg - og så regnet litt på det.. Om du først tar turen, så ville jeg vel kanskje også kjøpt andre ting du trenger av utstyr også, som er billigere, så vil du jo kanskje uansett komme bedre ut av det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 2 måneder siden #2989

  • ims
  • ims's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
hei hønemor, takker for svar.

har sett tråden hennes ja :)

googlet litt om denne "kiddies24", ikke imponerende resultater dukket opp. virker som mange er misfornøyde med servicen de får.

så da er det vel kanskje like greit å ta en tlf til karlstad, trenger bla bilstol med base(ser de selger besafe som vi skal ha på barnenshus). så da kan det jo lønne seg med svenske tur som du sier.
Siste endring: 15 år 2 måneder siden av ims.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 2 måneder siden #2990

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Ja, vi gjorde i allefall det :) Kjøpte alle de store tingene i sverige, pluss litt matvarer, så var vi definitivt på plusssiden:cheer: Det er liksom dyrt nok i seg selv å få barn, med alt man trenger, så jeg følger deg HELT når det kommer til å telle på kronene her. I tillegg så kan man jo gjøre det til en liten gøy utflukt! Jeg dro sammen med en venninne, så ble det en morsom shoppingtur for oss jentene. hehe :happy4: (+ at man da deler bensinutgiftene på to husstander, så blir det enda lurere!)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 2 måneder siden #2992

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Tittei :)

Har hørt masse positivt også om Kiddies24 jeg! Når man googler slik har det lett for å dukke opp masse negativt...for de som er fornøyde hører man som regel ikke noe fra.

Skal se om jeg finner ut hva TFK koster i Strømstad.. Mener på Poste Restante skal lønne seg uansett!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3011

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Da fikk jeg sjekket litt :)

Det er ikke lett å få tak i TFK i Sverige visst...

Barnens Hus skal slutte med TFK, men kan ha noen vogner inne enda og da til en god pris ( enkeltvogn koster 3595 sek)
På Barnens Hus i Gøteborg hadde de kun en singelvogn i rød igjen, men det kan hende noen av de andre i kjeden har inne en twinner...


Babyland har også sluttet med TFK, så jeg finner rett og slett ikke flere muligheter i Sverige...det betyr selvfølgelig ikke at det ikke finnes, jeg kan selvfølgelig ha oversett noe :)

Ellers når det gjelder Tyskland finner jeg twinner her også

www.babyonlineshop.de/shopart/1003080024-1-440.htm
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3017

Jeg bestillte min Tfk fra Kiddies24 og d gikk kjempe fint. Skulle egentlig ha både sportsdelen og baggen, men da de ikke hadde inne baggen ringte de meg og lurte på om jeg ville vente på leveringen til d fikk den inn. Hadde bare 1 mnd til termin så turte ikke vente, så jeg fikk d andre jeg bestillte etter litt over en uke:cheer: Kjempe fornøyd. Masse billigere ble d også:happy1:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3031

  • ims
  • ims's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
hvor mye billigere ble det?

har fått tilbud om å kjøpe 09 vognen her i norge, 5000.
vurderer å slå til. slipper så mye mas..:blink:
for nå har jeg endevendt hjernen og tenkt her.

huff, jeg kjenner at jeg har blitt litt lei.
lei av at alt skal være så forbaska innviklet, sure sure Norge med avgifter og møkk.

ringte også barnenshus i karlstad, siden den er nærmest.
hadde igjen 1!!!søskenvogn, 4595 svenske skulle de ha. kursen i dag så er det 3715 nok. det er jo super billig, men så kommer drivstoff i tillegg. og denne måneden så har vi ikke så super god råd, så da kunne vi bare kjøpt vognen.
hadde vært greit å kunne kjøpe bilstol pluss det andre vi trenger også.

æsj, jeg er litt oppgitt nå.


hvis vi skal bestille vogn fra tyskland må vi jo slenge inn bestilling snart, noen venter jo en evighet leser jeg.
vi har termin i juni, så det er jo ikke alt for lenge til..

takk for svar alle sammen
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3033

Jeg bestillte litt andre ting også og totalen kom på 674 Euro inkl shipping. Så tror jeg d ble ca 1000 ekstra med toll og moms.

Dette var alt jeg bestillte me priser bak. De trekker fra 19% skatt og 5% rabatt for jeg bestillte mye. Pluss at jeg fikk igjen pengene for baggen som jeg ikke fikk(113 euro)

1 x Raincover for TFK Joggster III und Twist 17,65 EUR (299 kr)
1 x Quick Fix Wanne - CARBO SCHWARZ 113,45 EUR (1899 kr)
1 x Fleece Footmuff TFK - CARBO BLACK 66,39 EUR (749 kr)
1 x TFK Joggster Twist CARBO SCHWARZ 360,50 EUR (5999 kr)
1 x Cybex Babytrage i.go - RIO - Beige 75,55 EUR (1200 kr)
1 x Transportation bag for TFK Joggster III BLACK 33,61 EUR (699 kr)

(limte d inn fra bestillinga mi, orket ikke skrive alt:))

Prisene i parantes er tatt fra barnas hus og er priser d har idag.

Så jeg sparte litt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3034

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Vanskelig dette her ja...
De alternativene du har vil uansett ikke skille mange hundrelappene etter hva jeg klarer å se.
Om du kjører fra Oslo og over til Sverige vil vel vognen koste deg over 4000 kr...men da har du jo noen timer i bil foran deg.
Men kan du kanskje holde vognen av til neste måned? Om dere har bedre råd da tenker jeg...
Kanskje du bare måtte betalt et depositum.

Jeg ville absolutt gått for den i Sverige om dere skal dit for å handle mer barneutstyr.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3035

  • ims
  • ims's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
plummis, det var en veldig god ide.
men spørsmålet er jo om det lar seg gjøre.

vi har nå ringt litt rundt i sverige,
og www.mountainbuggy.com selger de på babyproffsen.
tidligere OTH. vi er er selvsagt mest intr i TFK, men med prisen og alt styret er det jo rimelig fortvilende.


uansett så skulle de ha 7200 nok for mountain buggy søskenvogn, med bag, inkludert regntrekk, stelleveske.
synes det var en fin pris egentlig.

vi får tygge litt på det til i morgen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3088

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
Hvor mye kan man spare på post restante?? hvilke priser regner man da??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3089

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Kommer litt an på hvilket land du kjøper fra..
Men du slipper å betale moms i det landet du kjøper fra, så den trekker du fra. Du slipper også toll siden du fritt kan ta inn varer for inntil en verdi av 6000 kr ( om du har vært ute av landet i over 24 timer, men hvordan det sjekkes vet jeg ikke ;))

Så det du betaler er det varen koster, minus moms for det landet ( tror Tyskland er 16%) og frakt til sverige eller Danmark.

I noen butikker har jeg betalt momsen først, så har jeg fått den returnert etter å ha fortollet varen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3091

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
ims skrev:
plummis, det var en veldig god ide.
men spørsmålet er jo om det lar seg gjøre.

vi har nå ringt litt rundt i sverige,
og www.mountainbuggy.com selger de på babyproffsen.
tidligere OTH. vi er er selvsagt mest intr i TFK, men med prisen og alt styret er det jo rimelig fortvilende.


uansett så skulle de ha 7200 nok for mountain buggy søskenvogn, med bag, inkludert regntrekk, stelleveske.
synes det var en fin pris egentlig.

vi får tygge litt på det til i morgen.


Hadde definitivt sjekket muligheten iallefall :) Det kan da umulig være så vanskelig for butikken å la vogna stå litt, spesielt når de har sikret seg med et depositum...da vet de jo at du kommer. Pluss at du sannsynligvis kommer til å kjøpe mer enn bare vogna der.
Pass på å si til dem at det er for at du vil ned å handle flere ting hos dem, og det har du ikke tid til før om en måned eller så...og det binder du deg jo ikke til heller ;)
Gå for det, det høres jo ut som et kjempekjøp!! :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3095

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Kom til å tenke på en ting... er det twinner twist du skal ha, eller eller den nye twinner duo vognen? hvis det er den gamle twinner twist, så kan du gjøre gode kupp på dem her i Norge. De skal nemlig ikke føres lengre, og jeg mener å ha hørt at man kan få tak i dem til en svært god pris ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:poste restante og kiddies24, tfk twinner twist kjøp 15 år 1 måned siden #3097

  • Aho
  • Aho's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 112
Plummis skrev:
Kommer litt an på hvilket land du kjøper fra..
Men du slipper å betale moms i det landet du kjøper fra, så den trekker du fra. Du slipper også toll siden du fritt kan ta inn varer for inntil en verdi av 6000 kr ( om du har vært ute av landet i over 24 timer, men hvordan det sjekkes vet jeg ikke ;))

Så det du betaler er det varen koster, minus moms for det landet ( tror Tyskland er 16%) og frakt til sverige eller Danmark.

I noen butikker har jeg betalt momsen først, så har jeg fått den returnert etter å ha fortollet varen.

tenkte på tyskland jeg da.. hmmm da er det jo endel å spare..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.625 sekunder