Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak

Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #884

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
Er det noen som vet om en vogn som er ganske liten, og samtidig har mulighet til å ha barnet vendt mot den som triller? Ønsker meg en vogn som er mye lettere og mindre enn den jeg har, emmaljunga edge duo combi, og som er lettere å styre... Hele vogna må få plass i bagasjerommet i bilen, uten noe demontering.
Siste endring: 15 år 10 måneder siden av Solfrid.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #885

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hører mange snakker varmt om Teutonia spirit s3, den har vendbar sittedel. Fin å se på er den også. Virker som en veldig bra sportsvogn!

Her kan du lese brukererfaringer om den:

www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-spirit-s3.html

Emmaljunga har visst endel vogner med vendbart styre om jeg ikke tar feil. Men vil tro at de ikke er så små sammenlagt. Du kan jo sjekke emmaljungas hjemmesider:)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #894

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
Både Emmaljunga og Teutonia Spirit S3 blir større enn det jeg hadde tenkt. De er omtrent på samme størrelse sammenlagt, selv om jeg tror at teutonian er mer lettkjørt da. -og fin er den og :)
Vanskelig å finne en nett og lett vogn som er vendbar altså... begynner å lure på om vogna jeg ønsker meg ikke finnes... :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #925

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, har inntrykk av at det ikke er så mye å velge mellom når det gjelder vogner med vendbart sete/håndtak. Quinnys 3 xl kan vel sittedelen sunus, men har hørt så mye negativt om den. Og den er vel heller ikke så liten sammenlagt. Kan man ikke snu setet på Bugaboo cameleon? Størrelsen på den sammenslått er ifølge barnevognguiden 85 x 35 x 58 cm. Og så har du jo den sportstrillen fra Carena, Freeride eller noe med vendbart håndtak. Håper du kommer over det rette vogna! :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #932

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
Finner jo en del vogner her på siden med vendbart sete eller håndtak, men så finner jeg ikke ut hvordan jeg skal få kjøpt dem.. Det er ikke mange kompakte vogner som er å få kjøpt på butikker i Norge ihvertfall.
så på TFK Pro 3, som har vendbart sete, og er bittelitt mindre enn den jeg har sammenlagt, den skal gå akkurat i bilen tror jeg... Men det må være en gammel modell tror jeg, for når jeg gikk inn på siden til TFK så stod den ikke på lista over produkter. Så da er jeg like langt.

Så lurer på om det blir en lett joggevogn på meg, vurderer BabyJogger City, TFK, OTH, Quinny Speedi, noe i den dur. Likte GT Safari, men synes ikke den var så fin å se på.. Nå må jeg finne meg et forum der jeg kan få anbefalt vogn :)

...Gullungen har jo ikke noe imot å sitte framovervendt, er snart 1 år! men det er kjedelig for mamma...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #933

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
eller jeg mener ikke JOGGEvogn da, men den stilen...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #997

Sjekk ut Teutonia Mistral S kanskje...ikke direkte "joggevognstil", men en nett vogn som tar liten plass sammenlagt, har både vendbar innsats og styre, fire hjul for stabilitet, men sving på de to fremste.
Rampetert april 2006 & Rampetutt juli 2008

TFK Joggster Twist | Stokke Xplory | Maclaren Techno XT
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sportsvogn med vendbart sete eller håndtak 15 år 10 måneder siden #1015

  • mette79
  • mette79's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 7
på Babysmart Travel kan man snu hele setet. Har ikke vogna selv, men andre skryter av den. Fås bl.a hos Reflex vet jeg.B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.692 sekunder