Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Babyjogger City Elite Singel
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Babyjogger City Elite Singel

Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7702

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Er det noen som har erfaring med denne?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17148850 mon tro om dette er et godt kjøp? Ser på anmeldelsene her inne av
babyjogger city singel atn den koster 2700-2900, er det kanskje en annen utgave enn denne elite?

Jeg har jo egentlig bestemt meg for en oth, men jeg vet ikke om jeg noen sinne får råd til den hverken ny eller brukt, kanskje denne kan være et alternativ. Hmmm..

Skal jo (som nevnt i utallige tråder før) ha en trehjuling i tillegg til mistralen. Det er ikke et must at den er god om vinteren pga mistralen. Men vil ha en jeg kan bruke når jeg går skogssti!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7707

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den er så absolutt ett godt kjøp! Og nesten umulig å få tak i brukt, og de går etter min erfaring raskt så skal du ha den må du slå til:) Jeg har lett etter brukt i flere mnd nå og ikke funnet... Vanskelig å få tak i nye også, Barnas Hus er helt tom:(
Selges på babyjogger.no, men der er de dyre, ellers må de importeres.

Testet den ut da jeg kjøpte min siste oth. Valget falt på oth fordi den var mer stabil, babyjogger virket som om den hadde lettere for å tippe bak. Og det har den nok også, men sannsynligvis ikke sånn at det er ett problem. Har lest så mange positive brukererfaringer om den nå i ettertid, ingen som klager på velt eller dårlig stabilitet. SÅ angrer litt på at jeg ikke kjøpte babyjogger den gangen...

Den har etter det jeg fant ut god trillekomfort, en enormt lun kalesje som ingen trehjuling kan måle seg med, ok handlekurv og hele 106 cm i liggelengde. Er ekstremt enkel å legge sammen, og lett ryggregulering (omtrent som oth sin). Veier bare 9 kg, og blir veldig liten sammenslått.

Så løp og kjøp:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7708

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Angående prisen, de koster bare 3000 kr på barnas hus, men de har den som sagt ikke inne. Alle andre steder jeg har funnet koster den mer, mulig at også barnas hus kommer til å justere prisen om de får den inn igjen - det vet jeg ikke.
På babyjogger sine sider koster den vel over 4000 kr, rundt 4500 om jeg ikke husker feil. Har sjekket priser i Sverige og på Ebay og det blir omtrent 4000 minimum om man skal importere nye derfra også...Mulig du som har noen du kjenner kan få sendt den over billigere, men blir nokm ikke særlig mye billigere enn 3000 hvertfall.

Så sånn sett er ikke prisen så ille.

Er en modell som heter Babyjogger city classic også, nesten lik men litt enklere og den er litt billigere så sikkert prisen på den du har sett her inne:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7709

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Uæ, nå ble jeg litt stressa! Vanskelgi å bare skru av oth og gå for en vogn jeg aldri har sett! Ik!
hehe dumt spørsmål, men er den fin å se på syns du? ;) litt vanskelig å se på bildene.
Æsj, dumt at ingen av disse vognene har håndbrems :( Skulle hatt en tfk ja.. ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7711

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
å hjelpe meg. ja da kan jeg vel like gjerne kjøpe en brukt oth da. Da står det ikke på pris, da trenger jeg å finne ut hvilken som passer meg best! Vanskelig..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7712

Jeg har ingen erfaring, men etter det MammasLilleVidunder skirver håper jeg du får den :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7804

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Uæ, nå ble jeg litt stressa! Vanskelgi å bare skru av oth og gå for en vogn jeg aldri har sett! Ik!
hehe dumt spørsmål, men er den fin å se på syns du? ;) litt vanskelig å se på bildene.
Æsj, dumt at ingen av disse vognene har håndbrems :( Skulle hatt en tfk ja.. ;)

Synes den er fin ja, men finest i helsort. Liker ikke så godt de andre fargene, de har alle (alle jeg har sett hvertfall) to ulike farger vognene ser mer ruvende ut synes jeg. Men det er jo smak og behag:)
Med kalesjen oppe så synes jeg den er finere enn oth på utseende.

Og bare den kalesjen er jo verdt å heller satse på denne. Så har den flatere liggestilling (kan ha en softbag i den om ønskelig) og regulerbart fotbrett. Den er lettere enn oth, og som sagt meget enkel å slå sammen og opp. Den blir mindre enn oth, og har en del lenger rygg. Men den slår ikke oth i trillekomfort da:)

Som du sikkert har skjønt så har jeg fryktelig lyst å prøve en babyjogger selv:laugh: Men nå har jeg jo akkurat kjøpt en ny vogn så det får holde for min del. HAr jo til sammen fire vogner nå, så kan ikke forsvare å ha flere i hus:(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7807

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
fire på en gang?? Sukk. da hadde sambo fått fnatt. Hvilke har du igjen? oth og scooter, sitty og..?

Har lyst til å prøve babyjogger før jeg bestemmer meg, jeg. Synd den er vanskelgi å få tak i! men jeg har god tid, vil ha vogn iløpet av våren/tidlig sommer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7817

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, othen ble solgt for en mnds tid siden så den er ute:)

Har en brio kombi - den er ett drog men den er god som babyvogn/sovevogn så den blir nok til vi er ferdig med barn tror jeg:) Så har jeg scooter, sitty og timmy:) Timmyen står i bhg som sovevogn da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7818

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:wohoo: stakkars timmy! vognmishandling! :laugh:
Eller er den gammel, kanskje?
høres uansett ut som en knakende god vognstall!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7821

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den er 2,5 år gammel, så ikke så veldig gammel:) Men de behandler vognene veldig bra og de står alltid oppbevart innendørs så tror den har det bra der:) Ellers hadde jeg nok kjøpt ett gammelt vrak og hatt stående:laugh:

Vognstallen er grei nok den, passer godt for oss nå som minstemann er blitt såpass stor. Men det er (veldig)langt fra drømmevognstallen min:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7822

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
drømmevognstallen må man vel være rik for å få :( Jeg har bommet så fullstendig med valg av mann altså, lærerstudent, vi blir jo barfe aaaaldri rike :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7824

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hm... Denne vogna så jo bra ut, jeg liker liggelengden og at man kan ha softbag :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7826

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, DU får bli rik da:laugh: :laugh:
Men hørtes jo hyggelig ut med en lærerstudent da:) Og blir man rik (uten å vinne eller arve) så er det jo pga av at man jobber ræva av seg. Så er det jo hyggelig å se mannen sin en gang i blandt:)

Tror nok jeg skal klare å få en noenlunde ok vognstall likevel, så får det andre bare bli med drømmen:)

Men om jeg vinner i lotto så tror jeg at jeg flytter inn på barnas hus eller en lignende butikk en helg, bare for å teste ut og finne de riktige vognene med det fineste tilbehøret:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7828

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
håååneidu spentsmurf, nå er det nok for deg tror jeg! Lukk øyne og ører, same lommebok!! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7832

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tror mannen har sperret kortene mine hahaha
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Babyjogger City Elite Singel 15 år 1 uke siden #7879

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
da bare låner du hans;) Han må jo kjøpe seg en vogn han også, du har jo kjøpt vogner til deg:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.200 sekunder