Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Fargevalg

Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9614

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vi snakekt jo om fargevalg på TFK da den var remie, men da var jeg jo ikke egentlig så interessert, og dessuten var det bare svart og blå som ble foreslått ;)

Så nå lurer jeg veldig på om det er noen som har sett Olive grønn og Mud brun i virkeligheten? Har bare sett produsentbildene av dem, og syns Olive ser så brun ut. Liker Mud kjempegodt, så holder en knap på denne.
Liker også sjokkerende nok Mandarine oransje kjemegodt, men så sprelsk og vågal er jeg abre ikke at jeg går for den, den er vel også uselgelig :dry: men denne vognen skal jeg jo aldri selge, da, som jeg har insistert på i det siste :laugh:

Men ja, står altså mellom sort, brun og oliven, men eneste av de de jeg ahr sett i virkeligheten er sort. Og den syns jeg faktisk er enda mer ruvende og hard enn de de andre fargene, så jeg er ikke så sikker på om jeg vil ha den. Også er det kjedelig ;)
Bruker mye brunt og lilla og oransje i vogna, men brunt og olivengrønn passer vel til alt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9621

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Må si meg enig i at den sorte ruver mer enn de andre! Det har jeg og tenkt skjønner du.. :)jeg liker den røde og den lysblå..

Har nok heller ikke sett oliven eller brun live, men de ser veldig like ut på bildene..? like kan de jo ikke være i virkeligheten!
Begge de fargene går bra til lilla, orange og brunt :)

Den orange er skikkelig fresh og kul da!! Men det var jo det med å selge videre..Jada, jeg ser du aldri skal selge den, men ærlig talt, skal du spare på den til fremtidige barnebarn??! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9623

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hurra, er du enig! Syns å huske at mange argumenterte sort fordi den er mindre ruvende nemlig. Syns ikke jeg, tvert imot.

Ja de ser veldig like ut. Oliven ser bare ut som en litt mørkere versjon av brun. Heller mest mot brun tror jeg!

:laugh: ja, den skal gå i arv, som dåpsgave til fremtidige oldebarn og tippoldebarn, og som antikk raritet inn i slektens evighet :laugh:
Den ER kul altså. Mye kulere enn på bildene også, virkelig elsker den oransje! Men kan bare ikke ha den :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9624

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Ja de gjorde det. Og så er det safe, og svart går til alt! ;)
Men man får nok solgt med annen farge enn svart, det er flere som liker farger der ute :)
Oliven ser brun ut, brun ser grå/beige ut.. utifra bildene ville nok jeg gått for oliven, men gudene må vite hvordan de er irl :P
Og så passer det fint med både rosa og rødt til de òg :)

Fått svar fra Trønderen??
Skal rope ut om jeg kommer over en i brunt/oliven :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9625

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, gjør det! Det ligger en ute i brun, har sendt mail, men ikke fått svar :(
Fått svar fra trønderen ja, men jeg er veldig i tvil. Svart brukt med fotpose eller ny brun/oliven uten tilbehør :huh: Har jo ikke egentlig lyst på svart, men, er ikke krise med svart heller.
Jeg må visst forte meg å finne ut om tfk fortsatt er på tilbud på barnas hus!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9629

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Da tror jeg du må være kjappere enn lynet! Har følelsen av at de går unna.. Hadde det ikke vært for at 3-hjulinger er bannlyst her, så hadde jeg vært intr selv ;) Selv ikke jeg heller er så fan av sort :blush:
Hvis du er så i tvil nå så vil du kanskje angre om du går for den? vet ikke jeg, jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9631

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Sambo som bare grynter når jeg prøver å inkludere han i dette rotet har sagt at han også heller ville hatt brun eller oliven enn grønn. Så da tror jeg jeg tar sjansen og venter. de koster 5500 på babyplaneten, så da blir det 500 kr mer enn tilbudet på barnas hus om det ikke eksisterer lenger. Får bare bli sånn når man er så kresen :blush:
da var det bare å selge vognene superfort da :wohoo: ikke lett.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9632

Hm jeg liker den sorte best faktisk. men sunes også de i brunt og beige er fine :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9633

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
syns sort er finere i virkeligheten enn på bildene, men den blir litt mye for meg, litt for tøft for pingla her :laugh: hvilken som helst annen vogn kunne jeg hatt i svart tror jeg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9636

Jeg er vel en av de som innbiller meg at sort virker mindre ruvende siden mørke farger forminsker men kansje du har rett i at den blir mer ruvende.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9640

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
den vil kanskje se mindre ut, men også røffere. blir mykere med en annen farge innbiller jeg meg. Håper de har andre farger enn svart stående fremme på BH u morgen, så får jeg sett!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9648

j det er jeg enig i. Var i sandvika i dag og der tror jeg jeg så andre farger, men var mest opptatt av beeen :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9651

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så du om de fortsatt var på salg?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9653

Å Det så jeg ikke etter en gang, Men ring å hør i morgen tidlig.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9654

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
drar ut uansett jeg, vil se fargene uansett, og få demonstrert sammenlegging og litt ymse. vil ha nååååååååååååååå :dry:
Like før jeg bare legger ut vognene til spottpris for å få solgt dem superfort :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9655

Har du fått EW? Hva synes du om den?
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9656

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei, på sporingen står det at den kom til omlastningsterminalen her i byen idag klokken 11. Hentelapp får jeg vel ikke før på mandag, men jeg tror jeg går ned med sporingsnummeret og hører om den har kommet i morgen, ellers blir jeg sprø!! :(
Er ikke det at jeg tror jeg blir misfornøyd med den eller noe sånt, er bare at hvis jeg skal ha EW så vil jeg beholde mistral også, for den virker litt lite lun til vinterbruk. Men har egentlig ikke plass til to vogner i tillegg til cybexen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9659

Jeg så sort TFK Joggster Twist i levende live for første gang (vertfall sånn at jeg fikk sett skikkelig på den - var i heis), og jeg synst den så mindre ut i sort enn med farge :dry:

Den brune var veldig fin, har vert så betatt av alt blått i det siste at jeg ikke har lagt skikkelig merke til den ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9662

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Den blå er det mange av på finn ser jeg nå, ser ikke ut som de blir solgt. Da er jeg ihvertfall bankers på å ikke velge mandarin!
Jeg får se på den sorte igjen i butikken imorgen, det hadde jo vært greit å spare litt på å kjøpe brukt, særlig om jeg ikke får solgt begge vognene like fort, feks.
Jaja. Raport avlegges i morgen, nå er det nattta på overtid;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9663

Natta :) Sov godt og lykke til på titting imorgen.
Gleder meg til å bli oppdatert.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fargevalg 14 år 11 måneder siden #9785

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Når det gjelder tfk så tror jeg faktisk at jeg synes svart er mest anonym og stilig:)

Men den brune er også veldig fin! Du har rett i at den olivenfargede ser litt brun ut, men om du ser vognene på siden av hverandre så ser du at den i brune er mye brunere:) Begge de to fargene er egentlig fine, men tror nok jeg holder en knapp på den brune:)

Blir spennende å se hva du bestemmer deg for:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.660 sekunder