Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min!

Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 5 dager siden #8596

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Da har jeg bestemt meg for å legge den ut igjen.
Men nå skal det gå smertefritt for seg, og jeg vil gjerne ha konkrete forslag og generelle innspill til utformingen av annonsen, prissetting osv.

Vognen:
er en 2007-modell svart teutonia mistral
er noe falmet på kalesjen
mangler en liten svart plastdings uten funksjon
er ellers i god stand
og
er oppgradert med lufthjul

Tilbehør:
fotpose
softbag
standard gjennomstiktig regntrekk
Vurderer å slenge med teutonia insektsnettet også, for det skjønner jeg ikke bæret av selv ;) :laugh:

Tror ikke jeg orker mer styr, så vil helst ikke sende. er en del i asker, oslo og på lørenskog, så levering der kan ordnes, men ellers ser jeg helst at den hentes her i drammen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 5 dager siden #8597

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Her er et forslag :)

Teutonia mistral 2007 modell vurderes solgt (Overskrift)

Farge sort.
Pent brukt og i god stand.
Kalesjen er en anelse falmet.
Lufthjul.
God å trille.
Brukt til kun ett barn (?)i XXX måneder (evt. ha dette med om vogna er brukt til bare et barn).
Fotpose, softbag, regntrekk og insektsnett er inkludert i prisen.

Vognen må hentes i Drammen (hadde ikke orket levere en vogn jeg skal selge, med mindre det er sending via post det er snakk om. Er kjøper interessert, får h*n hente den selv ;)

Så skrur du opp prisen så mye som du har samvittighet for ;)

Legg ved flere bilder av vogna fra ulik vinkel.

Er ikke så kjent med Teutonias vogner og priser/bruktpriser, så det e rmulig andre kan gi deg bedre forslag til pris.
Hva med å starte på 2600-2700, så kan den evt. prutes litt ned?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 15 år 5 dager siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 5 dager siden #8600

Synst du kan legge prisen på vertfall 3000,-. Fikk du ikke bud på 3500,- sist? Du har jo både lufthjul, softbag og alt :)

Og ikke ta bilder i direkte sollys, da ser ofte vognene ekstra blasse ut i fargen :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 5 dager siden #8602

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg tror jeg ville prøvd meg på 3500,- først.
Ser at Mistralene med lufthjul er populære om dagen, og det er ofte de som går først.
Og du har jo en del ekstra utstyr, så jeg vil ikke tro at 3500,- er for mye.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8608

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så flott at noe gir deg bedre prisforslag :) Glem det jeg gav deg, har overhodet ikke peiling på de T.vognene. Prøv å få mest mulig, så setter du evt. proisen ned om du ikke får solgt. Og viktig: ha litt is i magen >:)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8611

SORT TEUTONIA MISTRAL 07 MODELL SELGES!

Selger nå vognen min grunnet et lite tilfelle av vogndilla. Vogna er veldig god å trille, full liggestilling, fotbrettet kan og stilles i forskjellige posisjoner. Håndtaket kan og reguleres i høyden, og det kan vippes over slik at du selv velger om du vil ha barnet fra eller mot deg.
Pent brukt!

Pris: 3500,-
Nypris: XXXX,-

Vognen:
2007-modell svart teutonia mistral
Den er noe falmet på kalesjen, men det syntes ikke godt ( så nemlig annonsen du hadde ute fra av )
Vognen er ellers i god stand.

VOGNEN ER OPPGRADERT MED LUFTHJUL!!

Ekstra utstyr:
fotpose
softbag
standard gjennomstiktig regntrekk
Myggnetting ( så kan du kjøpe nytt myggnetting fra Tinkafu med MARIHØNER på ) :P

Vognen må hentes i Drammen. Sender ikke. Kan være behjelpelig med levering i drammen og inn inn mot oslo.
Siste endring: 15 år 4 dager siden av GuttemammaX2.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8612

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Det er mange som pruter, så jeg ville satt den til 3500 og heller vært villig til å gå ned til 3000.
Lykke til!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8621

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Ja, jeg har også erfart at det heller er bedre å sette litt for høy pris. For du vil uansett ha folk som pruter, og da er det greit å tilslutt sitte igjen med det du egentlig ønsker (hvis du da ikke er heldig å får solgt til den prisen du skriver).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8629

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
takk for tips og forslah folkens! Skal fikse det ikveld. ganske så lei av finnannonser nå altså ;)
Is i magen ser jeg det foreslås lenger opp her. særlig :laugh: Får sette den til 3500 da. eller, hmm. æsj, vet ikke om jeg har samvittighet til det jeg. tror ikke jeg ville gitt det. Jeg kjøpte jo min nærmest ubrukte 08-modell til 3000 ;) men den var kjøpt i sverige for 3900 svenske da.
men uff :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8633

Sett den til 3500,- :) Må ikke ha dårlig samvittighet for det. Din nye hadde jo verken lufthjul eller softbag :) Og du vet aldri om folk pruter mye ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8634

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
da sier jeg 3500 her nå, og så kan dere begynne å inngå veddemål med pengeinnsats om jeg feiger ut eller ei iløpet av kvelden :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8635

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Nei, nei, nei, du må IKKE ha dårlig samvittighet.
Det er jo markedet som bestemmer pris, og hvis da noen er villig til å gi 3500,-, så er det bare å smile og være glad. Kjøperen skal jo ikke tjene på at du har gjort et godt kjøp.
Jeg har selv solgt vogner videre for det samme eller mer enn det jeg selv ga.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8636

Du må ikke ha dårlig samvittighet for å sette den litt høyt... som de andre sier så er det alltid noen som pruter.. og du KAN gå litt ned om du vil det selv.. men for all del ha litt IS I MAGEN snuppa... det lønner seg!!!

Masse lykke til...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8651

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Nei, for all del :) Styr unna dårlig samvittighet (kjenner følelsen) så godt du bare klarer.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8656

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jepp, da er det gjort, satte den til 3500.

Nå lurer jeg bare på oim jeg skal laste opp de halvdårlige bildene jeg har fra før av (tatt i sterkt sollys) eller vente helt til i morgen kveld og pakke opp igjen og montere og styre få tatt noen bedre?

Men is i magen? Neppe :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8659

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Mitt råd er: Ta nye bilder. Da "tror" folk gjerne dette er et nytt funn, en vogn som ikke har vært på Finn tidligere. Bilder selger virkelig!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8661

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Evenuelt, om du er utålmodig, kan du legge den ut i kveld med de gamle bildene, og ta nye i morgen og bytte ut alle de gamle bildene da.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8662

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Skulle akkurat til å skrive det Empa skrev. Du kan legge ut de gamle bildene i kveld, og så ta ny bilder i morgen. Vet hvor utålmodig man kan bli når man skal selge noe :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8663

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
æsj, akkurat det jeg ikke ville høre ;) har sirlig demontert den og pakket den i plast og lagt den på loftet. stønn og sukk og akk :laugh:
Jaja, får gjøre det da, legge ut et par dårlige idag og ta nye i morgen.
Nå er jeg rimnelig lei den vogna altså!! :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8665

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Er jo kanskje likeså greit. Kan være lurt å ha den ferdig montert og klar når kjøper kommer og vil se den :)Og siden du ikke skal sende den er det slettes ikke dumt å sette den sammen igjen.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8667

Kan jo hende noen kommer for prøvetrilling også ;) Sett den sammen og ta nye bilder. Det lønner seg nok.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8668

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Vogngal skrev:
Skulle akkurat til å skrive det Empa skrev. Du kan legge ut de gamle bildene i kveld, og så ta ny bilder i morgen. Vet hvor utålmodig man kan bli når man skal selge noe :laugh:

jepp, skal få gjort det!
Og ja, det er håpløst. Timmyen solgte jeg også til første og beste. 6 måneder gammel, nydelig fashion brun 2008-modell med carena softbag og tinkafu myggnetting for 1700, i tillegg til at jeg leverte den på lillestrøm :woohoo: :blush:

Empa, ja like greit absolutt! Vi har bare så lite plass her. Skulle tro vi hadde god plass med to etasjer, kjeller og loft og nesten 100 kvadrat, men det er noe som heter rot og søppel :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 4 dager siden #8671

Lykke til med salget da:)

Fine bilder er kjempeviktig så sikkert lurt å ta nye:) :) :)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8741

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så mye for is i magen, folkens! la jo ut annonsen med dårlige bilder igår kveld. Da jeg våknet i dag morges var det kommet inn en interessemelding på mobilen, og mannen hennes kom for å se på den og tok den med seg idag morges klokken 9! Til prisen jeg hadde satt! Han var skikkelig hyggelig, og det er samboeren hans også som jeg har meldet en del med.
Håper oppriktig de blir fornøyde! Er jo gjerne damene som er mest nøye, og hun var jo ikke med 9og fikk sett hvordan det er med falmingen og sånt..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8743

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så flott at du fikk solgt vogna til den prisen du hadde satt da :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8744

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja! Kjempegøy. Selv om jeg hadde tenkt å øve på is i magen denne gangen da :laugh: også hadde jeg jo ikke tenkt meg mer enn 3000 for den da.. de er så greie at jeg nesten satte ned prisen på eget initiativ, men så tenkte jeg på hva dere ville sagt :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8746

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Haha :) Ja, det var godt for lommeboka di at du hadde oss i tankene.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8750

Nå ble jeg gla på dine vegner Marihøna :) Godt at salget endelig er overstått, og at vognen fikk gode nye eiere ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8753

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
takk :) håper bare hun ble fornøyd også, at de ikke vil heve kjøpet eller noe! Jeg forventer visst alltid det verste ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8756

SÅ BRA!!!

Barnashus neste eller???:P :laugh: :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8758

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
åh ja fy flate det hadde vært noe. æsj altså. Nei, det blir husleie eller regninger :( :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8759

Det går helt sikkert fint :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8768

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Grattis med salg!

Der ser du at det ofte lønner seg å sette prisen litt høyere :laugh:
Deilig at salget gikk så greit da!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8771

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jepp, deilig absolutt! Så lenge jeg ikke får noen klager ihvertfall!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8779

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Tviler på at du får noen klager.
Han har jo tross alt vært og hentet den, og hadde dama hans vært sånn pirkete hadde hun sikkert vært med for å se over vognen

Tror du kan slappe av og være fornøyd med det salget gitt. Det var jo tross alt på tide etter alt det styret med hun forrige.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp meg med å lage ny Finn-annonse for Mistralen min! 15 år 3 dager siden #8781

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja vi får se får se, klarer visst ikke slappe av jeg ;)
Også må jeg slenge meg rundt og finne den hersens kvitteringen, har rotet bort den også :( Skal ettersende den om jeg finner den. De burde lage kvitteringer i A3-format i stål altså, jeg greier aldri ta vare på de små papirlappene!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.515 sekunder