Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!!

Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5818

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jada, nå skal jeg mase og mase helt til det er kommet ny vogn i hus og jeg gir meg sikkert ikke da heller:laugh:

Men nå vil jeg vite alt som er verdt å vite om brio sing, og aller viktigst: er det plass til 2-åringen i den uten at beina henger over kanten på fotbrettet?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5823

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Skal fortelle det jeg kan her :laugh:
Vogna lånte jeg en måneds tid, så det er ikke den vogna jeg kjenner best :)
Jeg syntes den var kjempegod, men det er mer en byvogn enn en turvogn altså...den minnet meg en del om Bugaboo, bare litt "stivere" om det går an å si det på den måten :laugh:

Jenta mi var 2 år da jeg lånte vogna, og hun hadde god plass i den...og det var ikke knapt med plass da heller...jenta mi er ikke stor for alderen, men kan ikke tro gutten din kommer til å dingle med beina over kanten altså...om han ikke er helt enormt stor da :)
Ville uansett prøvd den i butikken først...men det tør jeg vedde på du kommer til å gjøre uansett :laugh:

Den tok veldig liten plass i bil, den var lett, god å kjøre der det var jevnt eller iallefall forholdsvis jevnt underlag...det gikk selvfølgelig an å trille den på tur også...den er bare ikke den beste jeg har hatt til det bruket altså!

Men du har så peiling på vogner at du har sikkert sett for deg å bruke den til det den skal brukes til...så da kan jeg si at det er en kjempegod vogn :)
Hadde jeg skulle hatt en slik type vogn igjen kunne jeg godt kjøpt denne...
Siste endring: 15 år 3 uker siden av Plummis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5825

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Skal trilles mest på asfalt og butikker, er klar over at det ikke er den beste turvognen, men vi har andre vogner til det behovet:)
Er også klar over at den ikke beskytter så godt, men OM jeg går for denne så tror jeg at jeg bestiller en god solskjerm til den eller noe:)

Er igrunnen str. i sportsvogndelen som bekymrer meg mest:) Må vel uansett ta gutten med i butikken og prøve den:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5826

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Bare kom borti noe så den lagret før jeg var ferdig med å skrive :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5832

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fort gjort:laugh:
Tusen takk for svar! Kommer nok til å prøve uansett ja:laugh: Det som er litt kjipt er at de ikke har den på butikken her hvor vi bor, så må til Bergen for å prøve den og er ikke så ofte vi har ungene med dit. Men vi må vel ta turen nå...:)

Bruken er gjennomtenkt ja. Men er så utrolig usikker på akkurat hva jeg vil ha:unsure:
TFK frister jo veldig mye, det gjør også scooter, dbs compact og easywalker classic.
Og disse fungerer jo godt på alt underlag. Men nå prater gutten så mye, og vi går mye på litt trafikerte steder og da hører jeg ingenting av hva han sier når han sitter fra meg. Så jeg savner veldig å ha ham mot meg!

Det savnet jeg veldig med eldste også, men da han var på den alderen var jeg først høygravid og da gikk vi ikke så mye tur og siden trillet vi mye phil and teds og der satt han så høyt at han kom nær meg selv om han satt vendt fra meg.

Så tenker at jeg heller kan trille sittyen eller kombi vogn når vi skal gå på litt mer ulendt terreng så kan vi heller ha en lett og liten vendbar vogn med svingbare forhjul på de vanlige turene:)

Denne ganger er det virkelig vanskelig å velge altså! Har aldri hatt så problemer med å velge vogn tidligere, men da var jeg kanskje mer sikker på hva jeg ville ha. Så er jeg blitt usannsynlig kresen på vognene også:blush:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5834

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det er forferdelig vanskelig...
Jeg klarer å finne ut hvilken sportsvogn jeg vil ha denne gangen...for der står jeg mellom to..
Har samme problemet som deg når det gjelder en litt enklere vogn til et litt større barn. Hadde sett for meg mer ei trille til hun på nesten 3 år...men vet ikke helt hva jeg vil lenger.

Både TFK og Scooter virker supre da...på hver sine måter :)
Skal du ta en titt på nye TFK når den kommer da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5845

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei, den blir for dyr. Gidder ikke legge så mye penger i en vogn nå så sent i vognperioden. Blir nok da evt. en brukt tfk om det er å oppdrive...
Vet jo at jeg har veldig lyst på en brio go, men den er som sagt også for dyr...

Scooter er jo en forholdsvis enkel å grei trille, så selv om den er større enn de minste trilletypene er det kanskje ikke så dumt til en 3-åring:) Ellers er jeg veldig glad i sittyen vår:) Den er super til så store barn, men har ikke sovestilling da.

Hadde scooteren vært vendbar hadde jeg gått for den:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5855

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det er det med pengene ja :(
Det er det jeg også prøver å få sydd sammen når det gjelder vognvalg...det skulle ikke vært sååå dyrt med vogner!
Håper Barnas Hus legger ut et par knalltilbud snart da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5858

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja, det hadde vært noe:) De har hatt brio sing på tilbud før, kanskje jeg skal krysse fingrene for det:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5860

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hjelper deg med kryssing!
Da går det nok bra skal du se ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5865

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Fikk plutslig ett bilde i hode av svart og lyseblå scooter, men lys blå pose, koppeholder og myggnett med lys blå krone:laugh:
Nå må jeg gi meg!!!!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5874

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Hørtes kjempeflott ut da :cheer:
Spent på hvilken vogn du velger til slutt jeg..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5884

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg også:P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5887

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Men det virker vanskelig å finne den perfekte vognen MED vendbar sittedel da...det er liksom noe som ikke passer med alle de som er vendbare...for små, for dyre osv..
Det skulle fantes en side hvor man plottet inn alt man ønsket i en vogn, og så kom det opp den perfekte matchen :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5894

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Du får legge fram ønsket til administrator:)
Det ville være den perfekte barnevognguiden det;)

Men det hadde vært en vanvittig jobb å få til:)

Det er nesten umulig å finne en passende vendbar ja, så mulig det blir forovervendt. Jeg får se litt til, må vente til slutten av mnd med å handle likevel så:)

Liker forresten den nyeste modellen av Britax vigour, men da må jeg kjøpe ny. Er ikke av de dyreste vognene, men tror kanskje den sprenger mitt budskjett. MInner litt om brio sing, men på 09-modellen har den fått lun og god kalesje og gått frå sånn sittedel som vipper bakover til sånn der man kan regulere ryggen vanlig.
Skal hvertfall sjekke pris på den:)
De andre vognene jeg har nevnt kan jeg hvertfall klare å finne brukt:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5900

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja det hadde vært en helt sinnsyk jobb...men sååå deilig det hadde vært! :)

Britax vigour virket jo som en flott vogn ja, den så ikke så bred ut som den andre av den typen gjør...
Har ikke kikket på den i butikk, men det burde jeg kanskje gjøre!

Slutten av måneden er ikke så lenge til når det gjelder å bestemme seg for noe sånn som dette!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5903

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Nei, det er sant:cheer:

Ja, ta deg en titt på britax vigour. Det negative er at sitteplaten er litt liten og heller litt, men ikke noe stort problem vil jeg tro. Pleier oftest å ha fotbrett opp likevel:)
Ellers er den både lett og nett, stor handlekurv og nå altså lun kalesje og god ryggregulering:) Fikk bare trillet den bittelitt på butikken, men virker ok!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5907

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Nå er vel ikke butikkene åpne før til lørdag... lenge å vente når man er nysgjerrig det ;)
Skal absolutt ut å ta meg en titt, tar med meg hun på nesten 3 år også...så får jeg prøvd henne oppi :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5910

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Greit å prøve med den største så vet man hvilken plass man har å gå på:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Brio Sing - Plummis eller andre med erfaring se hit!! 15 år 3 uker siden #5912

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ja, og dessuten trenger jo hun også en vogn av noe slag :) Og det er de store det er vanskelig å finne vogn til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.840 sekunder