Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Eldre tråder Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel

Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel 15 år 3 uker siden #5696

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg vingler fram og tilbake hele tiden, må ha en ny vogn før sommeren og klarer virkelig ikke å bestemme meg:laugh:

Men har gått bort fra de minste trillene, må nok sikkert ha en enkel sportsvogn litt lenger.

Så nå lurer jeg på om dere kan komme med tips om vendbare vogner, helst med svingbare forhjul som har sittedeler med over 90 cm liggelengde og som det er mulig å få tak i brukt til under 3000 kr:)

Ikke kresen i det hele tatt:laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel 15 år 3 uker siden #5716

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Brukt under 3000 kr!!
Der fikk jeg ikke minnet deg på nye TFK som kommer ut straks :laugh:
Denne må tygges litt på!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel 15 år 3 uker siden #5722

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er vel i det hele tatt ikke noe av det du er ute etter, annet enn at den har vendbart styre og sittedel på 95 cm.. Basson Milan. Jeg er fornøyd med min i alle fall... Finner de nye på deal til ca 2500.. jeg ga 1500 brukt...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel 15 år 3 uker siden #5736

  • Guro
  • Guro's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 59
Om du kan klare deg uten svingbare fremhjul er brio happy light helt fantastisk! Jeg er veeeldig kresen når det gjelder vogn, men har aldri savnet svinghjul på denne. Syns den er veldig lett å svinge med og anbefaler den på det varmeste! Tror jeg rett og slett elsker denne vognen jeg, haha. Men selvsagt er du ute etter en ren shopping vogn, ville jeg heller gått for svingbare hjul ;)

Når liggestillingen er helt flat er happy 90 cm lang, men når den er i hvilestilling eller sittestilling er den 98 cm. Dette fordi den har en sånn kant som de fleste slike vogner har, sånn kant som bretter seg opp når ryggen er helt nede. Det er jo dette som er så kjipt med teutonia, de er 90 cm med kanten brettet ned, mens brio er 90 cm med kanten oppe ;) Det eneste som er litt dumt er at den er litt lav under kalesjen. Eller den er jo ikke det om man sammenligner med andre vendbare vogner, men om man sammenligner med mer fremovervendte sportstriller er den jo litt lavere enn de.

Ellers kan du jo sjekke ut emmaljunga city nitro, city cerox 360 og city jet. Har sett flere slike under 3000 på finn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Trenger litt hjelp igjen - vendbar vogn med stor sittedel 15 år 3 uker siden #5806

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Plummis skrev:
Brukt under 3000 kr!!
Der fikk jeg ikke minnet deg på nye TFK som kommer ut straks :laugh:
Denne må tygges litt på!

Det vendbare setet til den nye tfken er uansett for lite til gutten min nå:) Brio Go frister veldig, den skal ha litt lang sittedel, men den er jo så ny og umulig å få tak i brukt...Og en ny vogn nå til 6000 kr blir rett og slett for dyrt!

Brio happy er veldig fin, men vi har allerede en brio kombi (med samme målene og samme type sittedel) så føler den blir litt for likt på det vi allerede har:)
Har kikket litt på Brio Sing, men litt usikker på om den er stor nok til en 2-åring. Fotbrettet er jo så kort på den...Ellers virker den super til mitt bruk:)
Basson Milan blir kanskje også litt for likt det vi allerede har, bortsett fra at den hadde super liggelengde da! Skal sjekke den litt bedre ut:)

City jet har jeg sterkt vurdert, men den er så bred mellom bakhjulene og blir så stor sammenlagt at jeg ikke vet om den får plass i vår lille bil...Men den får veldig mye skryt da, så den frister litt;)
Det gjør city cerox 360 også, men den har ikke lenger liggelengde enn 90 cm igjen...Ikke lett dette :)

Men tusen takk for gode tips!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.972 sekunder