Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Kjøp og salg Ønskes kjøpt Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;)

Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69738

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har en City cross i sand farge, ny i januar 2010. Med fotpose og regntrekk. Ønsker å bytte den i Bugaboo cameleon med sand eller brun base :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69739

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Hva med Bee da? :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69741

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nå henger ikke jeg med i det hele tatt, kommer du ikke til å angre i vinter om du bytter ut CC sa du :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69744

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
MariHønaMedHvitveis skrev:
Nå henger ikke jeg med i det hele tatt, kommer du ikke til å angre i vinter om du bytter ut CC sa du :laugh:
Men dette er da innlysende Marihøna:
Empa fortjener en eksamensgave, og ønsker seg Cam eller Bee. Hun har bestemt seg for Bee, derfor bytter hun gjerne CC i en Cam. Nå må du følge med her. :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69745

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tenkte sjebnen kunne få gripe inn her ;) haha! er det meningen at cc skal byttes ut med cam, så dukker det opp noen som vil bytte ;) Ambivalens er vel det aller mest beskrivende begrepet på situasjonen akkurat nå :p ene øyeblikket må jeg beholde cc, men vil og ha cam. Kanbikke ha begge. Men bee skal jeg ha uansett :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69747

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, Empa :hug1: På en eller annen uforståelig måte synes jeg det du skrev virker totalt logisk :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69749

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Maybeme skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Nå henger ikke jeg med i det hele tatt, kommer du ikke til å angre i vinter om du bytter ut CC sa du :laugh:
Men dette er da innlysende Marihøna:
Empa fortjener en eksamensgave, og ønsker seg Cam eller Bee. Hun har bestemt seg for Bee, derfor bytter hun gjerne CC i en Cam. Nå må du følge med her. :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: det burde jeg jo skjønt. Det er jo ikke verre enn sånn vi holder på alle mann her inne, herlighet for et virrvar av avgjørelser og ombestemmelser og ønsker og bytter g styr :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69751

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MariHønaMedHvitveis skrev:
Maybeme skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Nå henger ikke jeg med i det hele tatt, kommer du ikke til å angre i vinter om du bytter ut CC sa du :laugh:
Men dette er da innlysende Marihøna:
Empa fortjener en eksamensgave, og ønsker seg Cam eller Bee. Hun har bestemt seg for Bee, derfor bytter hun gjerne CC i en Cam. Nå må du følge med her. :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: det burde jeg jo skjønt. Det er jo ikke verre enn sånn vi holder på alle mann her inne, herlighet for et virrvar av avgjørelser og ombestemmelser og ønsker og bytter g styr :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga City cross byttes i Bugaboo cameleon ;) 13 år 9 måneder siden #69753

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Maybeme skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
Nå henger ikke jeg med i det hele tatt, kommer du ikke til å angre i vinter om du bytter ut CC sa du :laugh:
Men dette er da innlysende Marihøna:
Empa fortjener en eksamensgave, og ønsker seg Cam eller Bee. Hun har bestemt seg for Bee, derfor bytter hun gjerne CC i en Cam. Nå må du følge med her. :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: det burde jeg jo skjønt. Det er jo ikke verre enn sånn vi holder på alle mann her inne, herlighet for et virrvar av avgjørelser og ombestemmelser og ønsker og bytter g styr :laugh:

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
AMEN!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.630 sekunder