Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Stokke Xplory !?!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Stokke Xplory !?!

Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7896

Hver gang jeg ser noen med den vognen, så lurer jeg på om den virkelig kan være god? Ikke meningen å fornærme noen.
Men skjønner ikke helt greia med den, er den varm nok om vinteren? Den virker litt stor og høy og liten på samme tid..
Skulle gjenre testet en!B)
Noen som vil dele litt erfaring og tanker?
Mange her som har den?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7898

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har aldri prøvd den. Men skulle gjerne likt å hatt en og testa ut :) Synes den ser råkul ut! Men er i tvil om den er god på snø og ulent terreng. Er flott at barnet sitter vendt mot en, og så høyt oppe :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7901

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har hatt akkurat de samme tankene som deg om den:) Har dessverre ikke erfaring med den, men kunne gjerne tenkt meg å teste den. Nå er det eneste vogna mannen hittil har vært så til de grader negativ til at jeg tror nok aldri jeg får testet den heller:laugh:

Men har prøvetrillet den litt på butikk, og den virker god altså! Ikke noe terrengvogn, men til noenlunde flatt underlag må den være super:) Og kalesjen er ikke så verst heller. Med pose i tror jeg den er bra:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7902

Signerer dere over, jeg er også nyskjerrig på denne vognen:)
Men vet ikke om jeg synes den er fin
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7916

Stokke Xplory er en av de vognene jeg ikke klarer å gjøre meg opp en mening om. Den ene dagen liker jeg den ikke i det hele tatt, den neste drømmer jeg om den :blink:

Men som de andre sier, hadde vert veldig gøy og prøvd den :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7919

Ja.. den er facinerendeB) Håper det er noen som har den her da, som kan gi oss mere info! Står jo litt om den ellers da, virker som folk er fornøyde!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7938

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
mammaentilgutten har den, så du får rope på henne:) Er vel også noen brukererfaringer på den:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7939

Jeg kan skrive litt om denne vognen.
Vi har den, og flere. Men jeg må si at før jeg fikk den var jeg av den oppfatning at den var "støgg". Så fikk jeg prøve en og jeg skal si jeg skiftet mening.

Den er suveren å trille, barnet mitt elsker å sitte i den, sover godt i den, når han endelig sovner. Den er høy for barnet å sitte i, noe som gjør at han får en mye bedre kontakt enn i noen annen vogn.

Den er enkel å legge sammen, det er ikke så mye fjæringer men det gjør ingenting. Men tror nok ikke jeg ville kjørt bare på grus med den, eller rettere sagt små stein. Grus går greit. Snø, tja greit nok.

Men jeg har ikke den som eneste vogn, iallfall ikke når han bare er et år. Jeg føler vel at den ikke blir så lun som andre men grei nok.

Fantastisk i dyrepark, butikksentre og byen. Barnet får med seg alt. Og på kafe er den genial. Snu sete og barnet har med egen stol.

Oppbevaringsposen rommer MYE.
Litt dum å henge stelleveske på så den legger jeg i handlekurv.
Kjempe i trapper.

Har kun hatt den som sportsvogn så jeg kan ikke fortelle om bagdelen.

Men ville anbefalt vognen virkelig. Denne kommer nok ikke vi til å selge før tassen er ferdig med vogn. Det er mannen min og enig i. Den er liksom ikke noe samtaleemne når vi vurderer behovet for de andre vognene. Den regnes bare som fast inventar.:laugh:
Nåværende vognpark:
Brio Spin, Brio Go og Mountain Buggy Swift:)
Siste endring: 15 år 1 uke siden av mammaentilgutten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Stokke Xplory !?! 15 år 1 uke siden #7944

Nå fikk jeg virkelig lyst på den, jeg synes den blir finere nå som det går mot sommer:laugh:
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.852 sekunder