Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder nr2 vogn til 3 måneders baby
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: nr2 vogn til 3 måneders baby

nr2 vogn til 3 måneders baby 15 år 10 måneder siden #903

vi skal på ferie, og derfor må vi ha oss en ny vogn. Vi har en emmaljunga-vogn, men den er for stor og tung til å ta med på ferie. Vi skal kjøre bil, og skal også ha med oss hunden vår. Derfor trenger vi en lett vogn som ikke tar stor plass i bilen. Den skal heller ikke koste en formue...
Vi går mye på tur, også på grus. Derfor tror jeg det er en fordel om ikke hjulene er alt for små.
Hvilken vogn anbefaler dere?
Kan en 3 måneders gammel baby bruke trille? Kjøper man da en mykbag inni?
Dette er min første baby, så dette med vogner har jeg ingen peiling på...

JEg håper dere ekspertene kan hjelpe meg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:nr2 vogn til 3 måneders baby 15 år 10 måneder siden #904

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei!

Ikke alltid så lett dette med å finne vogn. Siden babyen din er bare 3 måneder, det er det viktig at en vogn/trille har god og flat nok liggestilling.

Du kan bruke en trille, ja, så fremt den har god liggestilling, og jeg tror demping også vil være viktig. Du har bare en softbag eller et myk underlag til.

Du kan ta en titt på GT safari. Den har helt flat liggestilling, og du kan bruke softbag i den. Målene på vogna sammenlagt er: Ca. 90x58x42 cm. Vekt er 12,5 kg. Du kan lese mer om den her:

www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari.html

Hovedbildet her på barnevognguiden av vogna, er ikke et bilde av en GT safari, men en Ez Strider fra instep. Bildet av GT safari er på midten av siden, den røde vogna.

Gt safari selges på Deal.no til 1999,- oG det er visst 08 modellen. Biteringen.no selger 07 modellen til 2490,- Forskjellen på 07 og 08 modellen er at 08 modellen har store hjul bak. 07 modellen har like store hjul foran og bak. Hadde selv 07 modellen.

Håper noen andre også kan gi deg noen gode tips om vogner. Det er bare denne jeg kommer på akkurat nå.

Lykke til med vognvalg :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.628 sekunder