Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder vendbar sportsdel / reisetrille
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: vendbar sportsdel / reisetrille

vendbar sportsdel / reisetrille 15 år 1 uke siden #7610

  • musihus
  • musihus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Vi har en OTH vogn vi er veldig fornøyd med. Eneste problemet er at vår lille gutt er ganske lang, og allerede nå ved 4,5 mnd har han vokst ut av baggen. Prøvde sportsdelen denne helgen uten særlig hell ;-/ Kan jo være det går seg til, men er redd for at det nok kommer til å ta en stund. Mistenker at årsaken er at han ikke ser mammaen/ pappaen sin når vi triller:dry: .

Er det noen som vet om en sportsvogn eller reisetrille som har vendbart håndtak? Vi kune tenkt oss en vogn nummer to som kan fungere som reisevogn, og som kunne ha fungert som en mellomløsning til han føler seg litt tryggere med å ikke se mamma og pappa?[url][/url]
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vendbar sportsdel / reisetrille 15 år 1 uke siden #7611

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg vet om 2 triller med vendbart sete:

- Bugaboo Bee (selges blant annet hos Barnas Hus og Babyshop)
- Peg Perego Pliko Switch Completo (selges blant annet hos Angelbaby.no)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vendbar sportsdel / reisetrille 15 år 1 uke siden #7623

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Siden det nå er på vei mot sommer så trenger dere ikke tenke på at den skal fungere på vinterføre, og om dere ikke går mye på terreng så er de vognene Vogngal anbefalte gode alternativer.

Bee er vel den letteste, men også med minst sittedel. Peg peregoen er nok lunere/mer støtte rundt barnet og med litt større plass, men en noen tyngre trille.

Var en her inne som kjøpte en vendbar chicco trille for ikke lenge siden, lurer på om den ikke er lagt til på barnevognoversikten her. Om du leter litt bakover finner du sikkert tråden, og der var det link til en tråd hun har på nybaktmamma med bilder o.l. Den så også fin ut:)

Ellers har jeg selv falt veldig for britax vigour. Det er en vogn, og ikke en trille, men den er en forholdsvis liten og lett vogn. Verdt å ta en titt kanskje?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vendbar sportsdel / reisetrille 15 år 1 uke siden #7654

  • musihus
  • musihus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Tusen takk for svar begge to! Jeg har tittet litt rundt, og tror kanskje Britax Vigour 3+ kan fungere :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:vendbar sportsdel / reisetrille 15 år 1 uke siden #7670

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Så bra du har funnet et alternativ i tillegg til de to andre :) Hvor selges Britax Vigour 3+?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.336 sekunder