Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: TFK

TFK 15 år 6 dager siden #8491

Har det nye vendbare setet til TFK kommet i salg enda?
Noen her inne som har det?
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK 15 år 6 dager siden #8493

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Tror ikke det er kommet i butikken ennå nei. Har i hvertfall ikke hørt om noen som har fått tak i det ennå. Det ser jo veldig genialt ut da, så det blir spennende å se det irl.
Kanskje det blir en god grunn til å kjøpe tfk da :laugh:

Men stemmer det at det ekstrasete bare kan brukes til 18 mnd, eller blander jeg nå?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK 15 år 6 dager siden #8497

Ja tror det stemmer. Men det er ingen hindring her for snuppa veier ikke mer en ca 8 kg.

Problemet er at jeg er blitt så glad i OTH men kan dette setet utkonkurere OTH tro?

Jeg synes vel ikke TFK er like pen å se på men den har mange praktiske løsninger da:)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK 15 år 6 dager siden #8501

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Men hvor mange kg er 18 mnd da???

Det er jo utrolig stor forskjell på hvor store/små barna er. Syns det alltid er så merkelig når det står alder og ikke vekt jeg. For det må jo være vekt og lengde som avgjør hvor lenge den kan brukes, ikke alder :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK 15 år 6 dager siden #8503

Hehe jeg trodde du hadde skrevet 18 kg jeg for jeg også tenkte at kiloene var avgjørende:unsure:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK 15 år 6 dager siden #8505

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Det står sikkert på bagen/setet eller infoen om det når det kommer hvor mye vekt den tåler. Men om det er laget for barn opp til 18 mnd rekner jeg med at de har tatt utgangspunkt i gjennomsnittsvekt for 18 mnd som ett minimum for vektbegrensningen, ellers er det jo ikke mye vits i... Og selv om man selvsagt skal ta hensyn til vektbegrensning så legger de vel i ett visst slingringsmonn iforhold til max.vekt.

Så bagen til salgs på babyplaneten.no, men vet ikke om det var på lager. Stod ingenting om at det var forhåndssalg så rekner med det uansett må være ret rundt hjørnet:)

Går jo an å evt. sende en mail der å spørre om vekten:)

Når det gjelder tfk vs oth vil jeg tro at når barnet er så lite at man gjerne vil ha det vendt mot seg så veier fordelene med tfk opp for den bedre trillekomforten til oth. Er jo ikke bare mulighet for vendbar bag, men også håndbrems, større sittedel, sittedel i pustende materiale, regulerbart fotbrett, mindre sammenlagt, noe billigere, større bag osv.
Er veldig oth-fan, men det er tfk og brio go som står øverst på ønskelisten når det kommer ny baby en gang:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.481 sekunder