Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Sing

Brio Sing 15 år 11 måneder siden #806

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Er det noen som har erfaring med den? B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing 15 år 11 måneder siden #812

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har ikke hatt denne vognen selv. Men vurderte å kjøpe den, og var og tittet på/prøvde den i butikken. Virket som en stilig og nett vogn. Jeg synes designet er utrolig lekkert, og den virket lett å kjøre/manøvrere i butikken. Den er rimelig lett til å være en bagvogn med 4 hjul, kun 13 kg. Stor og fin handlekurv. I følge brios nettsider får du sing både med bag og sportsvogdel. Kalesjene på denne vognen virker litt åpen. Ellers vet jeg ikke mer om denne vognen. Håper noen kan gi deg et bedre svar! Du kan ta en nærmere titt på vogna på brios hjemmesider:

www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3

www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing 15 år 11 måneder siden #815

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
det er lagt inn en brukererfaring på den her på BG:) http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-sing.html
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing 15 år 10 måneder siden #875

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
Liten sammenlagt, lett vekt og lett å trille. Vendbar sittedel er pluss synes jeg. Man kan kjøpe bag til. Kalesjen er ganske åpen, liten og festet med litt borre-lås. Litt plast-følelse. Et annet minus er at hjulene gnikser litt og gir en litt sånn billig og plast følelse. Og der kom jeg på enda et minus gitt... det skal være mulig oå legge sammen sportsvogna uten å ta av sittedelen, men jeg fikk ikke til det. Den er litt vanskelig å legge sammen til å begynne med, før man har lært teknikken med å "knekke" den sammen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing 15 år 10 måneder siden #939

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Hei, takk for svar. Har prøvd den i butikken i dag. Lillegutt er 16 mnd, og han har akkurat plass i den når han ligger nå. Tror derfor jeg prøver å finne noe annet. Den bør nok være litt lenger, men synes den er stilig å se på.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing 15 år 10 måneder siden #941

  • Solfrid
  • Solfrid's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 39
ja, den ble ikke brukt mange ganger her... jeg likte at den var liten sammenlagt og hadde vendbart sete da
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.434 sekunder