Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder TFK eller Teutonia?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: TFK eller Teutonia?

TFK eller Teutonia? 16 år 3 dager siden #767

  • maltea
  • maltea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Valgets kvaler... TFK Joggster Twist eller Teutonia Spirit S3?

Hadde i utgangspunktet bestemt meg for TFK, men ivrige selgere viste meg Teutonia Spirit S3. Er den ene bedre enn den andre?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 16 år 2 dager siden #768

  • Berge
  • Berge's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 12
Hei! Det er ikke lett å bestemme seg for hvilken vogn en skal velge, hadde akkurat samme problem. Mitt valg sto mellom TFK og Phil&Teds, kjempe tøffe vogner begge to. Jeg endte opp med Phil&Teds til slutt. Fordi jeg syns att TFK vogna virket litt ustø og skranglete, og veldig stor når en er ute på trille tur, må frem for og se om babyen har det greit. Phil&Teds vogna er liten og lett, ser barnet hele tiden, lang rygg slik at en kan ha vogna ut hele perioden. Jeg er kjempe fornøyd med valg av min vogn. Hadde nok gått for en Teutonia i stedet for TFK. Lykke til med valget, spennende å høre hva du bestemmer deg for.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 16 år 1 dag siden #769

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Det er jo to gode vogner som begge har veldig positiv omtale på BG, men jeg har hatt TFK i snart 2 år, er superfornøyd. Har ikke hatt noen problemer med at den er utstø. En ting den har som Teutonia ikke har, er lufthjul. Dette gjør at den får bedre trilleegenskaper og gir en mer behaglig trilletur for barnet.

Lykke til - ser frem til å høre hva du ender opp med, og hvorfor! :lol:
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 16 år 1 dag siden #770

  • maltea
  • maltea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Grunnen til at jeg egentlig hadde bestemt meg for TFK er pga plassen i sportsdelen. Romslig vogn som en liten sammenslått, men den er ikke veldig "nett". Teutonia sin er litt yndigere å se på. Men om den har mindre plass i sportsdelen i forhold til TFK. Frem og tilbake.... Synes dette er vanskelig. :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 16 år 1 dag siden #771

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
De to vognene har vel litt ulike egenskaper, har de ikke det? Det er jo to knakende gode vogner, men hver på sin måte. Sett opp en liste, da vel - med for og imot, også ser du hvilken som har flest for;)
Berge: TFK tror jeg faktisk har omtrent samme rygglengde som P&T - den er bare i tillegg bredere, som gir mer plass til barnet, og takluken på TFK er jo ganske stor og fin, da... - selvom jeg er enig i at du får en bedre kontakt med barnet gjennom en helt gjennomsiktig bakvegg, og at P&T ser nettere ut..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 16 år 1 dag siden #773

  • Berge
  • Berge's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 12
Hei! Jeg vet du kan få lufthjul til Teutonia og. Lufthjul er veldig greit å ha, gjør trilleturen mer behagelig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 15 år 10 måneder siden #935

  • maltea
  • maltea's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Nå har jeg endelig bestemt meg for vogn... Det ble TFK!!! Ganske tilfeldig at det ble akkurat den, men kjenner jeg er ganske fornøyd med bestillingen. Hvit bag og oliven sportsdelen, gleder meg til den kommer... :) Det er nr to som ska bruke den, men storebror skal få gleden av å bruke den en liten stund først!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:TFK eller Teutonia? 15 år 10 måneder siden #988

Gratulerer med godt valg. Har vært veldig fornøyd med Teutonia selv, men TFK topper faktisk - foruten ikke vendbar sportsvogn, så har den flest +
Rampetert april 2006 & Rampetutt juli 2008

TFK Joggster Twist | Stokke Xplory | Maclaren Techno XT
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.714 sekunder