Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: stokke?

stokke? 17 år 1 måned siden #62

  • myrulla
  • myrulla's profilbilde
Ser det har kommet en brukeranmeldelse på stokke, men hvordan er trille egenskapen på vinterføre? Vi vet jo alle hvor dårlig brøytingen er for fotgjengere både i oslo og andre steder... Noen som vet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #69

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Jeg har hatt en Stokke vogn i et havlt år nå, og synes den er helt topp på alle områder - bortsett fra i snø og terreng. Men du kommer jo alltids frem, anbefaler deg å stikke innom en butikk å teste.

Om du er opptatt av design, så er det jo definitivt den kuleste vognen! Det veier jo opp for mye... B)
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #76

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Har hørt at den skal være ganske god til asfaltbruk, men ikke med babybag. Den har veldig lite fjæring, så det blir litt risting om underlaget er ujevnt. Ellers så har det vel vært kommentert at den er litt dyr i forhold til hva du får (bortsett fra design, da. Der er den jo suveren). En ting som kan være verdt å merke seg er at den ser ut til å ha dårlig bruktverdi, så det kan kanskje lønne seg å kjøpe en fint brukt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #77

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Har hørt at den skal være ganske god til asfaltbruk, men ikke med babybag. Den har veldig lite fjæring, så det blir litt risting om underlaget er ujevnt. Ellers så har det vel vært kommentert at den er litt dyr i forhold til hva du får (bortsett fra design, da. Der er den jo suveren). En ting som kan være verdt å merke seg er at den ser ut til å ha dårlig bruktverdi, så det kan kanskje lønne seg å kjøpe en fint brukt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #84

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har stokke med bagen. Snuppa ligger oppi posen i den, og det er ikke noe særlig risting i den på ujevn vei. Jeg er kjempefornøyd med den!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #89

  • HLH
  • HLH's profilbilde
hvilken farge har du?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #93

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Jeg har sort.. syns den er kulest. Vurderer å kjøpe en footmoof til i en annen farge, friske opp med det istedenfor bytte alt. Liker sort som bunnfarge. ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #96

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Det var utrolig smart! En enkel måte å sette litt særpreg på en allerede så kul vogn! ha ha, da kan man jo matche vognen med skoene :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #97

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Det var utrolig smart! En enkel måte å sette litt særpreg på en allerede så kul vogn! ha ha, da kan man jo matche vognen med skoene :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #99

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
hehe... ja. om det er det man vil skal passe til så ;) Har lyst på lime pose jeg, det kan bli kult oppi tror jeg. ;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #101

  • Slaraffen
  • Slaraffen's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Jeg har lime sko som sikkert ville passe perfekt til lime fotpose:lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #102

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
;)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #103

  • myrulla
  • myrulla's profilbilde
Da syntes jeg du skal stikke innom Zara (om du bor i oslo, da.) Var der idag, og der har de limegrønn trenchcote:woohoo: Se for dere det'a damer: heele outfiten inkl. vogn i svart og limegrøntB) Hi hi
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #105

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Så morsomme dere er...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #108

  • myrulla
  • myrulla's profilbilde
Men seriøst, så syntes jeg det var en god ide å kombinere farger på den måten:)
Tenk bare for 3-4 år siden, så trillet man rundt på store tunge kjemper av noen vogner, i motsetning til idag, hvor barnevognen faktisk kan si mye om deg som person! Liker ideen din, LilleL!:cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #110

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
myrulla skrev:
Men seriøst, så syntes jeg det var en god ide å kombinere farger på den måten:)
Tenk bare for 3-4 år siden, så trillet man rundt på store tunge kjemper av noen vogner, i motsetning til idag, hvor barnevognen faktisk kan si mye om deg som person! Liker ideen din, LilleL!:cheer:

Takk takk... hvorfor ikke gjøre det med stokken, ser jo at buggis fansa skifter i hytt og pine ;) Har akkurat skaffa oss en tekstilpakke til 800,. brukt, inneholder alt, til og med pose. Så nå kan en velge om en vil friske opp med bare pose, stelleveske og sånn.. eller hele fargen.

Seriøst, så syns jeg Stokke vogna er noe av det beste jeg har trilla. Vi har en Brio og, og de kan jo ikke sammenlignes, er helt forskjellige. Men de dekker hvert sitt behov og xployren er perfekt for meg som har litt problemer med ryggen av og til.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #111

  • mamsi77
  • mamsi77's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
Hva mener du med tekstilpakke? hva inneholder det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #112

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Inneholder kalesje, handlekurv, stelleveske, babypute og trekk, regntrekk osv.. stort sett alt som er stoff på vogna og som kan byttes ut. Man kan \"bytte ut vogna\" med å bare kle den i en annen farge.
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #113

  • blomst
  • blomst's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 58
Så smart!
Vet du om man kan få kjøpt sånne \"tekstilpakker\" til andre merker også? Det er jo genialt ikke bare for fargenes skyld, men også til \"gjenbruksvogner\"..
Den stotle eier av følgende vogner:
TFK Jogster Twist | Mutzy Urban Rider| Phil&Teds e3 Twin | Maclaren Tecno XT | Easy Walker Sky
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:stokke? 17 år 1 måned siden #114

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Vet at OTH og Bugaboo hvertfall har det. Så langt jeg forstår utfra damene på nybaktmamma hvertfall ;) Happy duo sin sporsdel kan man vel også bytte hele greia på.

Men det er vel bare Stokke og Bugaboo som selger \"tekstilpakke\" tror jeg. Jeg er ikke sikker, det beste er å gå på nybaktmamma å lese litt om det der. Er daglige innlegg om trekk og skifter der :D
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.699 sekunder