Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det?

Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6795

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Var du kommet langt i svangetskapet før du kjøpte din første vogn?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6796

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jeg kjøpte min første vogn da jeg var 8 mnd på vei med min første sønn, og det er så lenge siden som 1993 :blink: Vogna var en Simo classic....og jeg syntes fortsatt den type vogn er pene :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6797

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Kjøpte den første vognen da jeg var gravid i 6. mnd. Valget falt på en Teutonia s3, fordi jeg syns det var den peneste trehjulingen (var fast bestemt på å kjøpe en trehjuling).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6799

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Var gravid i 6. måned i juli ifjor. Hadde ingen formening om hva vi skull ha, bare at trehjulinger var en teit motesak :laugh:
Gikk inn på babyshop, så en tåkeblå simo kombi som vi syntes hadde fin farge, kjøpte den og var ute etter tyve min, det var hele vognjakten vår ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6802

Min første vogn kjøpte jeg i juni 03, og det var en blå Basson Roma Combi, med hvite og blå ruter på!!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6812

  • Reipok
  • Reipok's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 232
Da jeg var ca 5 mnd på vei med førstemann. En nyydelig Simo kombivogn :elsker: Svart med hvite ruter inni. Jeg angrer fremdeles på at jeg solgte den vognen :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6818

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Min første vogn var en TFK joggster twist. Jeg brukte så og si heeele svangerskapet på å finne barnevogn, og det var vel på min jakt etter den perfekte barnevognen som gjorde at jeg ble bitt av basillen. Tror forøvrig ikke TFK hadde kommet til Norge enda da jeg bestilte den fra Nederland... :laugh: Vognen var i hus ca 1 mnd før termin.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6820

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi som å høre meg selv! Vi kjøpte vogna i april i fjor tror jeg... og da var jeg vel en 6-7 mnd på veg
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6823

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
:vinke:
Siste endring: 10 år 10 måneder siden av ***.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6851

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Den første vognen jeg kjøpte til eldstesnuppa var en Hartan Racer i sort. kjøpte den 1,5 mnd før termin :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6863

Vår første vogn var en Bugaboo cam. Denne ble valgt ut nesten før jeg ble gravid. hehe. Den ble kjøpt inn i 7. mnd.
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6869

  • Guro
  • Guro's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 59
Vår første vogn var en emmaljunga mondial 07. Husker ikke helt hvor langt jeg var på vei da vi kjøpte den, tipper okring en mnd. før termin. Husker hvertfall at jeg var å så på vogner lenge før ordinær UL, husker det fordi jeg lurte på om jeg kunne skulle ha gutte eller jente farger...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6902

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hehe :) Kjøpte min første vogn i 1999, vel en måned etter at min eldste ble født. Hadde til da brukt en arvet, gammel vogn, men ville så gjerne ha en ny til den lille. Det ble en simo kombi i mørkeblått. Merkelig nok ble denne også brukt til nr. 2 i 2007 (!) med nye luftdekk. Vogngalskapen starta vel 4-5 måneder senere, og jeg tør ikke tenke på hvor mange vogner som har sirkulert hos oss siden da....
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Når kjøpte du din første vogn, og hva slags vogn vard det? 15 år 2 uker siden #6908

Valgte faktisk ikke ut min første vogn (Simo Kombi) selv. Jeg var i Forsvaret hele graviditeten, så familien ordnet det meste. Den første jeg kjøpte blir Teutonia Spirit S3, den kjøpte jeg i juli 2008.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.038 sekunder