Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Enda mer TFK!

Enda mer TFK! 14 år 11 måneder siden #9427

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Nå har jeg lest brukervirderingene her inne, men skulle likt å høre om dere som har/har hatt joggster twist har enda litt mer å si om den?
Som feks fra og til hvilken alder dere har brukt sportsdelen, og når den passet best.
Og er det ikke parkeringsbrems på den, bare håndbrems?
Og hvordan er den på vinterføre, gjerne sammenlignet med andre 3-hjulinger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Enda mer TFK! 14 år 11 måneder siden #9432

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg begynte å bruke sportsdelen da søtnosen var ca 6-7 mnd. det var kun fordi hun reiste seg da opp i sittestilling, og jeg hadde faktisk ikke skjønt at de hempene som var under madrassen på siden av dypbagen var selefeste til akkurat denne perioden :laugh: :laugh:

Men, det funket fint, den store titteluken gav meg god oversikt over henne selv om hun var vendt fra meg. Sportsdelen er utroolig stor, så den hadde vel passet godt fortsatt (3,5 år gml). hun druknet litt i sportsdelen frem til hun var rundet året, men heller det enn at hun kunne falle ut av dypbagen :S

mht bremsen, så er det en rød "tapp" på håndbremsen, som fungerer som parkbrems, da den låser håndbremsen. Jeg syntes den fungerte fint på vinterføre, man må bare passe på å låse forhjulet i forovervendt posisjon når det er mye sne ;) Den fungerer utmerket når det er glatt føre, pga håndbremsen følte jeg jeg hadde bedre kontroll på vognen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Enda mer TFK! 14 år 11 måneder siden #9469

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så godt å høre! Jeg blir mer og mer oppsatt å tfk, kjenner jeg. Vi var og så på den og prøvde den alle tre igjen idag. Symre satt oppi ganske lenge mens vi tittet og prøvekjørte. Da vi løftet henne ut og satte henne tilbake i mistralen begynte hun å hyltute :laugh:

Hvordan syns du den var mtp stabilitet? tenker spesielt på vinteren, men også fortauskanter, brostein, og på når symre blir større og vil klatre inn og ut av vognen på egenhånd.

Eneste jeg reagerte på idag var for øvrig at kalesjen bråker. er det så vanskelig å lage lydløs kalesjened- og oppfelling :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.546 sekunder