Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Vogn nr 2

Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #717

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
noen som kan hjelpe meg med en vogn nr to? Har en teutonia prestige i dag. Den skal stå i barnehagen. Trenger da en vogn til turbruk og soving i helgene, og shopping. Er veldig fornøyd med teutonia. Det som er viktig er at den skal vare til han slutter å bruke vogn. Har sett på teutonia S3. Noen andre forslag eller erfaringer?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #718

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Hei!

Vi har nylig kjøpt Easy Walker Sky som en vogn nr. 2.

Denne er en enkel vogn som er veldig lett, så grei å få inn og ut av bil osv. og synes trilleegenskapene er gode. Jeg har også veldig god erfaring med TFK Joggster Twist, denne har masse gode løsninger som bla. håndbrems - men er noe tyngre enn Easy walkeren.

Det høres ut som at den skal brukes relativt allsidig, og hva som passer deg kommer jo veldig an på hvordan du vektlegger de forskjellige egenskapene en vogn har. Ett stalltips for å finne frem til andre gode vogner er å bruke søkefunksjonen her på BG, kryss av for det som er viktig for deg (ie. tre hjul, luftdekk) og så sorterer du på Høyeste Brukerkarakter.

Lykke til, ser frem til å høre hva du ender opp med! :cheer:
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #720

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Tusen takk for utfyllende svar. Har sett litt på de vognene du har nevnt og de ser slett ikke dumme ut. Har også sett at Phil & Ted kommer med en ny vogn. Må si jeg synes den så veldig fin ut. Noen andre erfaringer?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #721

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Åjaaaaa.... den ny Vibe?.....:woohoo: Den syntes jeg også ser råfin ut!! Vet den er sluppet på markedet i USA, så venter i spenning på når den kommer i butikkene her! Ellers er jeg veldig Easy Walker fan, jeg da:P Den er liksom så enkel og grei...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #722

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Da er det vel de vognene som er nevnt her som vil vare ut vogn perioden? Har også veldig lyst på teutonia sin S3, men vil jeg ha den ut vogn perioden da? Eller blir den for kort i ryggen? Jeg har jo en prestige, og S3 er kanskje ganske lik den bortsett fra at den har tre hjul.

Ble veldig fasinert av Phil&Ted sin. Har sett at det er noen som har skrevet inn på tvillingvognen dems her på forumet, og de er kjempe fornøyde. Kanskje den nye vognen kan brukes sammen med softbag også. Har nemlig en teutonia softbag. Regner med at det blir en baby til her etterhvert, og da er det praktisk at vognen kan brukes til begge.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #723

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg har ingen erfaring med S3...:dry: Men phil and teds er kjent for den lange ryggen i vognene, så den kan du være trygg på at du har ut perioden. - bortsett fra litt usikker på dette søskensetet, for det er jo en annen design... har ikke testet dette selv, serru:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 16 år 1 måned siden #724

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Tror jeg må vente til den nye Phil&Ted vognen kommer til Norge. Så får jeg prøve lillegutt i den og S3'en. Det er egentlig de to jeg synes ser finest ut. Synes ikke OTH og esaywalker ser så fine ut. Er skeptisk til at S3 ikke kan brukes ut vognperioden, og da er det liten vits i å innvistere i den. Har jo en prestige fra før. Får prøve dem og spørre litt i butikken. Får håpe butikkpersonalet har litt greie på hva de snakker om da. Synes de på babyshop har mange rare svar og ikke er de så veldig oppdatterte heller. De visste ikke at det gikk an å sette bilsetet på understellet til prestigen en gang. Ble ikke veldig imponert da:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 15 år 11 måneder siden #795

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har du kjøpt vogn? OTH urban jungle er en meget bra vogn! Den er utrolig flott å trille, og har en suveren demping :) Vår lille gutt trives svært godt i den.

Det fine med Philandteds vognene er jo at man kan bruke de som både singelvogn og søskenvogn. Og det er jo meget praktisk om det skulle bli flere små ;)Vurderer en slik vogn selv, som eventuell søskenvogn!

Lykke til med vognvalg!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Vogn nr 2 15 år 11 måneder siden #804

  • anicen
  • anicen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 9
Takk for svar. Jeg har ikke kjøpt vogn enda, litt treg og vanskelig å bestemme seg. Har prøvekjørt OTH, og er enig at den virkelig er god å trille. Synes den er en smule dyr. Har vel funnet ut at jeg skal prøve å finne noe som er litt billigere. Har sett på Brio sing, synes den ser kjempe fin ut. Maxi Cosa Mura ser også bra ut. Er vanskelig dette.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.534 sekunder