Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Easywalker classic? Noen med erfaringer?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Easywalker classic? Noen med erfaringer?

Easywalker classic? Noen med erfaringer? 15 år 3 uker siden #5705

Er så nyskjerrig på denne vognen. Det "sies overalt" at den er veldig grei, og blir bitteliten sammenlagt. Har kikket på hjemmesiden deres, men man må laste ned noe for å finne mer info om vogna....det klarte jeg jo ikke.. :laugh: Er det noen som kan fortelle meg mål på denne vogna sammenlagt? Og er det en grei vogn?

Tenkte kanskje dette var et alternativ til en vogn som kan ligge i bilen hvis den blir sååå liten :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Easywalker classic? Noen med erfaringer? 15 år 3 uker siden #5715

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har null erfaring selv, men har kikket på den flere ganger da :)
Syntes den virker veldig grei. Den blir da i samme gata som OTH og TFK og sånn...
Grunnen til at jeg aldri har valgt den er fordi jeg ikke har hørt nok om den, det har vært så mange andre trehjulinger det blir skrytt mer av enn denne.
Positivt at den tar liten plass i bil da, men det gjør TFK også :)
Syntes kanskje utseendet er litt fremmed, men det har vært mange vogner jeg har syntes har sett litt anderledes ut som jeg har endt opp med å syntes er veldig pene etterhvert!
Syntes også kanskje den ikke ser så lun ut...

Ble litt nysgjerrig jeg også nå :)
Håper noen som har eller har hatt vogna kan komme inn med noen erfaringer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Easywalker classic? Noen med erfaringer? 15 år 3 uker siden #5804

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Har dessverre heller ingen erfaring, men dytter opp innlegget ditt for er litt nyskjerrig på denne vognen selv:)

Har også lest så utrolig mye positivt om den så det må jo være noe i det:) Vogna er jo ganske stor oppslått, så klarer ikke å se for meg hvor liten den kan bli sammenlagt men det er en av de tingene jeg også lurer veldig på:)

Minuset jeg har merket meg er at den ikke har regulerbart håndtak, og så er den ganske åpen. Men man kan sikkert bruke regntrekket ved mye vind.

De har den knallbillig på www.babyjungle.nl nå, med nederlandsk moms koster det 299 euro + frakt for vogn, bag, regntrekk, ekstra svingbart forhjul + noe til tror jeg (husker ikke alt).Om man bestiller til norge kan man trekke fra 19% i nederlandsk moms og legge til 25% i norsk moms + 200 kr i tollgebyr + 60 euro i frakt. Likevel blir den ikke særlig mye dyrere enn 3500 for hele pakken! Bagen kan jo selges med en gang, eller gjør at du får litt mer for vogna når den en gang skal selges:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.940 sekunder