Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Empa! (eller andre med erfaring)- noen smp. angående quest
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Empa! (eller andre med erfaring)- noen smp. angående quest

Empa! (eller andre med erfaring)- noen smp. angående quest 15 år 2 uker siden #6929

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Holder vognen til større barn? Tenker på at ryggen ser litt kort ut, men er jo ikke sikkert den er det (*håpe, håpe*:laugh: ).
Og så lurer jeg på om liggestillingen er ok nok til at vi kan bruke den som sovevogn når vi er bortreist:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Empa! (eller andre med erfaring)- noen smp. angående quest 15 år 2 uker siden #6930

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei! Skulle akkurat til å svare deg på det andre innlegget :) Jeg synes ikke ryggen på Quest er kort. MEN jeg synes ikke den er så god som sovevogn. Grei nok, men ikke veldig god. Vår gutt på 19 mnd sover ikke lenge i den, når vi er ute på farten. Problemet er ikke rygglengden eller vinkelen, det er at det ikke blir noen god liggestilling fordi føtterne blir hengende rett ned (som på paraplytriller generelt). På litt mindre barn er ikke det noe problem, fordi setet kan trekkes ut under rumpa på den trillen, om du skjønner hva jeg mener. Men når de blir større, hjelper ikke dette.

Ellers er Questen super fordi den er kjempeliten, lett og tar lite plass sammenlagt. Og den er overraskende god å trille, selv om underlaget er litt ujevnt. Aller helst burde du fått prøvd denne med barnet oppi før du kjøper den. Det vil jeg anbefale.

Synd at du kvitta deg med den andre Maclaren trilla, fordi jeg tror muligens den er bedre til det formålet du er ute etter. Evt. kan du vurdere Peg perego at et eller annet slag?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Empa! (eller andre med erfaring)- noen smp. angående quest 15 år 2 uker siden #6933

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Var litt bekymret for det med beina ja...Hadde håpet at den klaffen som kan løftes opp var lang nok til at beina lå behagelig.

Har vurdert peg perego, men tror kanskje at den blir litt for stor og tung igjen. Da kan jeg like godt gå for den DBSvognen som tross alt har ett mye større bruksområde, og som helt klart holder ut vognperioden.

Får vurdere om det ikke er verdt det å kjøpe en xt igjen da. Så synd at det er nærmest umulig å få tak i dem brukt. Ligger kun noen få xt på finn nå, og de synes jeg er alt for dyre. Betaler ikke 1000 kr for en 4 år gammel xt... Er en til 2000 da, som er lite brukt, men synes egentlig det også blir litt dyrt...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.801 sekunder