Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Hvilken søskenvogn er best?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken søskenvogn er best?

Hvilken søskenvogn er best? 15 år 11 måneder siden #796

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Og hvorfor? Kan se ut som vi etterhvert kan få behov for en slik vogn. Har sett på Philandteds vognene og OTH sin søskenvogn, hvordan er disse vognene? Evt. andre vogner dere anbefaler? Blir å brukes til en på to år og en nyfødt, og videre.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 11 måneder siden #802

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
hei,

Kan se ut som? betyr det at du akkurat har funnet ut at dere blir flere i familien?? I så fall - grattiss!!

For å svare deg(hehe) så regnes OTH sin som den beste tvillingvognen. men den er veldig dyr, og du kan ikke snu sittedelen. Hmmm når jeg skriver nå, så kom jeg pluselig på at det er en søskenvogn jeg har hørt har kommet med en ny modell hvor man kan snu sportsvogndelen?... men jeg husker ikke hvilken det er!!!:S ... vent litts, så skal jeg se om jeg finner det ut..

(jeg er forresten godt fornøyd med phil&teds e3 twin:laugh: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 11 måneder siden #803

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Neii, nå husker jeg det!!:laugh: : Det var ikke sittedelen som kunne vendes, men Easy Walkers nye modell har fått separate kalesjer!, det var nemlig en av mine kriterier, og jeg valgte derfor ikke denne siden den da kun hadde en kalesje. Jeg syntes det er rart at det ikke finnes flere tvillingvogner med separate kalesjer? syntes ikke dere?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 11 måneder siden #807

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Takk for svar! Hehe :) Vi har funnet ut at vi skal begynne å prøve på en til ;) Og da blir det to relativt tette. Og siden jeg har vogdilla, tenker jeg litt på vogn allerede ;)

Vil nok vurdere OTH, men den er jo da temmelig dyr. P&T har jeg også hørt mye bra om. EW sin vogn er vel kanskje endel rimeligere enn OTH!?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 11 måneder siden #821

  • Mamsen
  • Mamsen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Hilde
  • Innlegg: 4
Jeg har to tette (to år mellom dem) og er veldig fornøyd med GT safari dobbeltvogna mi. Fordi om sittedelen er vendt forover holder en kontroll med å titte inn til de gjennom titteluken i kalesjen og med soft bag så har jeg nå brukt den både i vinter og sommer. Beste med den er trillekomforten som er fantastisk selv om det sitter på en lett og en tung, samt prisen. Kjøpte min brukt på finn. Kjempefornøyd. Lett å slå sammen og lett i vekt. B)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 10 måneder siden #822

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Tusen takk for svar! Har hatt singelvogna til GT og var kjempefornøyd med den. Hvor lenge tror du den eldste kan sitte i/passe den vogna, til hvilken alder tenker jeg? Brukte du denne vogna fra babyen var nyfødt? Hadde du da softbag og hvor fikk du evt. kjøpt den? Mange spørsmål herfra ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 10 måneder siden #847

Har ikke erfaringer med søskenvogn selv, men har ei venninne som har Phil&Ted sport søskenvogn. Hun skal selge sin nå etter knapt et halvt års bruk, da hun ikke er fornøyd i det hele tatt.
Minsten ligger veldig åpent (særlig på vinteren) og 3-åringen har knapt nok ville sittet i søskendelen (som mest har vært i bruk til og fra barnehagen). Hun synes rett og slett den er for smal og sitter ikke noe godt.

Har alltid sett for meg at disse vognene er helt geniale, men ser nå at de har sine mangler. Men så ser jeg også at Phil&Ted har gjort noen utbedringer på vogna og det er jo strålende.

Ser for meg at jeg kommer til å få bruk for en søskenvogn en vakker dag og da er jo slike diskusjoner gull verdt! Er så vanskelig å vite hva som funker og ikke før man har prøvd det (eller hørt andre som har testet ut). Samtidig så må det jo nevnes at det som funker for noen ikke nødvendigvis funker for andre....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 10 måneder siden #848

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Takk for svar :) Ja, ikkesant! Folk har forskjellige preferanser. Det som funker for noen, trenger ikke funke for alle. Noen ganger kan det bare være greit å rett og slett ta sjangsen og teste ut en vogn, på tvers av det mange andre sier :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilken søskenvogn er best? 15 år 10 måneder siden #880

  • Mamsen
  • Mamsen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Hilde
  • Innlegg: 4
Jeg bruker en Carena soft bag. Ja nå er min to og et halvt og han er lang som en 3 åring, han sitter fint der, så ser ut som jeg har vogna ut han sin periode i hvertfall. Og ja, har brukt soft bagen fra hun var nyfødt. Så får hun ligge nedi vogna etterhvert som hun blir bittelitt større.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.682 sekunder