Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mistral!!!?

Mistral!!!? 15 år 7 timer siden #9271

Ikke noe spesielt mål og mening med dette, er bare nyskjerrig ;)
Har jo ikke brukt for ny vogn, men ser så utrolig mange rundt forbi skryte villt av mistralen! Er den virkelig sååå god? Nesten så jeg må kjøpe en, bare for å prøve :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Mistral!!!? 14 år 11 måneder siden #9285

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg syns det altså, virkelig! Vet ikke om jeg ville hatt den til nyfødt, syns det var så greit å gynge Symre i søvn i simoen, det er ikke fult så mye fjæring i mistralen. Men sånn fra 3-4 mnd syns jeg den er helt strålende.

Har hatt 07 og 08, med og uten lufthjul.Supergod å trille (jeg har solgt lufthjulene, syns egentlig ikke de er nødvendige, men spør meg om jeg angrer når vinteren er tilbake ;) )

Merker litt forskjellpå modellene, 08 har littebitt bedre demping, men det kan jo være fordi 07-en var slitt. Litt mer forsteerking på 08. 009 sns jeg er stygg ;) og den ser mindre ut også, merkelig nok.

Handlekurven er som handlekurver flest hvis man ikke vil ha simo eller emmaljunga, ikke bedre eller verre enn mange andre.
Mange 4-hjuklinger er v eldig høye, jeg syns det er greit at symre når tiden kommer kan komme seg inn og iut av vognen selv.
Eneste jeg savner en fjerde sittestilling, og kanskje litt brattere full sittestilling, men jeg vet ikke om det går an nesten jeg, den er veldig bratt egentlig.

Elsker stoffet og kvaliteten i kalesjen og hele vognen på 08-modellen. ordentlig solid, men mykt og godt.
Også er de så fiiine, særlig med stormtrekket, gleder meg til vintern ;) :laugh:
Også elsker jeg alt tilbehøret til teutonia, selv om mye selvsagt kan brukes til andre vogner også!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.562 sekunder