Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Vogntrekk /vognpose til GT Safari
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogntrekk /vognpose til GT Safari

Vogntrekk /vognpose til GT Safari 15 år 1 uke siden #7971

  • Maisen
  • Maisen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Noen som vet om det kan kjøpes stormtrekk og/eller pose som ekstrautstyr? Mener jeg har lest et sted at vognpose kan kjøpes som ekstrautstyr. Har søkt og søkt, men har ikke funnet noe. Noen som vet?
Er på utkikk etter pose el. trekk el begge deler :)Skal brukes til vår/sommer/høst. Er gjerne en del halvsure sommerdager på disse traktene... Har sett på buggysnuggle og stay-up (nicolinesverden)
Noen som har andre forslag?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogntrekk /vognpose til GT Safari 15 år 1 uke siden #7972

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
dette vet jeg ingenting om desverre, men har bare hørt positivt omstay-puts! Ellers gar guttemammax2 her inne en GT, så du kan jo se om du får noe svar fra henne etterhvert :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogntrekk /vognpose til GT Safari 15 år 1 uke siden #8032

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg fikk mitt Stay-put weatherproof trekk i postkassen for et par dager siden, og så langt er jeg strålende fornøyd. Har jo ikke fått prøvd det enda, for her er det jo skikkelig sommer om dagen. Men det sitter i hvertfall kjempefint på oth vognen min. Helt genialt med bånd så man kan feste det hvor man vil på vognrammen. Passer sikkert kjempebra på GT Safari også.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogntrekk /vognpose til GT Safari 15 år 1 uke siden #8045

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tror også at denne vil kunne passe til GT :) Ellers har jeg ikk ehørt at man får tak i vogntrekk til GT her til lands. Evt. kan det hende at en universal vogntrekk kan passe (vet Teutonia har en type, som selges på Babyshop).
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.518 sekunder