Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) )
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) )

Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6794

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Siste dag i påskeferien, KNALLvær i bergen, 18 grader og strålende sol, og fytterakkern så mye barnevogner i byen!!
Jeg har fått nakken ut av ledd omtrent, har bare gått og stirret og glodd og pekt og siklet og hånledd ;)
Så fantastisk!
Gleder meg masse til våren virkelgi setter inn i Drammen også, til alle barnevognene kommer ut for å paradere i sentrum!
Skulle bare ønske jeg hadde noen å sitte på en benk og hviske og tiske og peke med, sambo koker om jeg så mye som kommenterer et bakhjul når vi går sammen :laugh:

Ja, dette var egentlig bare et gledesinnlegg, en liten begeistringsjubel. Så GØY!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6798

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Ja hærli å gå runt i byn om dagan:) Masse fint å sjå:) hihi.. går å komenterer nesten samtlige av vognene... mann min trur ej e heilt rar:) hehe
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6800

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Jeg tar meg gjerne en tur til Drammen for å kommentere barnevogner!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6801

MariHønaMedHvitveis skrev:
Siste dag i påskeferien, KNALLvær i bergen, 18 grader og strålende sol, og fytterakkern så mye barnevogner i byen!!
Jeg har fått nakken ut av ledd omtrent, har bare gått og stirret og glodd og pekt og siklet og hånledd ;)
Så fantastisk!
Gleder meg masse til våren virkelgi setter inn i Drammen også, til alle barnevognene kommer ut for å paradere i sentrum!
Skulle bare ønske jeg hadde noen å sitte på en benk og hviske og tiske og peke med, sambo koker om jeg så mye som kommenterer et bakhjul når vi går sammen :laugh:

Ja, dette var egentlig bare et gledesinnlegg, en liten begeistringsjubel. Så GØY!!

BOR DU I DRAMMEN?????? HVOR????
Jeg kan sitt eog hviske og peke med deg jeg!!!! mannen her og ser SORT om jeg så mye som nevner noe som har med vogn å gjøre om dagen!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6804

Hehe ja det er gøy å se hva slags vogn folk har. Det er mye fint om dagen:)
Prinsessen ønsker seg go
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6807

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
JAAAAAAAAAAAAA! Det gjør jeg! Ensom og alene innflytter med en mann som begynner å snakke om spermhval hver gang jeg så mye som begynner på en setning som han skjønner skal handle om barnevogn - det er hans våpen :laugh: Tenk å mene at barnevogner elr like kjedelig å høre om som jeg syns spermhval er :angry:
Jeg har jo allerede invitert deg til å stå med nesa inni vinduet og lage fettflekker den morgenen før barnas hus åpner ;)

Plummis, Sleng deg på! mer enn hjertelig velkommen, det er jo bare en 5 timers kjøretur ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6809

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jaaaa :cheer:
Da blir vi tre som sitter der iallefall!
Men jeg kommer jo til å kjøre forbi i løpet av de nærmeste mnd da...vi skulle jo virkelig møttes på en kafe vi tre...og event andre som bor i nærheten :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6810

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Skal du det? Da må vi virkelig få il noe syns jeg, det hadde vært kjempekoselig! Sitte ute på kafe i sola og se på barnevogner :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6811

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det får vi til :)
Gjett om vi skal kommentere barnevogner da altså :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6813

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Utrolig moro å sitte å se på alle barnevognene som vandrer forbi ja:)
Hadde jeg bodd litt nærmere Drammen skulle jeg tatt en tur:)

Har så utrolig lyst på en ny Brio sing, så skulle tatt en Sverigetur bare pga det og svippet innom Drammen på veien:laugh: Men det er litt for langt og litt for dyrt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6814

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Kommentere og peke i vildens sky, akkurat som små uoppdratte unger :laugh:
Du får si ifra når du vet når du skal nedover da, glær mæ!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6815

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
eh, nei OPPover blir det vel ja :blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6816

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
MammasLilleVidunder skrev:
Utrolig moro å sitte å se på alle barnevognene som vandrer forbi ja:)
Hadde jeg bodd litt nærmere Drammen skulle jeg tatt en tur:)

Har så utrolig lyst på en ny Brio sing, så skulle tatt en Sverigetur bare pga det og svippet innom Drammen på veien:laugh: Men det er litt for langt og litt for dyrt:)

Quoi? Ofrer du ikke timesvis i bil og flerfoldige tusenlapper for å sitte og glo på barnevogner med oss?? :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6817

MariHønaMedHvitveis skrev:
JAAAAAAAAAAAAA! Det gjør jeg! Ensom og alene innflytter med en mann som begynner å snakke om spermhval hver gang jeg så mye som begynner på en setning som han skjønner skal handle om barnevogn - det er hans våpen :laugh: Tenk å mene at barnevogner elr like kjedelig å høre om som jeg syns spermhval er :angry:
Jeg har jo allerede invitert deg til å stå med nesa inni vinduet og lage fettflekker den morgenen før barnas hus åpner ;)

Plummis, Sleng deg på! mer enn hjertelig velkommen, det er jo bare en 5 timers kjøretur ;)

he he, spermhval ja... hmmmmmmm

ÅH, jeg gleder meg VILLT til de åpner...
Men det er du som ahr den tåkeblå simoen??! har kun sett en av de i byen nemlig, så da må jo det bare være deg!!! :) :) Vi er en gjeng på 6 stk i drammen med unger født i juli 08... er stadig på trilltur ol... sender pm med nr mitt jeg!!!! :) :) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6819

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
å, jeg vil også til Drammen! Skal nok dit i løpet av sommmeren da svigers har hytte på hurum ;-)

Må bare si at her jeg sitter lurer jeg veldig på hvordan de andre ser ut, siden vi skal sitte på Glas i Drammen og spise is :cheer:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6822

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
GuttemammaX2 skrev:


he he, spermhval ja... hmmmmmmm

ÅH, jeg gleder meg VILLT til de åpner...
Men det er du som ahr den tåkeblå simoen??! har kun sett en av de i byen nemlig, så da må jo det bare være deg!!! :) :) Vi er en gjeng på 6 stk i drammen med unger født i juli 08... er stadig på trilltur ol... sender pm med nr mitt jeg!!!! :) :) :)

Det var meg ja, solgte den i februar eller var det mars :(
Hipp hurra! Pm skal sjekkes nuh! Jenta mi er født 4.oktober, så hune r da ikke fryktelig mye yngre! Jeg prøvde meg på barselgrupen jeg ble tildelt èn gang, det funket så dårlig når halvparten ikke snakket norsk :laugh:

Spentsmurf, hvor bor du da? Skal du til hurum i sommer slenger jeg meg med i bagasjerommet, jeg vil også ha hytte i hurum/son!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6825

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg bor i Mjøsområdet.... Dette tror jeg er mitt innlegg nr. 100! Hurra for meg :-)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6826

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Jaaa :cheer: Ta deg en Sverigetur!!
Tenk om alle kunne møttes :)

Uansett tar jeg meg nok en shoppingtur i Bergen MammasLilleVidunder...kanskje vi kunne fått trommet sammen en gjeng der og ;)

Jeg vil være med alle plassene :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6830

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Bergen er jeg med på, der er vi ofte uansett!

Spentsmurf gratulerer gratulerer ;) det går jammen fort! Men vi har litt igjen til vi når plummis og mammaslille ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6832

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja de er jo langt der fremme, det er du også!

Jeg vil også være med på treff.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6834

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Ja grattis!! Og vi skravler sikkert så masse etterhvert at alle her inne har mange tusen innlegg!

Ja et Bergenstreff tar vi også :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6836

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
men bli med på treff da spentsmurf! Du har jo fri og skal bare late deg i et år til uansett :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6839

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja tenk å fått til et kjempestort treff :cheer:
Hadde blitt kjempekoselig!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6841

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Gleder meg veldig til du skal på shoppingtur til Bergen Plummis:)
Du får gi beskjed så lang tid i forveien at Marihøna har tid til å legge en bergenstur til samme tidspunkt:)
Mamman til Lucas er vel også jevnlig i Bergen, og har også sett andre her inne som er derfra så vi skulle klart å samle en liten gjeng der:)

Ett kjempetreff hadde vært moro, bare krangle litt om hvor:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6852

MariHønaMedHvitveis skrev:
GuttemammaX2 skrev:


he he, spermhval ja... hmmmmmmm

ÅH, jeg gleder meg VILLT til de åpner...
Men det er du som ahr den tåkeblå simoen??! har kun sett en av de i byen nemlig, så da må jo det bare være deg!!! :) :) Vi er en gjeng på 6 stk i drammen med unger født i juli 08... er stadig på trilltur ol... sender pm med nr mitt jeg!!!! :) :) :)

Det var meg ja, solgte den i februar eller var det mars :(
Hipp hurra! Pm skal sjekkes nuh! Jenta mi er født 4.oktober, så hune r da ikke fryktelig mye yngre! Jeg prøvde meg på barselgrupen jeg ble tildelt èn gang, det funket så dårlig når halvparten ikke snakket norsk :laugh:

Spentsmurf, hvor bor du da? Skal du til hurum i sommer slenger jeg meg med i bagasjerommet, jeg vil også ha hytte i hurum/son!!

he he, jeg glante jo bare SÅÅÅ på vogna deres da... den er jo så fiiiiin... hadde simo kombi jeg og, sort en, men solgte den og angrer som en GAL!!!
Kjipt med barselgrupper som ikke snakker norsk ja... men heng deg med oss andre du... ingen av oss som biter!!! Lover!!:laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6853

Plummis skrev:
Ja tenk å fått til et kjempestort treff :cheer:
Hadde blitt kjempekoselig!

jeg skal på landstreff med jente på BV denne helgen jeg da... GLEDER meg,.. hæla i taket og FULL fest!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6857

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Ja den vogna fikk vi mange kommentarer på ja! Savner den sånn, skulle tatt vare på den til neste barn! Virker som alle som har startet med simo kombi er fornøyde og tenker tilbake på+ dem med lengsel!

Gleder meg til å være med på treff altså! :nod:

Hva er BV? :huh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6859

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Vi får da til både Bergens og Drammenstreff :) Og jeg og Marihøna er så heldige å komme på begge :laugh: For selvfølgelig legger vi treffet til alle er der ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6864

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
BV er nok babyverden tenker jeg... er mange som henger der og mammanett

Jeg rekker ikke med alt dette jeg!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6866

BV er babyverden ja.....

MariHønaMedHvitveis: skjønner godt at dere fikk mye kommentarer på den ja.. den er kjempe fin. har VELDIG lyst til å kjøpe en sånn selv igjen faktisk. og i da tåkeblå... nyyydelig farge!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6872

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
uff ikke snakk mer om den, jeg angrer sånn på salget, og da hjelper det ikke å få komplimenter for den :laugh:
Sitter ofte og ser på bilder av Symre i simoen sin, noe så nydelig :(

Jeg tror jeg skal holde meg unna andre nettfora nå, hvis jeg blir avhengig av flere nå så blir jeg anmeldt til barnevernet og støvpolitiet for neglisjering :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6879

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh:
Jeg har også funnet ut at det er best å holde seg her. Rekker ikke over noen andre steder uansett, det er her det skjer.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6918

oki, skal slutte å snakke om cen fiiiiiiiiiiiiiiine vogna di jeg:laugh: :laugh: :P

jeg er mest på bv, men begynner jo å bli kjent med dere og nå... kjempe koselig her også!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6923

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja vær heller her hos oss :) Vi er myyyye koseligere!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #6957

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
GuttemammaX2 skrev:
oki, skal slutte å snakke om cen fiiiiiiiiiiiiiiine vogna di jeg:laugh: :laugh: :P

jeg er mest på bv, men begynner jo å bli kjent med dere og nå... kjempe koselig her også!!

I nat drømter jeg faktisk at hun som kjøptr vogna sendte den tilbake i posten uten å si ifra. Bare for å være snill hun hadde skjønt at jeg savnet den og at den hørte hjemme hos meg :laugh: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7020

MariHønaMedHvitveis skrev:
GuttemammaX2 skrev:
oki, skal slutte å snakke om cen fiiiiiiiiiiiiiiine vogna di jeg:laugh: :laugh: :P

jeg er mest på bv, men begynner jo å bli kjent med dere og nå... kjempe koselig her også!!

I nat drømter jeg faktisk at hun som kjøptr vogna sendte den tilbake i posten uten å si ifra. Bare for å være snill hun hadde skjønt at jeg savnet den og at den hørte hjemme hos meg :laugh: :laugh:

Ah, DET hadde vært noe det...jeg hadde nesten samme drøm i natt faktisk, men det var mannen som hadde bestillt den TÅKEBLÅ til meg uten å si noe, også fikk jeg hentelapp til posten!!!! *drømme*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7022

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja hadde bare mennene våre kunne overrasket oss på den måten!! :laugh:
Det tror jeg nok bare blir i drømmene!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7035

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Gledesdreper, plummis :angry: :laugh:

Men nå har jeg jo fått nye mistralen min og jeg hadde nesten samme følelse da jeg trillet den rundt idag som da jeg trillet simoen for første gang. En tung bør har lettet ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7045

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
:laugh: :laugh: :laugh:

Elsker å knuse håp og drømmer.

Det var forresten ei vannvittig flott vogn du hadde fått deg :cheer:
Kan du ikke legge ut bilde da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7046

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Hahaha legge ut bilde ja, den var god! Kan jeg vel ikke :angry: Skulle mer enn gjerne vist frem praktvogna mi fra elle vinkler og kanter, inni og utrenpå og over og under :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7047

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Skal jeg legge det ut for deg? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7049

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jaaaaa :) Skal ta flere bilder i morgen, nå ligger usb-kabelen under senga til en sovende (krysser alle fingre og tær, samt banker i bordet) Symre.
Skal bli flotte bilder i fullt dagslys i morgen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7057

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
WOW!! Jeg fikk det jo til på første forsøk!! :cheer: :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Barnevognvårslepp deluxe (nei, snakker ikke om salg ;) ) 15 år 2 uker siden #7060

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Skjønner iikeno av det her bildestyret jeg. bare at jeg aaaldri får det til så det er ikke store spenningen der :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.759 sekunder