Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Barnevognbytting og låning
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Barnevognbytting og låning

Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7697

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg har hipphurra-fått løfter fra to venninner om å få prøvelåne vognene deres i noen dager! Gleder meg masse, skal bli utrolig artig! :cheer:

Men så lurte hun ene på om hun kunne få låne mistralen min til gjengjeld :woohoo:
Uff. vet ikke om jeg klarer :(
Hadde dere lånt bort vognen(e) deres? Den nyeste favorittvogna til og med?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7698

Hadde en venninne lånt bort til meg, ville jeg lånt bort tilbake :)
Men ville tenkt meg om og sett ann venninnen først. Ville hun tatt ansvar og ordnet opp om det skjedde noe med vognen mens hun hadde den? osv..
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7700

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jada, stoler jo forsåvidt på henne, og vet hun ordner/erstatter om hun ødelegger den. Men det er litt sårt altså, fine vogna til Symre, plettfri og bare noen uker gammel! Jeg er jo så pirkete, tenk om det kommer en pitteliten skrape på den for eksempel. kjempeteit å be henne erstatte hele vogna for en skrape, men jeg vet at det hadde irritert meg grønn, akkurat som at jeg måtte ha ny mistral fordi det irriterte meg at kalesjen var falmet :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7703

Skjønner tankegangen din, det er ikke lett. Jeg vet jo at jeg kommer til å kjøpe en bruktvogn som L kan ha hos pappaen når han skal begynne å være der, fordi jeg er redd for vår dyre vogn.

Tror at de fleste vil være ekstra forsiktig med en vogn som ikke er deres. Og om du bestemmer deg for å låne mistralen bort, kan du jo påpeke at hun må passe veldig godt på den :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7706

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, jeg får skjerpe meg og dele pent ;)
Om den blir alvorlig skadet får jeg jo ny, og det er jo bare gøy det, forsåvidt :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7710

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Om du får låne hennes så blir det jo en smule teit å ikke låne din til henne synes jeg, ny eller ikke:) Da får du heller vente litt til vogna de er eldre før dere byttelåner;)

Om hun er en ansvarlig type så går det nok bra, som mamman til lucas sier så er jo de fleste mer forsiktig med ting som ikke er deres:)

Heldig som har noen å byttelåne med du:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7713

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja jeg har allerede sendt melding og allernådigst sagt ja. jeg er raus altså :laugh:
Gleder meg masse til å få låne de andre ihvertfall! Skal ha en emmaljunga city cross denne helgen, aldri prøvd en emmaljunga før!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7717

Så spennende. Du må fortelle om de til oss etterpå :)

Skulle ønske jeg hadde venninner med OTH eller TFK som jeg kunne byttelånt med *drømme*
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7719

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja jeg oså, ingen av vognene jeg skal låne er blant de jeg ønsker meg da. Men det er jo kjempegøy allikevel!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7723

Er alltid gøy å gjøre seg nye vognerfaringer :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7734

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Niks, hadde ikke lånt bort vogna for annet enn en kort stund. Noen timer kanskje.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7737

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
phew, godt å høre det ikke bare er meg! Men din er jo heeelt flunka ny da, og svinedyr. og fiiiin!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7743

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tja, dersom du låner en vogn så er det jo rett og rimelig at du låner bort tilbake egentlig... Men tror jeg ville passet på å lånt "likt" nytt mot nytt osv.. Dersom noen hadde trengt å låne en vogn av meg fordi det var krise hadde det gått greit å låne bort en eldre vogn for en periode.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7752

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har veldig dårlig erfaring med å låne bort vogn, er nok derfor jeg er så skeptisk. Lånte bort til ei venninne (over en lengere periode). Og det ødela vennskapet vårt...uten å fortelle så mye mer enn det.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7773

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Derfor jeg kun ville lånt bort vogna mi dersom det var en gammel vogn jeg på en måte ikke hadde brukt for selv. blir jo litt som å låne bort huset sitt, bilen eller senga.. jeg låner ikke bort det heller jeg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7776

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei nemlig. den forrige mistralen hadde hun gladelig fått åne så lenge hun ville, men den nye sitter litt lenger inne. men hun skal få lov, det skulle vel egentlig bare mangle når jeg får låne hennes 4 måneder gamle vogn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7777

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Lengre perioder hadde ikke jeg heller lånt bort, med mindre vognen var klar for skraphaugen... Men en helg eller en liten uke bare for å prøve noe annet hadde jeg ikke hatt problem med tror jeg:)

Skummelt med låning av dyre ting når det kommer til vennskap...Du er vel ikke den første som har fått ødelagt vennskap pga av sånt.

Men blir jo spennende å prøve noe annet! City Cross kunne jeg også tenkt meg å låne litt:laugh: Står ikke høyt på ønskelisten akkurat nå, men til en ny baby kunne jeg vurdert den.
Har prøvd emmaljunga nå for første gang da jeg kjøpte scooteren min, og er strålende fornøyd:) Fantastisk god demping og gode hjul på den. Har hørt at emmaljunga generelt skal ha forholdsvis god demping og gode hjul på vognene:)

Du må komme med brukererfaring når du har fått prøvd den:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7782

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
det skal jeg absolutt gjøre! skal låne en bugaboo cameleon (iik, skeptisk) og en easywalker sky også, mitt første forsøk med trehjuling. spennnende! skal legge inn brukererfaring av alle tre :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7790

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Heldiggris! De vognene kunne jeg også veldig godt tenke meg å prøve!

Bugaboo passer rett og slett ikke mine behov, kunne hatt den som bilvogn men det er den litt dyr til:P
Hadde vært supert å få låne den bare for å prøve, håper jeg får noen venninner som kjøper den engang:)
Easywalker kunne jeg også tenkt meg å prøve, har vurdert den flere ganger. Den har måttet gi tapt mot oth her i huset, men da har jeg jo bare prøvetrillet og fått den demonstrert på butikk. Er jo noen helt annet å prøve den i virkligheten. Og når det gjaldt trillekomfort så synes jeg den virket like god som oth, stabil og stødig å trille:)

Når det gjelder trehjuling må du huske at du kanskje trenger litt øvelse før den blir ok å trille, men når man først blir vant med det så er det lett å bli hektet;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7791

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vil også låne litt vogner! Kunne tenkt meg å lånt en tfk joggster x (er det ikke det de nye heter???) en easywalker og oth, en simo kombivogn med vendbart styre (bare for å ha testet den), brio happy med compact understellet, og så kunne jeg tenkt meg å prøvd en emmaljunga cerox og en emmaljunga edge duo, en bee, en teutonia fun og mistral s og jeg tror sikker jeg kunne tenkt meg alle vogner ihele verden, uten den der babytravl icon sport (reklmen fra baranshus over her.... )jeg like rikke utseende på den hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7798

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
er med på å teste alle de der ja! Og buggster x og joggster twist! og en diger emmaljunga mondial!

bugaboo cameleon er nok ikke vognen for meg heller, er mest for moro skyld, fordi jeg har vært så skeptisk og lurt på hva i all verden hun skulle med den som hovedvogn ;)

skal huske at øvelse gjør mester ja, det var litt sånn med ccybexen også, deder svivelhjulene. følte den levde sitt eget liv en stund!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7800

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: Det kan føles noe ukontrollerbart i begynnelsen ja:laugh: Går seg heldigvis fort til:)

Kanskje du virkelig finner drømmevogna nå, og må ut og handle igjen:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7803

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
neineinei, ikke me rnå :laugh:
Med ikke mer nå mener jeg etter bee'en jeg skal vinneog oth'en (eller liknende) jeg skal kjøpe :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7806

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh:
Nei det får kanskje holde en stund det:)

Men kan jo være du liker easywalker så godt at du går for den i stedet for en oth da:) På den annen side så får du jo prøvd disse vognene nå, så da er det jo en god grunn til å kjøpe en annen så du får prøvd flere:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7808

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi den bee'n som du ikke likte da jeg ønsket meg den for noen uker siden og som du også nå drømmer om haha Jeg tror det er flere som har en mening til de får en ny altså! Jeg vurderer seriøst å kjøpe en brukt bee jeg....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7810

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja, jo flere jeg får feid over jo bedre :laugh:
Syns easywalker ser så lang ut jeg da. har ikke bil, så det spiller kanskje ikneg rolle. eller jo, greit å få den inn i taxi og lånebiler og sånt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7812

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
hihi den bee'n som du ikke likte da jeg ønsket meg den for noen uker siden og som du også nå drømmer om haha Jeg tror det er flere som har en mening til de får en ny altså! Jeg vurderer seriøst å kjøpe en brukt bee jeg....

ja sant! det var før jeg så den på ordentlig! man skal ikke dømme vogna på nettbildene har jeg lært, det gjelder også tfk. syns den er mye finere i virkeligheten. mindre ruvende og prangende og rå.

ligger en brukt bee ed rød kalesje på finn! prøvde meg på at sambo kunne få kjøpe ny fiskestang hvos jeg kjøpte vogn, men den gikk ikke hjem :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7813

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Easywalker er ikke lenger enn oth, og den er mindre sammenlagt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7815

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
hihi den bee'n som du ikke likte da jeg ønsket meg den for noen uker siden og som du også nå drømmer om haha Jeg tror det er flere som har en mening til de får en ny altså! Jeg vurderer seriøst å kjøpe en brukt bee jeg....

Mange som har endret mening når det kommer til bugaboo generelt:)
Har sett etter brukt bee en periode tidligere, men det er litt av noen priser de skal ha for dem:( Og ligger det en ute til ok pris så er den jo solgt før en får summet seg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7816

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
og billigere brukt. hmm. Nei, jeg får bare prøve og titte og tenke og vente tror jeg! Trodde jeg hadde en oth halvveis i boks, skulle kjøpe brukt her inne, men det ser litt mørkt ut, så ad får jeg tenke høyt og bredt og lese erfaringer og løpe rundt med målebånd :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7819

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
hehe, lurt å sjekke godt rundt ja:) Godt det ikke bare er meg som er sånn:laugh: Måler, skal se den sammenslått, med ryggen ned, med ryggen opp, skal sjekke kalesjer, bremser og lommer. Må prøvetrille, prøvetrille en gang til og helst tre ulike rett etter hverandre for å sammenligne:laugh: :laugh:
Sikkert ikke drømmekunden nei:laugh: Dessuten kan jeg som oftest mer om vognen enn de som jobber i butikken, og egentlig så synes jeg de bare er i veien men høflig som jeg er så nikker jeg og smiler og ser interessert ut når de kommer med masse info (som jeg som sagt vet allerede):laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7820

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg sier bare hopp av studiene og begynn som barnevogn konsulent! Start et eget firma, et kontor a la NAV eller advokatkontorer og sånt, utelukkende for barnevognrådgivning. Det måtte jo være en knalljobb! så kan du få bruk for litt av jusen men tanke på kjøperrettigheter og sånt ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7823

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, hadde jeg vært rik og ikke trengt å bekymre meg for å få penger inn så kunne jeg ha funnet på noe sånt ja:laugh:
Tror jeg hadde storkost meg på en barneutstyrsforretning også jeg:) Men er ikke noen i nærheten og ikke så gode arbeidstider på butikk så tror jeg fortsetter med studiene jeg;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7825

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det er det jeg tenker også. Har fått meeer enn nok av å stå på jobb til kl 20 på kveldene, jobbe lørdager, søndager, julaften og 17. mai :angry:
Skal bli godt å bli lutfattig student ;) Må bare jobbe hardt gjennom våren så jeg får kjøpt de(n) siste vognen(e) jeg trenger!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7829

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Huff ja, har hatt min andel av de jobbene jeg også. Ett av kriteriene da jeg valgte utdanning var at jeg hadde utsikter til en ok arbeidstid:)
Hva var det du skulle begynne å studere? Tror du har nevnt det tidligere, men er ikke alt jeg får med meg:)

Greit å få de siste vognene i hus ja:) Ellers så kommer det jo noen hyggelige stipender hver semesterstart:) De går fort unna her i huset hvertfall:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7830

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den navideen likte jeg :-) Men det er jo nesten det dette forumet er da... Men, jeg så en knallfin oth på finn her en dag, den var svart med rosa inne (det var da oth... eller???) jo, tror den het coco... hihi LEkker sak.

Jeg tror jeg liker tfk bedre enn oth, fordi tfk ser ut til å ha bedre kalosje. Easywalker sky liker jeg ikke kalosjen på i det hele tatt.

Nesten vogna jeg skal ha skal ha integrert netting. Jeg begynner sierøt å få masse sære krav til vognene mine... Hadde jeg bare klart å finne drømmevogna så jeg slapp å lete hele tidne hihi
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7831

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf skrev:
Den navideen likte jeg :-) Men det er jo nesten det dette forumet er da... Men, jeg så en knallfin oth på finn her en dag, den var svart med rosa inne (det var da oth... eller???) jo, tror den het coco... hihi LEkker sak.

Jeg tror jeg liker tfk bedre enn oth, fordi tfk ser ut til å ha bedre kalosje. Easywalker sky liker jeg ikke kalosjen på i det hele tatt.

Nesten vogna jeg skal ha skal ha integrert netting. Jeg begynner sierøt å få masse sære krav til vognene mine... Hadde jeg bare klart å finne drømmevogna så jeg slapp å lete hele tidne hihi

ja det er oth. Liker noen tirng best med oth og andre ting ved tfk. Håndbrems for eksempel!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7833

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Huff ja, har hatt min andel av de jobbene jeg også. Ett av kriteriene da jeg valgte utdanning var at jeg hadde utsikter til en ok arbeidstid:)
Hva var det du skulle begynne å studere? Tror du har nevnt det tidligere, men er ikke alt jeg får med meg:)

Greit å få de siste vognene i hus ja:) Ellers så kommer det jo noen hyggelige stipender hver semesterstart:) De går fort unna her i huset hvertfall:laugh:

Skal ha norsk og religion på lektorprogrammet. Så blir greie arbeidstider og laaaange ferier som lærer B)
men først 5 lange år uten penger :( Huff og huff. flere barn skulle jeg også gjerne hatt før jeg er ferdig mes studiene!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7834

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm.. når jeg valgte studie så valgte jeg bare noe jeg.. veldig strukturert 19 åring. haha Not
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7835

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Spentsmurf skrev:
Den navideen likte jeg :-) Men det er jo nesten det dette forumet er da... Men, jeg så en knallfin oth på finn her en dag, den var svart med rosa inne (det var da oth... eller???) jo, tror den het coco... hihi LEkker sak.

Jeg tror jeg liker tfk bedre enn oth, fordi tfk ser ut til å ha bedre kalosje. Easywalker sky liker jeg ikke kalosjen på i det hele tatt.

Nesten vogna jeg skal ha skal ha integrert netting. Jeg begynner sierøt å få masse sære krav til vognene mine... Hadde jeg bare klart å finne drømmevogna så jeg slapp å lete hele tidne hihi

Den heter coco ja, er veldig fin:) Den finnes jo i nyeste modell også:)
Liker heller ikke så godt easywalker sin kalesje. Er vel den vognen jeg liker minst utseendemessig av de nevnte her.

Integrert myggnett...må vel bli en tfk på det da;)

Og drømmevogna kan du vel bare gi opp:laugh: Det endrer seg hele tiden her i huset:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7839

Huff jeg for vondt i magen når dere skriver om arbeidstider.. jeg utdaner jeg som sykepleier! hehe, de værste arbeidstidene og helger!
Men stortrives da..så tror det blir bra:) Da har jeg jo tid til å trille til alle døgnets tider også! :P
Men sant at man ikke har råd til alle vognene en gjerne skulle hatt når en studere! Skal ikke klage da,jeg klarte til slutt å overbevise samboer om av TFK jogsster twisy MÅTTE vi bare ha:lol: men kommer jo stadig nye...Noen som har prøvd den nye TFK??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7841

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
MammasLilleVidunder skrev:
Huff ja, har hatt min andel av de jobbene jeg også. Ett av kriteriene da jeg valgte utdanning var at jeg hadde utsikter til en ok arbeidstid:)
Hva var det du skulle begynne å studere? Tror du har nevnt det tidligere, men er ikke alt jeg får med meg:)

Greit å få de siste vognene i hus ja:) Ellers så kommer det jo noen hyggelige stipender hver semesterstart:) De går fort unna her i huset hvertfall:laugh:

Skal ha norsk og religion på lektorprogrammet. Så blir greie arbeidstider og laaaange ferier som lærer B)
men først 5 lange år uten penger :( Huff og huff. flere barn skulle jeg også gjerne hatt før jeg er ferdig mes studiene!

Hørtes spennende ut:) Vurdert lærer jeg også, opp til flere ganger:) Har en grad i sosiologi fra før, og ville supplert med religion og historie. Kom faktisk inn på praktisk pedagogikk deltid i år, men valgte å konsentrere meg om jussen. Feriene må være ideelt når man har små barn altså. Så mange kabaler man slipper å legge ang. sommerferie og barnevakter!
5 år er lenge, men nå bli vel samboeren din ferdig en stund før det? Da går det jo greit:)

Jeg har fått begge ungene under studiet, og mulig jeg satser på å få en til på tampen av studiet:) Går aldeles utmerket det:) Har vært student i 7 år nå, hatt permisjon i to av dem og har 2 år igjen:) Utrolig hva man venner seg til:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7843

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Han har 3 år igjen, så det blir en stund desverre. Men vi overlever! Har jo vært strålende at han ikke har vært i fast jobb nå, han har forelsesning 3 timer om dagen, resten av dagen er han sammen med meg og symre, og så leser han om kveldene. Tror jeg hadde blitt sprø om han var på jobb 8 timer hver dag!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7844

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Studentmamma skrev:
Huff jeg for vondt i magen når dere skriver om arbeidstider.. jeg utdaner jeg som sykepleier! hehe, de værste arbeidstidene og helger!
Men stortrives da..så tror det blir bra:) Da har jeg jo tid til å trille til alle døgnets tider også! :P
Men sant at man ikke har råd til alle vognene en gjerne skulle hatt når en studere! Skal ikke klage da,jeg klarte til slutt å overbevise samboer om av TFK jogsster twisy MÅTTE vi bare ha:lol: men kommer jo stadig nye...Noen som har prøvd den nye TFK??

Man kan jo få dagjobber med vanlig arbeidstid som sykepleier også:) Og det viktigste er jo at man trives:)

Den nye tfken er vel ikke kommet her til lands, er vel i salg i allerede i tyskland og vet at det er noen som har bestilt allerede men ikke hørt om noen som har mottatt den enda:) Så vidt jeg vet er det ingen her inne som har bestilt den - enda;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7846

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Han har 3 år igjen, så det blir en stund desverre. Men vi overlever! Har jo vært strålende at han ikke har vært i fast jobb nå, han har forelsesning 3 timer om dagen, resten av dagen er han sammen med meg og symre, og så leser han om kveldene. Tror jeg hadde blitt sprø om han var på jobb 8 timer hver dag!

Tre år går veldig fort:) Og så lenge man klarer seg noenlunde økonomisk så er den fleksibiliteten man har som student helt super! Angrer ikke ett sekund på at jeg fikk barna under studiene!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7847

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
godt å høre! Jeg blir bare stresset av alle gamle klassekamerater som er ferdige nå :( men de har ikke min flotte samboer eller barn så :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7849

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehe, da kan du tenke deg hvordan jeg føler det:laugh:
de jeg begynte med først er ferdig med masteren sin for to år siden, de jeg begynte på jus med er ferdige til våren, godt over halvparten av de jeg gikk i klasse med på ungdomsskole/vgs er ferdig utdannet for leeenge siden. Og her sitter jeg:laugh:

Men har jo en flott samboer og noen herlige barn jeg aldri ville vært foruten, og det er sant at det veier mye opp:) Heldigvis enda ung:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7852

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
så lenge vi er ferdige før vi går under betegnelsen "ung og viril" kan vi ha det godt med oss selv. går det over den grensa vet vi at vi har drøyd det for lenge og blitt gamle :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7858

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:laugh: :laugh:

Skal være ferdig til jeg er 30 da HÅPER jeg:) Er vel enda ung og viril da??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7859

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja det får vi håpe, for jeg er ferdig når jeg er 29, og det er hvis jeg IKKE får flere barn i mellomtiden :wohoo: ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7877

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skal se at vi begge blir 30 når vi avslutter, og har fått oss en liten til;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7951

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Skal se at vi begge blir 30 når vi avslutter, og har fått oss en liten til;)

Ja, ogdet skulle ikke forundre meg om vi fortsatt sitter her inne og diskuterer vogner :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7956

Hvor gamle er folk her egentlig? Tipper det er flere enn "unge" førstegansmødre som har vogndilla! Tror ikke det kommer til å gå over med det første her! Jeg er 25 og førstegansmor!;) Love it!:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #7959

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg er 24 (idag ;) ) og førstegangs! Ogs ent ute med å starte studiene :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8090

Jeg er 30 og førstegangs så jeg er nåk litt senere ute en dere jeg da.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8102

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg er 28 (om tre dager) og har to:) Fikk første da jeg var 24. Vogndilla rammer nok uansett antall barn og alder:)

Ble forresten inspirert av denne tråden din Marihøna, så har fått ordnet med å låne min tantes maclaren techno xlr (den som er hakket større enn xt):) Hadde liksom ikke tenkt på at jeg kan låne av henne, for hun bor litt unna men vi møtes jo ganske ofte likevel:) Også mulig at jeg får låne en venninnes gt safari en helg, den er noen år gammel men det blir nok bra likevel:)
Og det beste av alt er at ingen av de trenger å låne noe tilbake:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8110

Så heldig du er som har noen å låne av!:)
Jeg har vel kanksje noen da, egnetlig, men tror ikke jeg tør å spørre, de fleste ler bare av vogndilla mi!:ohmy: hehe:whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8112

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg er 28 år og førstegangsmor. Og vogngalskapen slo virkelig til fra dag en...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8115

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ooo strålende, så gøy MammasLille! Glederme gtil å lese vurdering av særlig maclarentrilla!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8117

Jeg er 22 og førstegansmor :) Har ingen og låne av jeg heller. Eller, har jo allerede lånt vogn to ganger, men da har vi vert på tur til de vi har lånt av.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8129

Ja det var vel det om å låne vogn denne tråden handlet om og jeg har mange jeg kunne lånt av, men så er det det at jeg helst ikke vil låne bort mine vogner så da er det jo litt vanskelig å spørre om å låne.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognbytting og låning 15 år 1 uke siden #8130

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Signerer Juniprinsesse! Jeg har ikke så lyst til å låne bort vognene mine.

Men jeg låner gjerne :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.294 sekunder