Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee....
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee....

Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8152

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, jeg er ikke helt god :) Men jeg har så lyst på en Bee....Si at jeg skal slutte. Hehe.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8155

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nehei, for om du kjøper bee og tester den kan du anmelde den her :laugh:
Hvis du har råd til å betale mellomlegget er det jo bar spennende med ny vogn! så lenge du tester den i butikken først :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8165

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kan godt være snill og si at questen er en god trille som du ikke trenger å skifte ut, du som har så mange andre vogner:) Questen er jo tross alt lett og veldig liten så må jo være super å med i bilen!

Meeen så kan jeg være litt stygg og si at du som venter en liten faktisk kan ha bedre nytte av bee som trille. Du kan ha bilstol på den, du kan ha babyen vendt mot deg, den har full liggestilling og med nyfødtinnlegg kan den brukes fra starten av. Lunere kalesje har den også. Så virker den så god å trille:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8166

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, det er fler for-argumenter enn mot.....hehe.....Hmmm
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8168

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Er nok flere for argumenter ja:laugh:

Men er jo ett godt motargument at du nok har andre vogner som kan dekke de områdene som bee har i forhold til quest. Det var en litt kronglete setning, men håper du forstod:laugh:

Blir egentlig bee veldig mye mindre enn cameleon sammenlagt? Altså så mye at det faktisk er vits i å ha begge? Da blir vel questen mindre. Så varer den kanskje litt lengre, er jp mange som klager på at bee blir fort liten (smal).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8244

Jeg sitter også å tenker på triller om dagen, Det er vel bee eller Maclaren jeg kunne tenke meg. Men tror dere det vil lønne seg å begynne med Bee og så bytte til Maclaren etterhvert? Snuppa er 10 mnd.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8246

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Til en på 10 mnd hadde jeg nok kjøpt en Bee ja, så kan du evt bytte til Maclaren når du trenger en midre/nettere trille.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8253

så bra det var det svaret jeg håpet på, Åp den måten får jeg jo prøvd begge vognene:laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8256

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Bare hyggelig :laugh:

Har du råd til Bee hadde jeg helt klart kjøpt den.

Hvilken farge var det du ønsket deg igjen? Tror du har sagt det før, men korttidshukommelsen min er det så som så med.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8258

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Huff, nei tror jeg skal PRØVE å vente. Og heller se an behovet til høsten. Har sett bilder av veldig store barn i Bee, så sånt sett tror jeg det skal gå bra. Men så har det seg jo slik at jeg snart har to barn med vognbehov, så det er også en grunn til å se det litt an.

Men vær ikke forundret om jeg plutselig har shoppa....
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8262

Vogngal skrev:
Bare hyggelig :laugh:

Har du råd til Bee hadde jeg helt klart kjøpt den.

Hvilken farge var det du ønsket deg igjen? Tror du har sagt det før, men korttidshukommelsen min er det så som så med.

Khaki er vel den jeg synes er finest så det må jo bli den, men plutselig så ombestemmer jeg meg så hvem vet:laugh:

Empa er du sikker på at du vil vente??? jeg håpet å høre hva du syntes :laugh: :laugh: :laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8269

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, tror det, iallefall idag. Skal nok si ifra om lysten tar overhånd og jeg løper bort og kjøper en ;)(bor altfor nært Babyshop...)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8272

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
:laugh: :laugh: :laugh:

Er glad jeg i hvertfall har et stykke til Babyshop og Barnas Hus.
Farlig å bo nærme slike butikker.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8274

Jeg bor også ganske nære baby shop så det blir ofte trilletur ditt. De som jobber der tror sikkert jeg er litt rar:laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8275

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
:laugh:

Hadde jeg bodd i gangavstand hadde jeg sikkert tatt meg en tur hver dag :laugh:

Handler du ofte eller er du bare innom å titter?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8276

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
juniprinsesse skrev:
Jeg bor også ganske nære baby shop så det blir ofte trilletur ditt. De som jobber der tror sikkert jeg er litt rar:laugh:

Er nok samme her :) De må tro jeg ikke har noe liv! Hehe.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8278

Det blir ofte til at jeg kjøper noe, men har jo ikke akurat råd til å kjøpe vogner og utstyr hele tden selv om jeg gjerne skulle ønske det:) Så det blir vel heller litt klær og små ting til snuppa.
Men ofte går jeg bare å titter også:)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8279

God morgen!:)
Du burde vente til konkurransen er over, kanksje du vinner enn bee!;) Men jeg skjønner deg godt, jeg har litt lyst til å selge trillen min...er jo litt gammel! men blir nok nødt til å beholde den..:blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 1 uke siden #8332

Ja man kan jo håpe på å vinne:) :) :)

Det hadde vært utrolig gøy da!!!!!
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Sitter og lurer på om jeg skal selge Maclaren Quest, og kjøpe ny Bee.... 15 år 6 dager siden #8379

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, kan nok vente. Men jeg tror aldri jeg vinner den.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.845 sekunder