Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Vogn og personlighet
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogn og personlighet

Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8114

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Så reklamen på discovery med hunder og deres eiere, hvordn man velger hunder som likner en selv. Så da begynte jeg å tenke på om dette gjelder barnevogner også :laugh:

Hvilken vogn har du(hatt), og hvordan står den til personligheten din? :p

-Den brune og turkise Cybexen min står til retro-Mari som elsker alt som ser litt gammeldags ut!
-Den grønne mistralen står til sporty-Mari som elsker Finse og Nordmarka!
-Den tåkeblå Simoen (solgt :( ) står til nostalgi-Mari, som kler seg i kjoler fra noa noa, elsker kunst og arkitektur og historie, og er innmari jålete også til hverdags ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8124

  • LilleVirre
  • LilleVirre's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Marsgutt-2008 + Aprilbaby-2010 :)
  • Innlegg: 807
Tja.. sort Emmaljunga Edge duo Kombi, sort Simo 123..
Ganske traust og kjedelig vel jeg si!:P

Det er vel den spreke siden som popper frem nå som jeg har lyst på blått, rødt, lime.. :laugh:
Og faktisk 3-hjulinger!

Så vet ikke jeg.. En salig blanding? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8125

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
haha :laugh: :laugh: Ja, noen bruker tid på hunder, andre på barnevogner. Hunder har jo en levende personlighet, men det har vel jommen meg noen barnevogner også??? :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8127

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
LilleVirre skrev:
Tja.. sort Emmaljunga Edge duo Kombi, sort Simo 123..
Ganske traust og kjedelig vel jeg si!:P

Det er vel den spreke siden som popper frem nå som jeg har lyst på blått, rødt, lime.. :laugh:
Og faktisk 3-hjulinger!

Så vet ikke jeg.. En salig blanding? :)

vågale, du og jeg, som endelig har begynt å tenke på 3-hjulinger. Vågale moteslaver :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8134

Simoen valgte jeg ikke selv, så tror ikke den står så veldig til meg. Eller, marineblått står fint til Marita som reiste rett fra Sjøforsvaret til fødsel ;)

Den sorte teutoniaen står til jaktinnstink Marita. Vanligvis gjalt det menn i mine yngre dager :P Når jeg så en jeg ville ha, så skulle jeg ha han også. Men sånn var det med spiriten - lidenskap og kjærlighet ved første blikk :laugh:

Breezen var billig, og står til alenemamma-Marita :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8147

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: Du er ikke man eater, du er barnevogn-eater, barnevognrundbrenner :laugh: :laugh: Sjøforsvaret du ja, barineblå simo og sort teutonia passernok godt da!
Ang breeze prøvde jeg både den og zapp idag, og synbs faktisk breeze var bedre å kjøre, mindre stiv! Men kvaliteten kan jeg jo ikke si noe om.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8167

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tja, vet ikke helt om jeg velger vogner etter personlighet - kanskje mer etter økonomi:laugh:

Har vel følt meg mest vel med oth-vognene mine, men hva det sier om meg som person vet jeg ikke:laugh: Kanskje litt sporty, urban og kvalitetsbevisst på en gang??

Ellers tenker jeg hele tiden at jeg skal ha en svart vogn, men så ender jeg alltid opp med vogner i farger så jeg er vel ganske fargeglad og det passer kanskje når jeg er i det sprudlene hjørnet:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8169

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: jeg også! Men nå SKAL jeg ha svart neste gang altså! Selv om alle jeg så på både i dag og igår var i andre farger. Nydelige simo 487 i cerise! Brio Sitty i den retroblomstrete brun-orange-grønne, oth i lilla eller brun. jaja!

Vet ikke hvor seriøst jeg mente innlegget altså ;) men er man feks veeeldig motebevvist vil det kanskje være utelukket med en trehjuling, og omvendt. litt interessant å se hva folk velger og hvem de er!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8172

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg tror nok det er noe i det du sier, selv om jeg ikke føler at jeg har akkurat de vognene som passer MEG best akkurat nå (skal jo helst passe behovene til han som sitter I dem også:laugh: ).

Men helt klart at man i mange tilfeller kan se på vognene hvilken type eieren er:) Det er jo egentlig bare å se på vogn, klesstil og hele pakka - da passer vogna ofte godt inn:)

Den brio sitty trillen du nevnte er NYDELIG! Hadde jeg ikke hatt en allerede ville jeg hatt den:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8174

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Har vel heller ikke det, da haddejeg nok hatt den brune mistralen ja ;) men jeg er jo tøff i helgene da, på tur i marka, så det får duge ;)

Ja den er helt fatastisk kul! Hadde jeg trengt en slik trille hadde jeg også kjøpt den! Men jeg har kjøpt et liknende stoff på stoff og stil som jeg skal sy både vognpose og forklekjole til Symre av :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8179

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Kanskje jeg må ta meg en tur på stoff og stil da:laugh: Digger det mønsteret og fargene, så kunne godt tenke meg en pose:)

Så det var kommet stellevesker i samme, så kan jo håpe at det kommer vognposer fra brio også:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8183

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det har kommet vognpose i den stilen! Med noe fleece inni, ganske tykek egentlig, og så syns jeg den var litt sånn ekkel-glatt i ytterstoffet :(
er det stoff og stil i bergen?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8208

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, i Åsane er det kommet en stoff og stil. Har vel vært der ett års tid tror jeg:)

Posene har jeg ikke sett, hadde bare stelleveskene der jeg har sett. Men tykk pose vil vi ikke ha nå:( Og det stoffet hørtes litt ekkelt ut...Er veeeldig kresen på stoffet...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8210

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
lurer på om det erlitt samme stoffet som på elodie detailsposene. Og det er jo flere som er kjempefornøyd med dem, så det er jo mulig du liker dem :)
Ellers så er jeg sånn halvsikker på at jeg så en fleecepose eller et fleecepledd fra brio også. hmmm, et må jeg sjekke i morgen!

Oioi, jeg kan nok bare flytte rett inn på på parkeringsplassen på Åsane jeg. Ikea og stoff og stil og barneutstyrsbutikker på ett sted :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn og personlighet 15 år 1 uke siden #8282

hmmmmm...

Simoen stod jo bare til meg fordi jeg rett og slett elsker den. litt sporty, men samtidig fin.

Gt Sport Swing klikker jeg ikke med i det hele tatt faktisk. Er fornøyd og sånn,,er ikke det... men den er liksom ikke helt meg!!!

Så jeg tror du har rett MariHøna.... :)

Jeg ser for meg at den tåkeblå simoen vil passe HELT perfekt til meg altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.674 sekunder